Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pattaya er liksom ensbetydende med horing, det er ikke Kreta. Personlig hadde jeg stolt på mannen min, men jeg tror heller at mannen min ikke hadde valgt to uker til Pattaya.

Hehe. Det er like lett for å trå feil for ei dame på kreta som en mann i pattaya vil jeg tro.

Men skjønner TS sitt problem. Å selge Pattaya som golf destinasjon til kjæresten er som å selge amsterdam som vintersportssted. TS kan ha rett i at det er bra med golf der , men stedet er for beryktet for prostitusjon til at det betyr noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Jeg må innrømme at jeg hadde reagert på reisemålet, og blitt veldig overrasket hvis mannen min ville dra dit. Men jeg hadde stolt på han likevel.

Det hadde derimot vært uaktuelt å bruke opp to uker med ferie på en guttetur. Det er veldig lite ferie vi har mulighet til å ta ut sammen i løpet av et år, og prioriteringen burde vært ferie med meg og barna. En uke kunne jeg ha gått med på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er like lett for å trå feil for ei dame på kreta som en mann i pattaya vil jeg tro.

Men skjønner TS sitt problem. Å selge Pattaya som golf destinasjon til kjæresten er som å selge amsterdam som vintersportssted. TS kan ha rett i at det er bra med golf der , men stedet er for beryktet for prostitusjon til at det betyr noe.

Du utdypet det jeg forsøkte å si, takk takk! Jeg sier ikke at alle menn som drar til Pattaya gjør det for å hore, men at assossiasjonene man har til Pattaya dessverre ikke har med golf å gjøre....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg bare ser for meg hvor flau jeg hadde blitt hvis jeg måtte si til folk at samboeren har dratt på guttetur til PATTAYA for å spille golf! Da tror jeg jeg jeg hadde fått mange medlidenhet blikk...

Anonymous poster hash: 3a362...24f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Huff, jeg bare ser for meg hvor flau jeg hadde blitt hvis jeg måtte si til folk at samboeren har dratt på guttetur til PATTAYA for å spille golf! Da tror jeg jeg jeg hadde fått mange medlidenhet blikk...

Anonymous poster hash: 3a362...24f

Enig. Golfbaner finnes over hele verden. Syns ikke Pattaya passer seg som et feriemål for en familiefar.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært fullstendig uaktuelt å la samboeren min dra på guttetur til Pattaya.



Anonymous poster hash: 76207...9ff
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ordens skyld. Min samboer dro til Kreta i fjor med venninner (uten barn) i to uker.

Hun ville feks ikke tillatt om jeg endret reisemålet til 2 ukers guttetur til Kreta. Er dette rettferdig?

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Kameratene dine, er de single eller i forhold. Hvorfor i all verden skal dere absolutt til Pattaya?

Anonymous poster hash: 76207...9ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Kameratene dine, er de single eller i forhold. Hvorfor i all verden skal dere absolutt til Pattaya? Anonymous poster hash: 76207...9ff

Hvorfor ikke? Vil han være utro trenger han ikke dra til pattaya så ser ikke problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Huff, jeg bare ser for meg hvor flau jeg hadde blitt hvis jeg måtte si til folk at samboeren har dratt på guttetur til PATTAYA for å spille golf! Da tror jeg jeg jeg hadde fått mange medlidenhet blikk... Anonymous poster hash: 3a362...24f

Må du absolutt si det da.? Da min ex var i thailand ( blandt annet pattaya) så sa jeg at han var i thailand, for det var jo det han var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva dere damer her inne mener.

Jeg og noen kamerater planlegger å dra på en 2 ukers tur til Pattaya. Blir en ren guttetur sammen, hvor vi skal spille golf og sole oss.

Men så ble jeg helt tatt på senga av samboeren min da hun hørte om planene. Hun ble veldig sinna og sa det var helt uaktuelt at jeg skulle dra på guttetur til Pattaya.

Og når jeg nevnte at hun dro på jentetur til Kreta i fjor mens jeg passet unga så mente hun det var noe helt annet.

Når jeg da spør hva slags feriemål som er "godkjent" for meg å dra på guttetur til så nevnte hun fisketurer og slikt til Sverige. Hun mente at menn har færre grenser, har for mange hormoner og er for impulsive til å dra på sånne gutteturer langt avsted til sydligere breddegrader.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Enig med samboeren din!

Anonymous poster hash: 76207...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Sjekk bilde helt til høyre på andre rad da...

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/52/Kreta_II.jpg

Grunn til bekymring for mannen om dama drar dit også kanskje?

:skratte::fnise::skratte:

Nei ellers så er jeg enig med mange av damene her....Det er en stor forskjell på Kreat og Pattaya. At hun har et snev av bekymring skjønner jeg svært godt! Og to uker virker også å være i overkant lenge.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan ikke nekte deg noen som helst, men du må ta konsekvensene hvis du reiser.

Syns også Pattaya er någet spesielt med tanke på at dere skal spille golf, må jo være mulig å finn et annet sted? Så får du tilfredstilt til golf hunger og samboeren din kan slippe å sitte hjemme og være redd for deg.

Vinn-vinn!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja litt delt her merker jeg!

Jeg hadde absolutt ikke likt om samboeren min dro to uker på guttetur til et horestrøk, men utro kan han være overalt om man skal se sånn på det. Jeg hadde nok latt han dra, men jeg hadde neppe vært overlykkelig over påfunnet. Derimot syntes jeg to uker var lenge.

Er kameratene dine single TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å golfe et litt "snillere" sted liksom? Det virker jo ikke som det er selve turen som er problemet, men stedet. Så hvorfor ikke bare finne en løsning som passer for alle parter??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

+1

Er selv mann og samboer. Kunne ikke falt meg inn å foreslå å reise til Pattaya med kompisgjengen. Sier seg selv at det blir for vanskelig for samboer og forholde seg nøytral til det valget av reisemål.

Dessuten: to uker? Det var da fryktelig lenge å reise på tur med kompiser, når man har barn? Gutteturer for meg er ovale weekender i Europa. Å bruke 40% av årets ferie på tur med gutta blir voldsomt.

Og sist: gode golfbaner og sol får man over alt. Det kan da ikke være vanskelig å finne et fett reisemål, som ikke har et så stort stigma?

Anonymous poster hash: 60315...353

Godt innlegg og enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er like lett for å trå feil for ei dame på kreta som en mann i pattaya vil jeg tro.

Men skjønner TS sitt problem. Å selge Pattaya som golf destinasjon til kjæresten er som å selge amsterdam som vintersportssted. TS kan ha rett i at det er bra med golf der , men stedet er for beryktet for prostitusjon til at det betyr noe.

Hehehe, å si at det er LIKE LETT er vel ganske drøyt! Har du vært i Pattaya eller? Damene (prostituerte) kleimer seg opp etter deg hvor du enn går, drar i deg for å få deg inn fra gata, rett og slett enormt ivrig markedsføring!! Kleint, men det er jo faktisk levebrødet deres.

Tilogmed menn som går med familiene sine får direkte tilbud om "hygge"!

Å sammenligne dette med en kelner eller bartender på flørtern blir i drøyeste laget...

Anonymous poster hash: 24fd6...9f8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke akkurat kalle samboeren din urimelig. Samme om det er tillit eller ikke i forholdet, så blir hun sittende i TO hele uker, 14 dager å føle det ubehagelig.

Ville ikke vært aktuelt for min mann å reise på guttetur i to uker samme om det var på fisketur i Sverige eller til Pattaya. Når man har ferie så ønsker man vel å bruke en med familien??

Å sammenligne Kreta og Pattaya blir jo rett og slett usaklig. Det går an å reise til andre steder enn dit hvor man nærmest blir sett rart på om man takker nei til alle tilbudene.

Om du reiser på denne turen, så kommer det til å slite på forholdet, samme om det skjer noe der nede eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...