Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns Chinook var dødsflink i kveld. Håper hun vinner! Hun er min favoritt :)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns de aller fleste har hatt en litt dårlig kveld i dag :vetikke:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jaja. En nasjon av rasister. Av de tre som fikk færrest stemmer var det IKKE Natti som burde ryke i dag!

Endret av Sobril
Skrevet

Jaja. En nasjon av rasister. Av de tre som fikk færrest stemmer var det IKKE Natti som burde ryke i dag!

Hva har det at Natti gikk ut med rasisme å gjøre? :klo:

Anonymous poster hash: e7bab...f6a

• Liker 6
Skrevet

Der var rasistkortet igjen ja. Det er vel ikke så rart han er blant de første til å ryke når han fikk plass fordi en trakk seg?

Anonymous poster hash: d27d8...ce8

• Liker 6
Skrevet

Vi må da kunne miste en "utlending" uten å bli kalt rasister??

Anonymous poster hash: 9e560...a12
  • Liker 5
Skrevet

Vi må da kunne miste en "utlending" uten å bli kalt rasister??

Anonymous poster hash: 9e560...a12

Jepp, men i dag var det så innlysende hvem som var dårligst at det er lov å lure.

Skrevet

Jeg trodde Thomas skulle ryke i kveld, for han sang faktisk surt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er blitt helt betatt av han der Ingvar jeg, haha!! :fnise: Så søt han er med det sjarmerende/sjenerte smilet sitt.

Anonymous poster hash: 6e2e6...d4b
  • Liker 5
Skrevet

Jepp, men i dag var det så innlysende hvem som var dårligst at det er lov å lure.

Man stemmer ikke på den som skal ryke, men på den man liker best. Derfor er det sjelden den "dårligste" som ryker.

• Liker 2
Skrevet

Ærligtalt skjerp deg! Ingen er rasister bare fordi dem ikke stemmer på personen som er utlening! folk har ikke følt for og bruke penger på og stemme fram han sin sangstemme, og sånn er det i denne konkuransen!

hva kalte du det når Maria Haukaas Storeng røyk ut og kom på 5plass??

Anonymous poster hash: ab729...cd1

• Liker 3
Skrevet

Idol hadde vært mye mere rettferdig om folk hadde stemt på den som sang dårligst, det hadde nok gitt mere sertall også for det hadde blitt rettferdig!

• Liker 2
Skrevet

Ærligtalt skjerp deg! Ingen er rasister bare fordi dem ikke stemmer på personen som er utlening! folk har ikke følt for og bruke penger på og stemme fram han sin sangstemme, og sånn er det i denne konkuransen!

hva kalte du det når Maria Haukaas Storeng røyk ut og kom på 5plass??

Jeg blåser nå egentlig bittelitt i det. Jeg er 40 og spikret fast i Idol pga barn i skolealder og underholdning til fredagstaco'n. Har aldri vært noen Natti-fan, men i dag var han langt bedre enn både Jesper og Thomas (til sammen). Idol er generelt sett et utrolig urettferdig konsept, og jeg synes synd på alle "barna" som stemmes ut en etter en. Og i dag klarer jeg ikke la være å tenke at Natti hadde kommet videre med samme stemme, men med et vestlig utseende. Det var min tanke. Sagt er sagt og spist er spist.

Skrevet

Idol hadde vært mye mere rettferdig om folk hadde stemt på den som sang dårligst, det hadde nok gitt mere sertall også for det hadde blitt rettferdig!

Neppe, da hadde de flinkeste gått først når folk stemmer på den som er størst trussel mot den de har som favoritt.

Skrevet

"seerne har bestemt at DU skal ryke".. haha. uff. men er enig i det egentlig. hadde blitt mer riktig. er jo gjerne sånn at man vil ha en del videre, men man stemmer kanskje bare på en eller to. så hadde nok blitt mer rettferdig som du sier at man hadde stemt på den man ville skulle ut. men det tjener de vel ikke noe penger på så. kommer vel aldri til å skje..

Anonymous poster hash: c3ea4...e38

Skrevet

Jeg syns Anniken var best i kveld (som forrige fredag), så jeg stemte på henne, men jeg har også sansen for Chinook.

Skrevet

Jeg blåser nå egentlig bittelitt i det. Jeg er 40 og spikret fast i Idol pga barn i skolealder og underholdning til fredagstaco'n. Har aldri vært noen Natti-fan, men i dag var han langt bedre enn både Jesper og Thomas (til sammen). Idol er generelt sett et utrolig urettferdig konsept, og jeg synes synd på alle "barna" som stemmes ut en etter en. Og i dag klarer jeg ikke la være å tenke at Natti hadde kommet videre med samme stemme, men med et vestlig utseende. Det var min tanke. Sagt er sagt og spist er spist.

Hva har dette med rasisme å gjøre? Hvem er rasistene? De som ikke har stemt på Natti? Det er nok veldig mange mennesker som har en av de andre finalistene som sine favoritter, og det gjør dem ikke til rasister.

Anonymous poster hash: e89e8...4f9

• Liker 5
Skrevet

Syns det er en skam at Natti gikk ut.

Ellers heier jeg på Ingvar og Chinook.

Syns Thomas og Anniken gjorde det veldig dårlig idag.
Stage Dolls er ødelagt for min del :(

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Anniken er råflink, men jeg hater stage dolls! Elendig musikk spør du meg. Enda godt hun ikke sang den grusomme "hard to say goodbye" ihvertfall. Hadde håpet hun skulle synge splitter pine eller noe annet rocka jeg. "To fulle menn" av Jokke hadde også vært kult. Eller "her kommer vinter'n". Liker Ingvar også selv om han ikke sang like bra idag som han pleier. Tara sang nydelig idag! Fikk tårer i øynene. Elsker den sangen selv om jeg ikke er noen stor Kari Bremnes-fan.

Skrevet

Jeg har aldri syns noe om Natti, skjønner ikke hvorfor han har gått videre så lenge. Syns ikke det er noe spesielt med han i det hele tatt, så fortjent at han røk i dag. Heier på Lise!!

Anonymous poster hash: 1f31b...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...