Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det høres ut som om dere har et tillitproblem. Utro kan man være uansett reisemål...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er uansett tullete å si at gutteturer kun er lov når det er snakk om fisketur og Sverige når jenta selv har vært i Kreta?

Så klart. Og fyren burde "få lov" til å reise til Kreta. Men Pattaya? Den er for drøy.

Anonymous poster hash: 60315...353

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ordens skyld. Min samboer dro til Kreta i fjor med venninner (uten barn) i to uker.

Hun ville feks ikke tillatt om jeg endret reisemålet til 2 ukers guttetur til Kreta. Er dette rettferdig?

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Nei. Og jeg ville nok ha tatt en prat med henne om hvorfor hun ikke har tillit til deg, og om hun hadde syntes det var helt greit at du nektet henne å dra til Kreta fordi du regnet med at hun ikke klarte å holde bikinitrusa på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pattaya, Sunny Beach, Amsterdam (og Rotterdam), Magaluf og Ibiza er steder jeg ikke ville likt at typen dro til.

Ellers var forrige kjæresten min veldig ulik meg i holdninger til grenser, og såret meg flere ganger ved å "kose" på andre jenter foran meg, selv om det sånn sett ikke var utroskap. Med andre ord, jeg stolte ikke på han, jeg stolte ikke på kompisene hans, og hadde han ville dratt noe slikt sted hadde jeg klikket i vinkel. Han visste at det var han som hadde ødelagt tilliten min, og at dette måtte vi jobbe med sammen. Da stikker man ikke på guttetur til horesteder.



Anonymous poster hash: 9ec3b...9bf
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Og fyren burde "få lov" til å reise til Kreta. Men Pattaya? Den er for drøy.

Anonymous poster hash: 60315...353

Hvorfor er Pattaya for drøyt? Hvis planen er å knulle horer så finner han horer i alle kanter på hele verdenskartet. Men hvis planen er å spille golf for brøkdelen av det man må ut med på andre plasser så er da Pattaya et ypperlig sted å reise til.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _LilleMy

Det er jo stor forskjell på Pattaya og Kreta, så jeg skjønner at samboeren din reagerer. Det ville vært noe annet om hun hadde nektet deg å dra til Kreta for eksempel, for det er akkurat det samme som hun gjorde, noe denne reisen ikke vil være. Men utro kan man være uansett reisemål om det er det hun er bekymret for.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pattaya er en blodharry feriedestinasjon uavhengig av golfbaner etc. Det er ikke samboeren din som bør stoppe deg - dette burde du ha klart helt på egenhånd.

Hvis noen så mye som nevner at de har planer om å dra til Pattaya til meg, så vet jeg akkurat hvilket type menneske jeg snakker med.

Ta deg heller en tur til Skottland. Fantastiske golfbaner der også.

mvh mann



Anonymous poster hash: 2acfc...9f5
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at dama nekter deg guttetur til pattaya.

Var du en mann uten ekle intensjoner hadde du fokusert annerledes , som "Dama mi vil ikke at jeg skal på rimelig golfferie i Thailand, fordi vi nærmere bestemt skal til Pattaya".

Og hvor billig blir det egentlig, med de dyre billettene dit?

Agia Napa på Kreta er også kjent for fyll og utroskap. Men der har jeg faktisk vært på romantisk ferie med typen, og på rolig ferie med venner uten å se snurten av noen som var dritings.

Pattaya består sikkert av mer enn patter det og, men du TS. Virker ikke helt redelig synes jeg.



Anonymous poster hash: fd038...37e
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da får de bli enige om å "snappes" litt engang om dagen da vetu. Så ser man jo fort om snappene omhandler nakne rumper bak gardiner, eller om de er ute på golfbanen.

Det er uansett tullete å si at gutteturer kun er lov når det er snakk om fisketur og Sverige når jenta selv har vært i Kreta?

Neida, men det handler litt om å stole på parteren sin. Hadde jeg hatt type, hadde han selvfølgelig fått lov til å reise hvor pokker han vil, så lenge han er helt 100% ærlig på hva hovedpoenget med turen er. Selvfølgelig skal de få lov til å feste, så lenge det ikke omhandler en sjanse for at han stikker pikken i andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pattaya, Sunny Beach, Amsterdam (og Rotterdam), Magaluf og Ibiza er steder jeg ikke ville likt at typen dro til.

Amsterdam (og Rotterdam) ser jeg ikke problemet med..? Hele byen er jo ikke red light district.. De andre sier jeg meg enig i. En fyr som vil dra på "partyferie" generelt er ikke helt i min stil.

Anonymous poster hash: fd038...37e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men det handler litt om å stole på parteren sin. Hadde jeg hatt type, hadde han selvfølgelig fått lov til å reise hvor pokker han vil, så lenge han er helt 100% ærlig på hva hovedpoenget med turen er. Selvfølgelig skal de få lov til å feste, så lenge det ikke omhandler en sjanse for at han stikker pikken i andre.

Er jo det jeg også mener. De gutta kan være like så mye utro på Pattaya som de kan være på en festhelg i Stockholm, og Pattaya inneholder endel mer enn festlokaler. Det samme gjelder jenteturen også. Kreta må jo være den plassen i verden hvor skandinaviske jenter får mest oppmerksomhet så det blir ganske dobbeltmoralsk av henne å nekte dem.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU HAR IKKE PEILING! Golf er billig i Thailand! Faktisk er ALT billig i Thailand: brus og godteri for eksempel. Anonymous poster hash: 60315...353

Regner med at horer også er billig....

Må legge til at det eri ikke få gifte menn som har blitt innlagt på avdelingen jeg jobber i med hepatitt etter å ha vert i Pattaya..

Anonymous poster hash: 320ec...913

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Pattaya er noe mer enn bare horer og fyll. Dere som sier noe annet har neppe vært der selv og sett. Jeg har aldri vært utro før eller knullet med prostituerte. Så jeg skjønner ikke denne motforestilling til å dra til et sted med fantastiske golfbaner til lave priser.

Samboeren mener det er helt greit jeg drar på gutteturer ute i naturen. Jakt, fiske, fjellturer, kajakk etc. Men hun mener det er uansvarlig og respektløst av meg å reise til steder hvor det er prostituerte og uteliv. Hun mener altså jeg må dra til et "dødt sted" hvor det er ingen farer som lurer.

Og det til tross for at det er helt greit for henne å reise på jentetur til Kreta. Det mener venninnene hennes også. Endatil så jeg endel FB-bilder fra en av venninnene hennes når de var på Kreta. Hvor de skålte i drinker og nøt utelivet.

Så hvor er moralen her?



Anonymous poster hash: 3df48...a70
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det jeg også mener. De gutta kan være like så mye utro på Pattaya som de kan være på en festhelg i Stockholm. Det samme gjelder jenteturen også. Kreta må jo være den plassen i verden hvor skandinaviske jenter får mest oppmerksomhet så det blir ganske dobbeltmoralsk av henne å nekte dem.

Men jeg tenker det er enklere å kjøpe sex i Thailand enn Sverige, derav tankegangen min. Uansett, da er vi hvertfall halveis enige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører om menn som reiser til pattaya tenker jeg mitt med en gang. Hadde vært sinnsyk flau hvis mannen min hadde dratt dit på ferie. Hadde fått lov, men hadde ikke sagt det til en sjel. Er jo bare harry folk som drar dit, spesielt hvis man kommer med en så tynn unnskyldning som å spille golf. Huff. Heldigvis har mannen min den samme oppfatningen. Kunne ikke falt han inn å dra dit.

Anonymous poster hash: 4ef42...952

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud. Pattaya er noe mer enn bare horer og fyll. Dere som sier noe annet har neppe vært der selv og sett. Jeg har aldri vært utro før eller knullet med prostituerte. Så jeg skjønner ikke denne motforestilling til å dra til et sted med fantastiske golfbaner til lave priser.

Samboeren mener det er helt greit jeg drar på gutteturer ute i naturen. Jakt, fiske, fjellturer, kajakk etc. Men hun mener det er uansvarlig og respektløst av meg å reise til steder hvor det er prostituerte og uteliv. Hun mener altså jeg må dra til et "dødt sted" hvor det er ingen farer som lurer.

Og det til tross for at det er helt greit for henne å reise på jentetur til Kreta. Det mener venninnene hennes også. Endatil så jeg endel FB-bilder fra en av venninnene hennes når de var på Kreta. Hvor de skålte i drinker og nøt utelivet.

Så hvor er moralen her?

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Hun sliter med virkelighetsforståelsen sin, det er det liten tvil om. Men det endrer ikke at du har tenkt til å dra til verdens mest harry sted. Har du virkelig lyst til å bli en person folk forbinder med Pattaya?

Jeg ville heller skutt meg selv. Men nå er jo også Norge et utrolig harry land da, så ingenting overrasker meg lengre.

Anonymous poster hash: 2acfc...9f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva folk, inklusive den kontrollerende samboeren din, mener. Hun eier deg ikke og har ingen "rett" til å nekte deg å dra på guttetur dersom hun selv har vært på jentetu (om hun har vært på jentetur er forresten irrelevant).

Kos deg!



Anonymous poster hash: f8e5b...b64
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva folk, inklusive den kontrollerende samboeren din, mener. Hun eier deg ikke og har ingen "rett" til å nekte deg å dra på guttetur dersom hun selv har vært på jentetu (om hun har vært på jentetur er forresten irrelevant).

Kos deg!


Anonymous poster hash: f8e5b...b64



Anonymous poster hash: f8e5b...b64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sliter med virkelighetsforståelsen sin, det er det liten tvil om. Men det endrer ikke at du har tenkt til å dra til verdens mest harry sted. Har du virkelig lyst til å bli en person folk forbinder med Pattaya?

Jeg ville heller skutt meg selv. Men nå er jo også Norge et utrolig harry land da, så ingenting overrasker meg lengre.

Anonymous poster hash: 2acfc...9f5

Jeg bryr meg ikke om hva forutinntatte slarvekjerringer mener hva som er "ordentlig" eller ikke.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...