Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda, men hvor mange drar til Amsterdam for å gjøre noe annet?

Anonymous poster hash: 9ab46...280

Jeg. og av og til med kona. Det er en flott by.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amsterdam (og Rotterdam) ser jeg ikke problemet med..? Hele byen er jo ikke red light district.. De andre sier jeg meg enig i. En fyr som vil dra på "partyferie" generelt er ikke helt i min stil.

Anonymous poster hash: fd038...37e

Nei, men når man velger en guttetur dit er det enten dop eller sex. Skal man se andre serverdigheter så kan man dra med dama.

Amsterdam har livnært seg på å selge sex og hasj til kunder i lang tid. Det er fremdeles et ypperlig sted å dra til selv om man ikke har tenkt seg verken hasj eller sex.

Media har tydeligvis blindet folk angående visse plasser forstår jeg.

Godt mulig det er et ypperlig sted å dra til for andre ting også, men er man en fyr med respekt for dama si så drar man ikke slike steder på guttetur.

Har kun hørt damer og dop som eneste grunn for å dra til Amsterdam. KUN DET.

Anonymous poster hash: 9ec3b...9bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at i Thailand er grensen mellom prostituerte og "bar girls" veldig flytende.

Spør en hvilken som helst barfyr i kreta angående hvilke jenter som er mest lettvinte å få på rygg og svaret vil være skandinaviske jenter.

Poenget er også at disse damene er usedvanlig dyktige forførere. :)

På samme måte som barguttene i kreta?

Mange menn som aldri har blitt sjekket opp i sitt liv, føler seg brått som Don Juan i Pattaya.

Med mange drinker innabords, er det deilig å føle seg som Don Juan i Paradis.

Selv om man ikke har intensjonen om å være utro, er det altfor lett å la seg rive med i Pattaya.

Derfor bør gutteturen gå et annet sted.

Anonymous poster hash: a45e4...628

Dette er jo noe han kunne ha skrevet til henne når hun tok opp sin jentetur til Kreta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig det er et ypperlig sted å dra til for andre ting også, men er man en fyr med respekt for dama si så drar man ikke slike steder på guttetur.

Har kun hørt damer og dop som eneste grunn for å dra til Amsterdam. KUN DET.

Anonymous poster hash: 9ec3b...9bf

Er Kreta virkelig et ypperlig sted for skandinaviske jenter å dra til? Det er jo ikke en hemmelighet at greske folk flokker mot blå øyne og blondt hår der nede og hver gang mine venninner har vært der nede så har en av dem eller flere fått seg noe, så hvorfor er hans syn så dårlig men hennes ikke når hun selv har vært på jentetur i Kreta?

Jeg mener, ser du virkelig ikke dobbeltmoralen som er her?

Endret av Timza
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør en hvilken som helst barfyr i kreta angående hvilke jenter som er mest lettvinte å få på rygg og svaret vil være skandinaviske jenter.

Tror nok de engelske jentene går de skandinaviske en høy gang der, gitt.

Anonymous poster hash: f3997...b3b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun hørt damer og dop som eneste grunn for å dra til Amsterdam. KUN DET.

Anonymous poster hash: 9ec3b...9bf

:sjokkert::hakeslepp::murvegg:

Men så reiser jeg stort sett kun til partysteder på guttetur. Og i motsetning til han stakkaren her, har jeg en kone som respekterer meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok de engelske jentene går de skandinaviske en høy gang der, gitt.

Anonymous poster hash: f3997...b3b

Ikke ifølge de svarene jeg har fått. Det er flere av engelske jenter der ja, men skandinaviske er lettere å få has på ifølge bartenderne på de plassene jeg har vært i yngre tid da disse "feststedene" ble besøkt.

"No one party like the scandinavians" <- og med det så mener de vell at vi er ganske flinke til å bli snydens fulle når vi først er ute på byen. Og det kan vell ha noe med stengetid å gjøre. Vår "skikk" handler jo om å drekke oss fulle på vorspiel for så å oppleve en time eller to ute på byen før byen stenger hjemme klokken 02 eller 03 der vi raver hjem igjen og stuper til sengs. I utlandet så er vi altså dritings klokka 02-03 der byen fremdeles er åpen til 06-07 om kvelden med like stort hyl i inntaket, så det er kanskje ikke så rart at vi er "lettlurte" der borte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endatil så jeg endel FB-bilder fra en av venninnene hennes når de var på Kreta. Hvor de skålte i drinker og nøt utelivet.

Så hvor er moralen her?



Anonymous poster hash: 3df48...a70

Hun hadde vel neppe ei jente på 12 år på fanget.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde vel neppe ei jente på 12 år på fanget.

Så fordi han skal på golftur til et partyste i Thailand er han overgriper? Snakker om rasjonalisering.

Anonymous poster hash: f8e5b...b64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stoler ikke på deg og er kontrollerende. Det hadde jeg aldri akseptert. Så dersom du ikke får dra på guttetur, hadde jeg nektet henne å dra på jentetur.

Likt skal være likt. Det er ikke bare en part som skal få oppleve litt annet enn norsk fjellheim og svenske skoger.

Anonymous poster hash: f697d...198

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo egentlig at det skal være likhet for loven i et forhold - om hun får lov får selvsagt du lov også. Og særlig når det faktisk er en golftur dere skal på. Men, Pattaya ... Jeg vil helst ikke putte noe som helst penger inn i det sirkuset der - verdens største barneprostitusjonsmarked for eksempel. Det er over alt ... For meg er det blitt en greie - jeg vil faktisk ikke støtte opp om slike reisemål, selv om det er trist for de som prøver å lage seg et liv der nede uten å være involvert i den bransjen. Men uansett ... Så jeg ville ikke likt om mannen dro til Pattaya nei. Men hvor som helst ellers på golftur hadde vært helt greit. To uker av årets ferie hadde kanskje blitt litt mye bare!



Anonymous poster hash: e9349...2e5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis hun reiser på jentetur så må det være helt i orden for deg å dra på guttetur.

Jeg er kvinne, og ville ikke nektet mannen min å dra dit for å spille golf. Jeg stoler på min mann. Har man ikke tillit til sin partner så bør man kanskje revurdere forholdet.

Til opplysning: det skjer jævlig mye rart på Kreta også. Horer og fyll finnes overalt! Vil du ha en prostituert, så finner du frem til en prostituert uansett hvor du er. Horeriet er kanskje mer synlig i Pattaya, men det betyr uansett ikke at man går bananas og puler alt man ser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pattaya er kjent for å være Thailands største horeplass. Der finner du alt. Shemales, horer, aids, gonore, you name it. Skjønner damen din godt. Og menn har færre grenser på guttetur.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor akkurat Pattaya for å spille GOLF? Dette er det dummeste jeg har hørt. Jeg mistenker at dette er en trolletråd. Hvorfor skrive Pattaya i det hele tatt? Holder det ikke med Thailand?

Jeg tror TS vet at alle vet at Pattaya er et skikkelig horestrøk i Thailand. Troll.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stoler ikke på deg og er kontrollerende. Det hadde jeg aldri akseptert. Så dersom du ikke får dra på guttetur, hadde jeg nektet henne å dra på jentetur.

Likt skal være likt. Det er ikke bare en part som skal få oppleve litt annet enn norsk fjellheim og svenske skoger.

Anonymous poster hash: f697d...198

Da er det en grunn til at hun ikke stoler på han. Slik TS fremstår, hadde ikke jeg stolt på en slik mann heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjokkert::hakeslepp::murvegg:

Men så reiser jeg stort sett kun til partysteder på guttetur. Og i motsetning til han stakkaren her, har jeg en kone som respekterer meg.

Får å få respekt, må man fortjene respekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri dratt til Pattaya på guttetur om jeg var mann.

Uansett hva intensjonen er ("golf"), så tenker de fleste at du skal avgårde for å sleske deg med thaidamene... Kvalmt.

Og hadde jeg vært samboeren din hadde jeg vært utrolig flau. Som andre sier, et fælt stempel å ha på seg.

Anonymous poster hash: 24fd6...9f8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ordens skyld. Min samboer dro til Kreta i fjor med venninner (uten barn) i to uker.

Hun ville feks ikke tillatt om jeg endret reisemålet til 2 ukers guttetur til Kreta. Er dette rettferdig?

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Selvfølgelig er ikke det greit, men sleskt og manipulerende. Må nøye deg med fisketur i Sverige du, svake mannen. :)

Jeg stoler 100% på mannen min og har ingen problemer med å la han reise hvor som helst i verden, det gjør han allerede gjennom jobb.

At partneren ønsket å ta hele TO uker ferie alene uten meg eller ungene, det forstår jeg derimot ikke. Men det er tydeligvis ikke et tema hos dere. Så du blir jo ikke rettferdig behandla akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som bare koster en brøkdel i Pattya...

Er det så vanskelig å fatte at samboer synes det er et problem? Ta med familien til Thailand i tre uker, og spill golf noen dager mens du er der da vel?

Dette høres veldig selvsentrert ut...

Anonymous poster hash: 60315...353

Hvorfor er dette mer selvsentrert enn at samboeren til TS dro på jentetur til Kreta?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...