Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle tema være kjærlighetssanger ikveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tema være kjærlighetssanger ikveld?

:jepp:

Skrevet

Chinook er min absolutte favoritt. Stemme som skiller seg ut, og artistnavnet er allerede på plass. :)

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Snuser Stian Blipp? Syns det såg ut som ein snusleppe :o

Skrevet

Snuser Stian Blipp? Syns det såg ut som ein snusleppe :o

Er det så rart da? Jeg syns ikke det så slik ut, men upofesjonelt å gjøre det på tv isåfall.

Anonymous poster hash: 1f31b...f2c

Skrevet

Jeg syns Ingvar sin framføring var helt ordinær.

• Liker 1
Skrevet

Chinook er min absolutte favoritt. Stemme som skiller seg ut, og artistnavnet er allerede på plass. :)

De to forrige gangene har jeg stemt på Anniken, men i kveld tror jeg det blir Chinook som får stemmene mine

Skrevet

Helt enig. Hun har virkelig potensiale! Heier på henne :)

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Er det så rart da? Jeg syns ikke det så slik ut, men upofesjonelt å gjøre det på tv isåfall.

Anonymous poster hash: 1f31b...f2c

Har eg sagt at det er rart? Nei, det gjor eg ikkje :)

Skrevet

Jeg liker Tara, for hun er så levende og positiv :)

• Liker 2
Skrevet

Thomas sin framføring var kjedelig.

• Liker 1
Skrevet

JØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØRN <3

Anonymous poster hash: 98424...498
Skrevet

I kveld syns jeg Jesper leverte mye bedre enn tidligere

Skrevet

Hva skjer om dommerne redder en av deltakerne? Må en annen ut istedet?

Skrevet

Hva skjer om dommerne redder en av deltakerne? Må en annen ut istedet?

Ja, og jeg antar det blir den deltageren med nest færrest stemmer. I kveld var det enten Anniken eller Chinook. Jeg tror ikke de hadde lyst å bytte Lise mot Chinook ihvertfall. Lise har vært blant de tre med færrest stemmer før, så hun hadde nok ikke vunnet Idol selv om hun hadde blitt reddet i kveld

Skrevet

Jeg syns det er helt greit at Lise røyk ut i kveld. Hun er flink, men kjedelig

Skrevet

Håper Ingvar finner en sang som matcher stemmen hans mer, stemmen druknet litt idag synes jeg. Etter hans versjon av "Can't help falling in love" har jeg fått store forventninger til ham, men hans fredager etter dette har tapt seg. Det har ikke vært dårlig, men det har hørtes surt ut eller svakt ut på enkelte steder i sangfremføringen. Han er favoritten basert på den opptredenen og det vi har hørt fra ham før semifinale-rundene.

Chinook har en fantastisk stemme, håper hun kommer veldig langt.

Jesper har jeg fått øynene opp for etter kveldens opptreden. Bra :)

Thomas har en spennende stemme, men den kommer ikke frem på samme måte som tidligere programmer. Kom tilbake!

Tara er Tara. En egen kategori, og en spennende deltager. Håper hun havner i en finale, evt topp 3 minst.

Anniken har også en fantastisk stemme, og hun har gjort seg fortjent til å gå videre idag.

Resterende husker jeg ikke navnene på, de er flinke flere av de, men har ikke gått i rekken av navn eller talenter jeg legger merke til :)

Anonymous poster hash: 2b344...bc7
Skrevet

Syns det var helt åndssvakt trist at Lise gikk ut. Hun var helt rå. Men heier på Ingvar, Chinook og Tara nå.

Skrevet

Syns det var helt åndssvakt trist at Lise gikk ut. Hun var helt rå. Men heier på Ingvar, Chinook og Tara nå.

Lise hadde ikke noe mer enn stemmen, og da vinner man ikke Idol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...