Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anniken var jæ...g bra i dag!

Enig! Og jeg syns desverre Jesper er veldig.. kjedelig!

Skrevet

Nå er jeg virkelig bekymret for favoritten Ingvar idag, Anniken og tilogmed JESPER leverte sterkt idag!

Anonymous poster hash: 2b344...bc7
Skrevet

Nå er jeg virkelig bekymret for favoritten Ingvar idag, Anniken og tilogmed JESPER leverte sterkt idag!

Tja. Sterkt og sterkt. Til og med JEG nailer Let it be ganske greit ;)

Skrevet

Tja. Sterkt og sterkt. Til og med JEG nailer Let it be ganske greit ;)

Ååååh, det jeg skulle skrive var at Anniken leverte sterkt, og tilogmed JESPER traff greit :skratte: Løftet ikke blikket for Jesper, men hørte at selv om det var litt kjedelig så hørtes det ikke like surt ut som det dessverre gjorde med Ingvar på noen steder idag :(

Skrevet

Jeg likte Jørn! :tommelsmil:

Jeg også :danse: Farlig type :)

Skrevet

Jeg syns Jesper er flink! han er min favoritt, omtrent alle der er kjedelig! eneste som ikke er kjedelig der er jo Anikken , hun er helt OK!

Skrevet

Jørn overrasket meg veldig med en rocka versjon av Eleanor Rigby. Jeg trodde ikke det gikk an å synge den slik, men det fungerte veldig bra. Bedre enn originalen, syns jeg. WOW! Jeg er imponert :tommelsmil:

Skrevet

Ingvar sang aldeles nydelig, men bandet passet ikke inn. Et mye enklere arrangement hadde gjort at den fine stemmen hans kom bedre til sin rett.

Helt utrolig at profilerte musikere og "eksperter" ikke har vet de enkleste ting om Beatles! At Tone sier sangen "While my guitar.." er en hun ikke husker å ha hørt før, er sjokkerende!

Anonymous poster hash: 6ec75...105
Skrevet

Ønsker meg en akustisk aften :jepp:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ønsker meg en akustisk aften :jepp:

Jeg og! :tommel:

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Var dette en ukjent sang for Tone( yngvars sang) ? Hjelpes!

Litt rart at hun ikke kjente den fra før da hun selv valgte en sang fra samme album da hun selv deltok i Idol: Martha my dear

Skrevet

Jeg syns Chinook har finest stemme! Håper hun vinner!

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hva Anniken gjør i Idol. Visst har hun fin stemme, men karisma og "x faktor" er totalt fraværende. Trist at Tara gikk ut.

Anonymous poster hash: 9e560...a12
  • Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hva Anniken gjør i Idol. Visst har hun fin stemme, men karisma og "x faktor" er totalt fraværende. Trist at Tara gikk ut.

Anonymous poster hash: 9e560...a12

Ja det var trist, alltid likt Tara godt. Selv idag da hun var noe svak, så hadde hun karisma på scenen så det holdt :)

Tusen takk Tara for ditt bidrag til årets idol :) Jeg skulle sett deg videre et par episoder til, men Jørn, Chinook og Ingvar skulle stått som topp 3 i årets idol mener jeg :fnise: Tror flere tenker som meg utifra at det var de (?) som var de trygge idag :)

Skrevet

Sitter og hører på denne om og om igjen :rodmer::rodmer:

Gjest crazycatlady
Skrevet

Jørn var rå idag! :) Ingvar leverte som alltid helt nydelig og Anniken var også veldig bra. Jesper syns jeg er dørgende kjedelig. Gjeeeeesp. Chinook sang også råbra, jeg elsker stemmen hennes. Har alltid likt Tara også, men hun var nest svakest idag dessverre. Jesper er den som burde røket ut.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...