Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med Jon Olav? Han gutten med brillene som hadde med seg med rockefaren sin på audition. Var fra Alvdal og sang backstreet Boys. Klarer ikke finne han synge lineup i Oslo. Han var så flink. Han hadde også blitt mobbet. Har ekstra sympati for de som har blitt mobbet siden jeg har fått kjenne faenskapen på kroppen selv. Dessuten er de ofte veldig flinke.

http://www.tv2.no/v/841781/ Men vet ikke om han gikk videre.

Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

http://www.tv2.no/v/841781/ Men vet ikke om han gikk videre.

Takk. :) Klarte ikke å finne det først jeg. Men siden han ikke sang i grupper etterpå er det nok sannsynlig at han ikke gikk videre. De viser jo ikke alt. Eller skal flere synge i grupper neste gang?

Skrevet

Hvor var Carmina eller hva hun het, gikk hun videre? Hun lyse som hadde keyboard på audition.

Anonymous poster hash: d27d8...ce8
Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med han Thomas Løvseth? :D Jeg ble skikkelig sjarmert av han, synes han virkelig kunne vinne hele greien. Men finner ikke trioen hans på sumo :/

Anonymous poster hash: 3bb95...c82
Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med han Thomas Løvseth? :D Jeg ble skikkelig sjarmert av han, synes han virkelig kunne vinne hele greien. Men finner ikke trioen hans på sumo :/

Joda, han er videre:)

Skrevet

Første opptreden var bra!!

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ja, Tilla er flink! Hva de ser i han indiske kidden derimot skjønner jeg ikke.

Skrevet

Liker dommerne i år jeg, synes de avviser deltakerne på en mye bedre måte enn de tidligere årene.

Skrevet

Gooooooo Thomas!

Vi må stemme!! :)

Skrevet

Stemmen gikk til Stian :)

Anonymous poster hash: d27d8...ce8

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ja, gjett' a! Vi må stemme hver time, hehe! Har allerede stemt en gang. :) Teit at dommerne er i tvil om hvem som skal videre, hadde det vært opp til meg hadde han gått videre uten tvil! Flink han Stian også, så egentlig burde begge de gått videre, så kunne de sendt hjem hun Emilie i stedet! Ja, hun er pen, men synge kan hun aldeles ikke! Syns hun har en skjærende stemme. Stuevinduet knuste nesten da hun sang idag! :P

Skrevet

Stemmer selvfølgelig på Thomas! En av de flinkeste som er igjen.

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Bra! Jeg elsker stemmen hans og håper virkelig han kommer til finalen så jeg får høre mer av han. Og så virker han så sympatisk og god. :)

Skrevet

Fikk gåsehud av Tillas opptreden. Den skulle jeg gjerne sett og hørt igjen.

Anonymous poster hash: e06d3...da0
Gjest crazycatlady
Skrevet

Du kan høre den på TV2.no. Veldig bra, ja. :)

Skrevet

Noen som husker hva som skjedde med hun unge usikre jenta som spilte egenlaget låt på keyboard? om jeg ikke husker feil hadde hun reggis. Det var vel på audition i Tromsø så vidt jeg husker.

Skrevet

Noen som husker hva som skjedde med hun unge usikre jenta som spilte egenlaget låt på keyboard? om jeg ikke husker feil hadde hun reggis. Det var vel på audition i Tromsø så vidt jeg husker.

Hun var i den usikre gruppen da de skulle synge acapella. Hun røk ut :)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Hvorfor sendt de Emilie videre egentlig? Er det noe med stemmen hennes dommerne hørte som ikke jeg hørte? Jeg hørte bare en skjærende stemme. Eller ble hun sendt videre bare fordi hun er sykt pen og ser ut som en artist? Jeg er småmisunnelig på utseendet hennes må jeg innrømme, tror hun hadde kommet langt i Top model! Men idol? Neeeh. Skulle sendt henne hjem og begge gutta videre. Stemmer som en gal på Thomas ihvertfall. :) Bra man kan stemme på nett og det ikke koster penger. Stemmen hans er fantastisk! Han må bare vinne hele greia!

Skrevet

Flere som skal se i kveld? Jeg håper virkelig på Thomas :lillesky:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...