Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå må dommerpanelet roe seg ned; "maktdemonstrasjon"? Liker Foo Fighters, jeg, og Dave Grohl skriker han også. Men, nei - jeg skjønte ikke helt at dette var så fantastisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere enn meg og mannen som har lagt merke til at det er litt dårlig stemning mellom Tone og Kurt?

Blikk fra Kurt på Tones flåsete tilbakemeldinger, og Tone svarer alltid tilbake når Kurt kommer med sin konstruktive kritikk.

• Liker 2
Skrevet

Nå må dommerpanelet roe seg ned; "maktdemonstrasjon"? Liker Foo Fighters, jeg, og Dave Grohl skriker han også. Men, nei - jeg skjønte ikke helt at dette var så fantastisk.

Jeg synes den var alt for kopi av originalen. Det var jo ikke noe han hadde gjort til sitt eget, det var jo bare en kopi.

Anonymous poster hash: 9006a...102

Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns Jørn sang dritbra jeg. Kveldens beste til nå. Chinook leverte også, men ble litt skuffet over de andre. Anniken pleier jo å være helt rå, men syns ikke hun leverte helt idag. Spent på Ingvar. Han er dritflink.

Skrevet

Ingvar var best ikveld :tommelsmil:

Skrevet

Ingvar er så god :) Dommerne får derimot TK2 av meg. De har så dårlige kommentarer at jeg blir helt matt.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ingvar synger helt nydelig. Men hadde vært kult å høre han synge litt skikkelig rock'n roll også og se hvordan han hadde taklet det.

• Liker 1
Skrevet

Ingvar synger helt nydelig. Men hadde vært kult å høre han synge litt skikkelig rock'n roll også og se hvordan han hadde taklet det.

Føler at ham har truffet riktig genre, jeg. Hørte mye på Chris Isaak før. "Blue Hotel" var en av favorittene, og mer "rocka" enn det ligger kanskje ikke for Ingvar.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Føler at ham har truffet riktig genre, jeg. Hørte mye på Chris Isaak før. "Blue Hotel" var en av favorittene, og mer "rocka" enn det ligger kanskje ikke for Ingvar.

Sant det, den sjangeren passer han perfekt, men det jeg mente var at det hadde vært moro å se hvordan han hadde taklet å synge noe rocka også. :)

Skrevet

Var i alle fall rett person som røk ut i kveld.

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns deltakerne skal få lov til å holde seg til den sjangeren de trives best i, selv om "kveldens tema" kan variere mye. Vil man se artister bli presset ut i sjangere de ikke er komfortable med, kan man se på Stjernekamp på NRK.

• Liker 4
Skrevet

Ahhh Ingvar <3
Jeg har ikke hørt så mye på versjonen til Chris Isaak, men liker HIM godt og har derfor hatt sangen som favoritt tidligere. Han leverte så absolutt!!

Syns Jørn gjorde sin beste prestasjon så langt i idol idag. Ikke vært så fan av han før, men idag var det bra. Ikke noe voldsomt bra, men bra.

Anniken skuffet idag. Chinook var veldig bra, men ufyselig stygt i starten av refrenget begge gangene.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Syns det var synd Thomas røk ut jeg. Syns han har så kul stemme og jeg liker han godt. Skulle heller ønske jesper røk ut. Han er like gjespende kjedelig hver gang. Men er vel mange småjenter som bruker opp kontantkorta sine på å stemme på han. :P

• Liker 1
Skrevet

Er det flere enn meg og mannen som har lagt merke til at det er litt dårlig stemning mellom Tone og Kurt?

Blikk fra Kurt på Tones flåsete tilbakemeldinger, og Tone svarer alltid tilbake når Kurt kommer med sin konstruktive kritikk.

Tone har jo litt rar smak når det gjelder menn, kanskje hun har prøvd seg på Kurt og fått avslag en gang i tiden?

Anonymous poster hash: e89e8...4f9

• Liker 1
Skrevet

Skulle nettopp kommentere at jeg synes det er veldig lavt nivå i år.

Nei, det kan da ikke stemme. Dommerne maser jo til stadighet om at det er å skyhøyt nivå i år.

Skrevet

Nei, det kan da ikke stemme. Dommerne maser jo til stadighet om at det er å skyhøyt nivå i år.

Det hadde tatt seg ut hvis de hele tiden gnålte om det motsatte:p

Skrevet

Det hadde tatt seg ut hvis de hele tiden gnålte om det motsatte:p

Nettopp. De MÅ jo skryte av deltakerne, det betyr i praksis at det de sier har null verdi.

Skrevet

Chinook gav meg kveldens beste opplevelse

Skrevet

herregud så kjedelige dem er på senen, dette kunne jo vært på radio! skulle ønske dem fikk lært litt moves og kunne bevegd seg litt på senen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...