Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt tragisk at Tilla gikk ut! Hun er den desidert mest allsidige og flinkeste i konkuransen, etter min mening. At ikke dommerne valgte å redde henne skjønner jeg bare ikke! For en skam!

Anonymous poster hash: c3ea4...e38

Helt vanlig "flinkis-stemme" i mine ører, uten særpreg. I går var det ikke bra, men hun bommet totalt med låtvalget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor var Tilla stylet til det ugjenkjennelige, var hun ikke fin nok som hun var?

Anonymous poster hash: d27d8...ce8
  • Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Hvorfor var Tilla stylet til det ugjenkjennelige, var hun ikke fin nok som hun var?

Alle blir jo stylet. Det må jo være gøy å føle seg på sitt fineste når man står på stor scene. :)
  • Liker 1
Skrevet

Alle blir jo stylet. Det må jo være gøy å føle seg på sitt fineste når man står på stor scene. :)

Poenget er at hun var mye finere før styling, nå som hun ut som hvilken som helst sminkedukke. Særpreget hennes ble borte.

Skrevet

Poenget er at hun var mye finere før styling, nå som hun ut som hvilken som helst sminkedukke. Særpreget hennes ble borte.

Småkleint når Blipp bare (fritt etter hukommelsen) "så fin du er, fått vekk brillene og" haha

Anonymous poster hash: ad04b...b16

• Liker 1
Skrevet

Småkleint når Blipp bare (fritt etter hukommelsen) "så fin du er, fått vekk brillene og" haha

Anonymous poster hash: ad04b...b16

Ja, hva er galt med briller, liksom?

Skrevet

Synes hun ble utrolig fin med den stylingen jeg! Men helt enig i at særpreget forsvant. Både pga låtvalg og styling.

Anonymous poster hash: cd846...74a

Skrevet (endret)

Hva skjer med Idol i kveld? Snakk om middelmådighet! Ingen har vært bra så langt. Hvis jeg skal plukke ut den beste må det bli Natti.

Endret av Sobril
Skrevet

Hva skjer med Idol i kveld? Snakk om middelmådighet! Ingen har vært bra så langt. Hvis jeg skal plukke ut den beste må det bli Natti.

Kari Bremnes.. Den var jo bra.

Anonymous poster hash: e12ae...e97

• Liker 1
Skrevet

Kari Bremnes.. Den var jo bra.

Anonymous poster hash: e12ae...e97

Har ikke noe forhold til Kari Bremnes låta - faktisk aldri hørt den før. Og siden jeg liker "Highasakite" veldig godt, er det enklere for meg å like den :)

Skrevet

Tara var veldig bra! Skulle ønske flere sang på norsk!

Anonymous poster hash: 9e560...a12
  • Liker 2
Skrevet

Hva synes dere om Chinook sin av versjon av Kurt Nilsen låta?

Skrevet

synes det var veldig fint!
Skrevet

Kjempefint! Fikk frysninger jeg!

Skrevet

Enig. Kveldens beste hittil :)

Skrevet

Enig! Chinook var dritbra i kveld! Hun er favoritten min i år, og jeg syns hun naila det! Så ut som kurt ble ganske rørt også, hehe. hun MÅ gå videre!

Anonymous poster hash: c3ea4...e38
Skrevet

Må bare få sagt at hun Mathilde (tror jeg?) som sang Ariana Grande i Idol jr. blåste meg av bannen!! Hadde ikke forventet det av en 12-åring!

Anonymous poster hash: 9e560...a12
Skrevet

Ingvar var ikke like bra denne gang.

• Liker 2
Skrevet

han sang rimelig falskt i dag ja :/
Skrevet

Enig. Mistenker at det var pga han ble bedt om å legge sangen litt høyere, han virka så usikker synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...