Gå til innhold

Idol 2014

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er helt fortapt i stemmen til hun Kamilla som er i trioen nå. Egentlig alle tre. Eneste som trekker ned er at hun ligner så altfor mye på Sammy fra Jersey Shore, haha.

Anonymous poster hash: cf5ff...d18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvem er egentlig Sarah?

Skrevet

Jeg må si at jeg er skuffet over dommerne.

Spesielt Tone virker anonym, hun sier veldig lite? Og blir nesten litt flau hvis hun skal kritisere noens stemme.

Eneste som har peiling er Kurt, og han er jo den eneste av dommerne som virkelig har talent selv også.

Anonymous poster hash: cd846...74a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Husker ikke hva alle heter, men i gruppa til han som sang sist forrige fredag (han med litt sånn sår stemme), så gikk altså den lille kid'en med i indisk/engelsk videre - kontra han andre, med stjerner i øynene, som faktisk var bedre til å synge.

Endret av Sobril
Skrevet

Husker ikke hva alle heter, men i gruppa til han som sang sist forrige fredag (han med litt sånn sår stemme), så gikk altså den lille kid'en med i indisk/engelsk videre - kontra han andre, med stjerner i øynene, som faktisk var bedre til å synge.

Fatter ikke hvorfor de sender han indiske gutten videre? MÅ være trynefaktor, han har ikke mye talent etter det jeg hører. Han mørke som var på samme gruppe var jo mye flinkere.

• Liker 2
Skrevet

Han var flink han trønderen med underbitt som sang desperado :) Han hadde litt sånn country feeling som jeg elsker!

Anonymous poster hash: c9c6f...577

Ååååh, flinke Thomas! Han MÅ bare vinne hele sulamitten!

Han er fantastisk flink, elsker stemmen hans! Digga at hun jenta på samme rad så helt forelska ut når han begynte å synge :P

Gjest crazycatlady
Skrevet

Han er fantastisk flink, elsker stemmen hans! Digga at hun jenta på samme rad så helt forelska ut når han begynte å synge :P

Jeg også! :) Fantastisk stemme! Og så virker han så sympatisk. Haha, ja hun gjorde det! Har nesten et lite crush på han selv, hehe! :P

Skrevet (endret)

Jeg også! :) Fantastisk stemme! Og så virker han så sympatisk. Haha, ja hun gjorde det! Har nesten et lite crush på han selv, hehe! :P

Haha, ditto :P

Han der Jørn som var sist på auditionrundene som var så bra skuffa i dag da, dårlig sangvalg :/

Endret av venus_
Gjest crazycatlady
Skrevet

Haha, ditto :P

Han der Jørn som var sist på auditionrundene som var så bra skuffa i dag da, dårlig sangvalg :/

Enig, ikke passende låt i det hele tatt. Men på audition sang han kjempebra.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gikk ikke Shain Thomas videre? Fin stemme og bøtter med sjarm!

Anonymous poster hash: e06d3...da0
Gjest incognita
Skrevet

Hvorfor gikk ikke Shain Thomas videre? Fin stemme og bøtter med sjarm!

Anonymous poster hash: e06d3...da0

Du glemte ironismiley! :)

• Liker 2
Skrevet

Helt enig, den avgjørelsen forstod jeg ikke i det hele tatt! Han som stod i midten var jo kanonflink!

Begynner å lure på hva som feiler dommerne. Håper de byttes ut til neste runde idol!!

Fatter ikke hvorfor de sender han indiske gutten videre? MÅ være trynefaktor, han har ikke mye talent etter det jeg hører. Han mørke som var på samme gruppe var jo mye flinkere.

• Liker 1
Skrevet

Helt enig, den avgjørelsen forstod jeg ikke i det hele tatt! Han som stod i midten var jo kanonflink!

Begynner å lure på hva som feiler dommerne. Håper de byttes ut til neste runde idol!!

Han har klokkeklar og fin stemme da, men tror ikke han har talent nok til at han går særlig mye lenger. Synes også det var rart at Joakim (han i midten) ikke gikk videre, likte han så godt fra auditionrundene. Virka som han hadde så dårlig selvtillit, ble nesten litt gla i han :P

Skrevet

Han har klokkeklar og fin stemme da, men tror ikke han har talent nok til at han går særlig mye lenger. Synes også det var rart at Joakim (han i midten) ikke gikk videre, likte han så godt fra auditionrundene. Virka som han hadde så dårlig selvtillit, ble nesten litt gla i han :P

Jeg synes det var helt grusomt å høre på når han indiske tok den lyse tonen i trioen. Grøss.

Har ikke sett Joakim før, men ut i fra det han leverte i går så fortjente han å gå videre.

Jeg synes hun Sahar er veldig flink!

• Liker 1
Skrevet

syns det var helt tragisk at han derre Jørn gikk videre foran Joakim. Følte han Jørn prøvde så syyykt hardt, og ikke spesielt bra var det heller. Mens joakim syns jeg leverte solid og godt!

Anonymous poster hash: c3ea4...e38
Skrevet

men den trioen med de søte jentene (ei som het kamilla, husker ikke de andre) var sykt bra syns jeg! :)

Anonymous poster hash: c3ea4...e38
Gjest crazycatlady
Skrevet

Jeg syns også heller Joakim skulle gått videre enn han lille indiske kiden. Men han har visst sjarmert Tone noe voldsomt. Joakim sang myyyye bedre! Tenk om kiden kommer til finale og kommer i stemmeskiftet midt i finalen da, håhå det kan bli gøy. Da blir han nok stemt hjem ganske fort. :P Håper på Thomas og Sahar i hovedfinalen!

Skrevet

Jeg følger med i programmet! :D

Gjest crazycatlady
Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med Jon Olav? Han gutten med brillene som hadde med seg med rockefaren sin på audition. Var fra Alvdal og sang backstreet Boys. Klarer ikke finne han synge lineup i Oslo. Han var så flink. Han hadde også blitt mobbet. Har ekstra sympati for de som har blitt mobbet siden jeg har fått kjenne faenskapen på kroppen selv. Dessuten er de ofte veldig flinke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...