Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh, den dansingen er så teit!

Synes ikke Tilla var noe særlig jeg. Men kanskje fordi jeg ikke liker den sangen hun sang. Hun siste var veldig fin da.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den dansingen er så teit!

Ja - godt det ikke bare er meg! Det var morsomt første gang, men nå er det litt sånn… :klo::fnise:

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Jeg slutta og se på IDOL i fjor pga den dansinga, ser ut til at det ikke blir og følge med så lenge i år også

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tilla sang råbra ikveld! Digger henne! Gleder meg til å høre mer av henne. Men skulle ønske Tommy gikk videre i stedet for Chinook eller hva hun het selv om hun var flink hun også.

Håper hun Anniken som skulle bringe rocken tilbake på audition også går til finalen. Hun var dritkul.

Gjest Citronella
Skrevet

Synes Tilla ligner litt for mye på en feminist/miljøforkjemper. Det imaget burde hun nok droppe. Ellers er hun favoritten så langt i programmet!

Merker jo ellers at man sparer Tone sine "hemmeligheter" til siste episode. Litt for tydelig at personene bak programmet melker kua for det den er verdt!

Anonymous poster hash: 9e560...a12

Hvorfor skal hun droppe det? Det er flott med særpreg, og jeg håper at hun får beholde sin identitet, og at hun ikke presses inn i en klassisk popfirkant.

Det som er flott i år, sammenlignet med de aller første Idol-sendingene, er at særpreg og musikalitet verdsettes. Det var jo bare på håret at Kurt Nilsen gikk videre etter første audition...

Og klart TV2 har regi! Det er nøye sammensatt disse semifinalene.

Skrevet

Synes Chinook kan minne litt om Susanne Sundfør. Fantastisk!

Anonymous poster hash: e06d3...da0
  • Liker 2
Skrevet

Synes Tilla ligner litt for mye på en feminist/miljøforkjemper. Det imaget burde hun nok droppe. Ellers er hun favoritten så langt i programmet!

Merker jo ellers at man sparer Tone sine "hemmeligheter" til siste episode. Litt for tydelig at personene bak programmet melker kua for det den er verdt!

Hva slags hemmelighet?

Anonymous poster hash: 531f2...19e

Skrevet

Disse sakene man ikke "visste" om dommerene.

Mye mulig at Tilla sitt image fungerer her til lands, men dersom hun skal lanseres internasjonal en gang, så vil ikke feministen-looken være like poppis! Sier ikke at hun må overgi seg til Taylor Swift & co, men kanskje legge seg litt mer på en Alanis Morisette kind of look!

Skrevet

Jeg slutta og se på IDOL i fjor pga den dansinga, ser ut til at det ikke blir og følge med så lenge i år også

Særdeles merkelig å velge om man vil se et program eller ikke pga. kanskje 20 sekunder med dansing. Utrolig spesielt.

Anonymous poster hash: e89e8...4f9

• Liker 7
Skrevet

Hva slags hemmelighet?

Anonymous poster hash: 531f2...19e

Er vel alle hun har ligget med? Men det er vel ikke så hemmelig..

• Liker 2
Skrevet

Ser på reprisen av onsdagens semifinale nå, og synes det er utrolig rart og trist at ikke Jeki gikk videre. Hun kom ikke i topp 4 en gang :S Skulle ønske det var wildcards i år (som det var for mange år siden), tror hun hadde blitt valgt av dommerne da.

• Liker 2
Skrevet

Ser på reprisen av onsdagens semifinale nå, og synes det er utrolig rart og trist at ikke Jeki gikk videre. Hun kom ikke i topp 4 en gang :S Skulle ønske det var wildcards i år (som det var for mange år siden), tror hun hadde blitt valgt av dommerne da.

Jeki? Jeg så på, men kan ikke huske noen Jeki.

Skrevet

Kjedelige deltagere i dag synes jeg, ingen store høydare så langt. Sier vel litt at jeg måtte google for å finne igjen denne tråden på en konkurransedag :)

Anonymous poster hash: d27d8...ce8
Skrevet

Teit med utseendefokuset rundt Tone... Hun er tross alt en veeeldig pen dame og da synes jeg det blir rart med fokus på god og dårlig side etc.

På en annen side viser det jo at alle, selv de "peneste" også sliter med eget selvbilde :-)

Skrevet

Jeg boikotter idol sålenge Tone er med. Rett og slett fordi hun har så dårlige tilbakemeldinger å komme med... Det lille jeg har sett tilfeldig i år har ikke vist noe bedring på tilbakemeldingene fra Tone. Sorry, men hun ødelegger hele programmet for meg.....

Anonymous poster hash: 11ca3...4cd

• Liker 4
Skrevet

Kunne nesten ha forutsett at de skryter nivået opp i skyene på det som har vært en ganske søvndyssende aften. Håper ikke magedama går videre i hvert fall.

Anonymous poster hash: d27d8...ce8
Skrevet

Foreløbig av de som har gått videre fra semifinalene er stine min favoritt. Synes dessverre at de ansiktsutrykkene hun har når hun synger virker rart når hun synger noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...