Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe av det siste jeg har Googlet er ting som bibliotek, bøker, forfattere, oppskrifter, treningstøy, åpningstider til div butikker, div. nettbutikker (zalando, miinto, osv)

Allikevel er dette noe av det første jeg treffer, når jeg Googler Pattaya:

  • " Nightlife "
  • " Walking Girl Street Price "
  • " Nightlife Girl Price "

9 av 10 bilder er av

  • lettkledde damer,
  • strippere ( eller i hvert fall thailandske kvinner som stripper ),
  • nakne damer
  • og lettkledde damer i strøk som minner om Skippergata.

Fant ingenting om Golf. :vetikke:

Selvsagt finner du masse om golf om du googler Pattaya + Golf, på samme måte som du finner masse bilder av lettkledde charterturister om du Googler Crete + Nightlife.

Og ut i fra bildene, burde man jo strengt tatt være mye mer bekymret for jentene på tur til Kreta, for det er trossalt flest bilder av nakne damer man finner? :laugh:

Men det rare er at nesten alle sidene

er rettet mot menn. :klo:

De lettkledde charterturistene fra skandinavia som ligger og fingrer seg selv på en bardisk, skal visst ikke tiltrekke andre kvinner for en "hyggelig jentetur".

De skal tiltrekke menn for en "hyggelig guttetur"

Men nå blir "Gutteturer" og "Jenteturer"

omtalt på litt ulike måter

og gir litt ulike assosiasjoner

I don't know...?

101686-i-dont-know-girl-meme-Imgur-vJYp.

( http://img.pandawhale.com/101686-i-dont-know-girl-meme-Imgur-vJYp.jpeg )

Tidenes Guttetur

guttetur.png

Foto tatt av Marius Klyve for SIDE3 / Nettavisen.

( Kudos til Nettavisen for å ha fjernet 50% av alle bildene i artikklen i ettertid.

Bilder som selv ville fått FHM & Vi Menn til å rødme

Bare synd det måtte en PFU-klage til. )

:scorpis:

:excl:

Sorry!

Her skulle jeg gjerne ha postet en tilsvarende repotasje

gjort av Nettavisen om Tidenes Jentetur.

:strix:

Men det har sålangt ikke blitt laget.

:klo:

I hvert fall ikke som jeg klarer å finne.

:lete:

:excl:

Dette er hva Nettavisen ellers har å gi av tips til

"Guttetur"

460548771.jpg

(http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/460548771.jpg)

453543123.jpg

( http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/453543123.jpg )

Dette er hva jeg finner, når jeg søker på " Venninnetur ", " Jentetur ", " Venninne Tur ", " Jente Tur " og "Venninner på tur" på Nettavisen:

– Jenter bør tenke seg om

før de legger ut på tur alene

Og:

Lyst til å reise bort med venninnene?

Untitled-1.gif

(http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/Untitled-1.gif)

Dubai.gif

(http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/Dubai.gif)

Og :

Epic 404 - Article Not Found

:lete:

Jasså, ja?

Klarte ikke en gang finne noe på

/jentetur/

?

Dette er hvordan London Tips reklamerer for

"Guttetur til London"

med fotballkamper, paintball & golf og pub-til-pub-runde.

guttetur_london-607x390.jpg

(http://www.londontips.no/wp-content/uploads/2013/11/guttetur_london-607x390.jpg)

Dette er hvordan London Tips reklamerer for

"Venninnetur til London"

med en forestilling og "skjem dere litt bort"

venninnetur_london-607x390.jpg

(http://www.londontips.no/wp-content/uploads/2013/11/venninnetur_london-607x390.jpg)

Så kjære TS (og alle andre):

Beklager!

Det er ikke din feil at "Guttetur" og "Jentetur" gir litt ulike assosiasjoner.

:trist:

Men det gjør det.

Anonymous poster hash: e8ed8...477

Det er jo menn sin feil at guttetur blir assosiert med slikt. Det er jo slik de oppfører seg, eller gjerne VIL oppføre seg.

Anonymous poster hash: 056d3...efc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg eier ikke han men han eier ikke meg heller. Jeg hadde aldri nektet han og dratt, men jeg hadde valgt å være forduftet når han kom tilbake. Mitt valg!

Har hatt kjæreste før som dro på guttetur men ikke til et slikt sted.



Anonymous poster hash: f2606...96e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt ufattelig dårlig sammenligning med denne tråden! Hjelpes.

Anonymous poster hash: 9ab46...280

Om men virkelig stoler på den man er sammen med spiller det ingen rolle hvor han drar og henger. Man må da tørre å la sin bedre halvdel få dra på ferie/være alene uten å tro at personen vil kjøpe seg et ligg uansett hvor det er. Hadde jeg vært så redd for hva min mann gjorde ville jeg ikke ha startet en familie med han i utgangspunktet. Han stolte på sin dame i å dra til Kreta. Fins nok at jenteturer dit også der kvinner flørter og har ons. Drar jenter alene er det ok og kjæresten er dust om de ikke får lov , drar gutter alene klikker alle jentene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg hadde aldri vært sammen med en slik i utgangspunktet som ville ha dratt 14 dager guttetur til Pattaya uten meg. Jeg finner ikke slike typer og velger typer som verdsetter andre ting enn det.

Å dra på guttetur er å dra på hytta og fiske eller kjøre scooter med kompisene! :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om men virkelig stoler på den man er sammen med spiller det ingen rolle hvor han drar og henger. Man må da tørre å la sin bedre halvdel få dra på ferie/være alene uten å tro at personen vil kjøpe seg et ligg uansett hvor det er. Hadde jeg vært så redd for hva min mann gjorde ville jeg ikke ha startet en familie med han i utgangspunktet. Han stolte på sin dame i å dra til Kreta. Fins nok at jenteturer dit også der kvinner flørter og har ons. Drar jenter alene er det ok og kjæresten er dust om de ikke får lov , drar gutter alene klikker alle jentene.

Det ER forskjell på et horestrøk og en campingplass.

Anonymous poster hash: 9ab46...280

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det er like lett for å trå feil for ei dame på kreta som en mann i pattaya vil jeg tro.

Men skjønner TS sitt problem. Å selge Pattaya som golf destinasjon til kjæresten er som å selge amsterdam som vintersportssted. TS kan ha rett i at det er bra med golf der , men stedet er for beryktet for prostitusjon til at det betyr noe.

Nederland er jo store på skøyter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde aldri vært sammen med en slik i utgangspunktet som ville ha dratt 14 dager guttetur til Pattaya uten meg. Jeg finner ikke slike typer og velger typer som verdsetter andre ting enn det.

Å dra på guttetur er å dra på hytta og fiske eller kjøre scooter med kompisene! :fnise:

Enig. Mannen skal på to gutteturer nå i høst, begge er av typen "fjell og hytte/lavo". Jeg skal på to jenteturer. En hyttetur og en shoppinghelg i Oslo med et par venninne. Ingen av oss drar bort på lengre tur enn langhelg uten den andre. Det gjaldt også før vi fikk barn.

Anonymous poster hash: 7d220...781

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva dere damer her inne mener.

Jeg og noen kamerater planlegger å dra på en 2 ukers tur til Pattaya. Blir en ren guttetur sammen, hvor vi skal spille golf og sole oss.

Men så ble jeg helt tatt på senga av samboeren min da hun hørte om planene. Hun ble veldig sinna og sa det var helt uaktuelt at jeg skulle dra på guttetur til Pattaya.

Og når jeg nevnte at hun dro på jentetur til Kreta i fjor mens jeg passet unga så mente hun det var noe helt annet.

Når jeg da spør hva slags feriemål som er "godkjent" for meg å dra på guttetur til så nevnte hun fisketurer og slikt til Sverige. Hun mente at menn har færre grenser, har for mange hormoner og er for impulsive til å dra på sånne gutteturer langt avsted til sydligere breddegrader.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Da bare stikker du. Trenger ikke hennes godkjennelse til å dra på tur, akkurat som at hun ikke trenger din godkjennelse. Er helt latterlig at hun drar inn gutters hormoner osv. Da stoler hun tydeligvis ikke på deg.

Ikke vær en tøffel, et forhold skal ikke være et fengsel. Dra på tur og kos deg, sier nå jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB Anonymous poster hash: e8ed8...477: episk innlegg!



Anonymous poster hash: 21ab2...5d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet så lenge du ikke har gitt henne en grunn til å ikke stole på deg.

Min mann var på guttetur til Karibien i tre uker. Han koste seg med kompiser og jeg koste meg hjemme med ungene.

Hadde dog ikke synes at det var greit om han tok to til tre uker ferie alene hvert år. Men en gang i blant er det greit med lengre turer.

Ellers er vi flinke til å reise sammen både med og uten unger, og ta noen aleneturer innimellom.

I år har jeg vært på to forskjellige turer til sydligere strøk alene, 2x1 uke. Han har vært på tre langhelger alene. Og skal på en ukestur i september.

Det som er deilig med de turene er at vi rekker å savne hverandre og hverdagen går så mye bedre. Men så stoler vi også på hverandre. Vil man være utro kan det like gjerne skje på jobb eller med naboen som på tur til utlandet ;-)

Anonymous poster hash: b8b3e...964

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier at hvis man vil være utro så kan man like godt være det på jobb, med naboen osv...klart. MEN I Pattaya får man det servert til de grader og det i tillegg til masse billig alkohol gjør plassen til plass hvor det faktisk er større sjans for at mannen blir fristet til å være utro. Og HVERTFALL flørte masse.

Jeg var i pattaya i vinter og det å gå i den byen var aldeles ikke koselig. Horene sto på rekke og rad ville man gå langs stranden f.eks. Voksne gubber med meeeget unge damer. (Jeg så faktisk en haltende 70-åring som klinte med en maks 16-åring på bar.) Det er helt forferdelig der.

Man får tilbud om "pussy show" hele tiden osv...

Ja, det finnes mer i Pattaya enn horer, men de er der overalt uansett og man skal jo selvsagt inn til byen hvis man ferierer der. Jeg hadde aldri godtatt at kjæresten min hadde dratt på guttetur til den plassen.



Anonymous poster hash: e14cd...2dd
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dere som sier at hvis man vil være utro så kan man like godt være det på jobb, med naboen osv...klart. MEN I Pattaya får man det servert til de grader og det i tillegg til masse billig alkohol gjør plassen til plass hvor det faktisk er større sjans for at mannen blir fristet til å være utro. Og HVERTFALL flørte masse.

Jeg var i pattaya i vinter og det å gå i den byen var aldeles ikke koselig. Horene sto på rekke og rad ville man gå langs stranden f.eks. Voksne gubber med meeeget unge damer. (Jeg så faktisk en haltende 70-åring som klinte med en maks 16-åring på bar.) Det er helt forferdelig der.

Man får tilbud om "pussy show" hele tiden osv...

Ja, det finnes mer i Pattaya enn horer, men de er der overalt uansett og man skal jo selvsagt inn til byen hvis man ferierer der. Jeg hadde aldri godtatt at kjæresten min hadde dratt på guttetur til den plassen.

Anonymous poster hash: e14cd...2dd

Nettopp!

Anonymous poster hash: 9ab46...280

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Pattaya er jo en kjent "horeby", men om mannen min ville dratt dit på tur så hadde jeg ikke reagert med første tanke om at han skal pule på horer. Nå elsker jeg Thailand så jeg hadde krevd å være med bare fordi det er Thailand :P

Men mannen min har vært både i Nederland, Las Vegas og og Kina og mange andre land uten meg og jeg har aldri tenkt tanken en gang på at han skulle være utro. Nå finnes ikke jeg sjalu da. Om han vil være utro så er han utro. Skulle han være det og jeg finner ut av det så er det over og ut, men han har aldri gitt meg noen grunn til å tvile på han så da bryr jeg meg fint lite om hvor han vil på tur.

Nå hadde aldri mannen min dratt til Thailand uten meg uansett da han vet hvor glad jeg er i landet og vi har vært der sammen 2 ganger og kommer nok til å reise dit flere ganger, men til og med han vil faktisk ikke reise til Pattaya da han foretrekker mindre turistbråkete steder med mye støy og han avskyr tanken om alle horene(ikke pga damene som selger seg, men mennene som drar dit for å utnytte desperate fattige og unge damer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så nekter hun deg ikke. Du lar henne nekte deg. Om du vil da så drar du, men da må du jo evt tenke deg at hun setter noen konsekvenser som følge av at du drar. Hun er ikke moren din, så nekte deg kan hun ikke.

Nummer to; har man familie og barn så drar man IKKE på 2 ukers ferietur uten familien. Halvparten av årets feriedager brukt på mannfolk og golf/kvinnfolk og strand? Det får meg til å sette spørsmålstegn ved å føle at man faktisk vil være med barna sine når man har fri.

Nummer tre; Jeg tror ikke noe på at hun har vært i 2 uker på Kreta. 2 uker frivillig uten å se sine barn er noe jeg kan forstå at folk som må være på sykehuset eller noe slikt, innlagt ++ må gjøre, men å reise på ferie i 2 uker uten barna tror jeg du lyver om.

Fire..: Destinasjon Pattaya er jo flaut. For dere :) og for din kjære kone som blir spurt, og som føler seg innmari dum da det kommer til å være tydelig at den som spør tenker sitt om hvorfor du er i Pattaya med guttegjengen.



Anonymous poster hash: 946f9...ee3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva dere damer her inne mener.

Jeg og noen kamerater planlegger å dra på en 2 ukers tur til Pattaya. Blir en ren guttetur sammen, hvor vi skal spille golf og sole oss.

Men så ble jeg helt tatt på senga av samboeren min da hun hørte om planene. Hun ble veldig sinna og sa det var helt uaktuelt at jeg skulle dra på guttetur til Pattaya.

Og når jeg nevnte at hun dro på jentetur til Kreta i fjor mens jeg passet unga så mente hun det var noe helt annet.

Når jeg da spør hva slags feriemål som er "godkjent" for meg å dra på guttetur til så nevnte hun fisketurer og slikt til Sverige. Hun mente at menn har færre grenser, har for mange hormoner og er for impulsive til å dra på sånne gutteturer langt avsted til sydligere breddegrader.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Svarer kun på dette, og har ikke lest noen andre innlegg enda:

Min mann har årlige gutteturer. Det plager meg ikke i det hele tatt. Og her er det snakk om å reise til andre verdensdeler også. I ett forhold må man gi hverandre rom. Og man må ha tillit til hverandre. Høres ikke ut som hun har tillit til deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri vært sammen med en slik i utgangspunktet som ville ha dratt 14 dager guttetur til Pattaya uten meg. Jeg finner ikke slike typer og velger typer som verdsetter andre ting enn det.

Å dra på guttetur er å dra på hytta og fiske eller kjøre scooter med kompisene! :fnise:

Hæ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snøscooter :)

Ahh, ja det blir noe annet. ^^ Så for meg gutta på tur på 50cc scootere jeg nå. hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...