Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen blir det offentliggjort hvem den siste finalisten er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hurra for Natti :hoppe:

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Skrevet

I ekte politisk korrekt ånd så blir det nok en "utjevningsperson". Det er "kun" 4 gutter, så da blir det en gutt. Det er vel ingen med innvandrerbakgrunn?

Så da blir det nok han der de drev og gav stående applaus i går, som det ikke-vestlige innvandrer-alibiet.

Altså Natti.

Anonymous poster hash: e89e8...4f9

Ja, men nå har de jo sjanse til å drive litt kvotering. Den lar de neppe gå fra seg. Når det rasistiske norske folk ikke har stemt inn noen ikke-vestlige, så må TV2 ta ansvar.

Hvilket sjokk at jeg fikk rett. TV2 er så utrolig forutsigbare.

Skrevet

Hvilket sjokk at jeg fikk rett. TV2 er så utrolig forutsigbare.

Det står da godt forklart i artiklene hvorfor Natti ble sendt videre, kan ikke se de nevne noen plass at det er fordi han er innvandrer.

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvorfor er de så glad i han Natti? Synes han er så gjennomsnittlig.

Anonymous poster hash: cf5ff...d18

Fordi han eier scenen og har en fin sangstemme. Det virker som om at han koser seg når han står på scenen. :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

I ekte politisk korrekt ånd så blir det nok en "utjevningsperson". Det er "kun" 4 gutter, så da blir det en gutt. Det er vel ingen med innvandrerbakgrunn?

Så da blir det nok han der de drev og gav stående applaus i går, som det ikke-vestlige innvandrer-alibiet.

Altså Natti.

Det har ingenting med hans etnisitet å gjøre. De (Blipp og han andre i videoen jeg har sett) sa jo at han fikk flest stemmer av de som ikke gikk helt videre på live-sendinga.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Syns det har vært utrolig teit av TV2 å ha la dommerfavorittene synge sist hver eneste gang... Fikk nesten hakeslep da hun som sang sist i dag ikke gikk videre :laugh:

De har jo alltid visse folk som de sender først og rett etter reklamepauser og så videre. Helt i begynnelsen av programmene pleier de vel gjerne å sende en som de vet at flertallet blant publikum og der hjemme kommer til å like godt. Samme gjelder som regel rett før det hele avsluttes. De har visse instruksjoner på det tror jeg. Dommerne får jo sett deltagerne på prøvene rett før det sendes live vil jeg tro.

Skrevet

Det står da godt forklart i artiklene hvorfor Natti ble sendt videre, kan ikke se de nevne noen plass at det er fordi han er innvandrer.

Som om man kan stole på TV2 sin "begrunnelse". De oppgir ingen stemmetall, de kan si hva de vil. Dette betyr altså at de to som gikk videre i Nattis semifinale fikk så vanvittig mange stemmer i forhold til øvrige semifinaler? Har jeg liten tro på.

Skrevet

Som om man kan stole på TV2 sin "begrunnelse". De oppgir ingen stemmetall, de kan si hva de vil. Dette betyr altså at de to som gikk videre i Nattis semifinale fikk så vanvittig mange stemmer i forhold til øvrige semifinaler? Har jeg liten tro på.

Han fikk flest stemmer av de semifinalistene som ikke gikk videre.

Tv2s forklaring høres ihvertfall mer logisk ut enn din. Det der er bare oppspinn..

• Liker 2
Skrevet

Han fikk flest stemmer av de semifinalistene som ikke gikk videre.

Tv2s forklaring høres ihvertfall mer logisk ut enn din. Det der er bare oppspinn..

At tv2 ville ha Natti videre er jo åpenbart. Hvorfor skulle ellers dommerne reise seg dor å klappe for den middelmådige opptredenen? Og hvorfor fikk han synge etter pausen? All statistikk viser at det lønner seg å være blant de to siste, så dette pluss dommernes hyllest gav masse gratis-stemmer. Og likevel gikk han ikle videre. Men nå fant de en måte å få ham med på likevel, og begrunnelsen tar jeg med en sterk klype salt.

Skrevet

At tv2 ville ha Natti videre er jo åpenbart. Hvorfor skulle ellers dommerne reise seg dor å klappe for den middelmådige opptredenen? Og hvorfor fikk han synge etter pausen? All statistikk viser at det lønner seg å være blant de to siste, så dette pluss dommernes hyllest gav masse gratis-stemmer. Og likevel gikk han ikle videre. Men nå fant de en måte å få ham med på likevel, og begrunnelsen tar jeg med en sterk klype salt.

Hvorfor har de ikke plassert alle innvandrere etter pausen da? Og det er da ikke de som synger sist som går videre?

• Liker 2
Skrevet

De kan jo ikke innrømme det..

Anonymous poster hash: 0b10f...7d6

Skrevet

Har dere lest om årets tvist i årets Idol?

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvilken bakgrunn har du til å mene at den var middelmådig? Husk at det var hans første opptreden live da. Jeg likte fremførelsen hans. :)

Jeg tror han fikk synge etter pausen da dommerne på forhånd hadde utpekt ham som god (det er det jeg tror at har skjedd på øvelsene før live-sendingen startet).

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Har dere lest om årets tvist i årets Idol?

Så vidt. Det er vel noe om at de kan frede en person hver i løpet av de semi-finale-sendingene som kommer nå om jeg ikke tar feil?

Det blir litt sånn The Voice-aktig, blir det ikke?

Endret av Spirrevirrevipp
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg stemte fire ganger på Natti i løpet av den sendingen. Selv om du ikke liker han musikalsk sett håper jeg du forstår at andre faktisk kan like det.

Skrevet

All stemme TV er lureri, de gjør som de vil. Og alle må skrive under taushetserklæring når de er med. Ingenting skal ut, de lager TV som skal selge og der de skal tjene store penger.

Hva er det med brynene til Tone i kveld? Hun kledde ikke de bøyde der....

Anonymous poster hash: 05497...92d
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Finalesendingene er det vel som har begynt nå? Jeg blander semi-finale og finale; ikke i forståelse generelt, men hvordan IDOL er lagt opp med det egentlig.

Min første tanke i kveld var at begynnelsen på det var oppbrukt. Det med at de først reiser dit, så synger de fleste av dem sammen ute på "film" som blir vist i salen og på TV før de kommer inn til resten av deltagerne som alt er fremme på scenen. Det der er så OPPBRUKT.

Ellers er læreren en av mine favoritter!

Chinook (var det sånn hun skrev navnet sitt) er dessverre det motsatte for min del. Men jeg liker det hun prøver å formidle da.

Skrevet

Likte faktisk Tara. Kraftig stemme uten å bli skrikende.

Anonymous poster hash: e7bab...f6a
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva Natti gjør der. Ei heller Jesper.

Kvalitet finnes i Anniken, Jørn og Ingvar. Men Anniken er altfor flink og voksen for konkurransen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...