Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pattaya livnærer seg på å selge sex til turister. Hadde pakket tingene til samboer om han hadde dratt på guttetur dit i 2 uker, mens han satt meg hjemme med ungene.



Anonymous poster hash: 9ab46...280
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stjerner og planeter

Likhet for loven, mener nå jeg. Kan hun dra til Kreta kan du dra til Pattaya.

Men jeg synes nå personlig 2 uker er mye å reise vekk på ferietur når dere har unger. Jeg ville blitt sur om mannen dro avgårde på heisatur og lot meg passe ungene aleine i to uker. En uke er greit, men to? Også med tanke på at han da hadde brukt veldig mye penger på fest og moro bare til seg selv.

Anonymous poster hash: de8c3...a02

Godt mannen din ikkje er nordsjøarbeider.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ryanair kommer du deg sikkert til Skottland for en 50lapp. Og der snakker vi golfbaner der! :)

Sole dere har dere vel gjort mye nok av i sommer?



Anonymous poster hash: fd038...37e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke om hva forutinntatte slarvekjerringer mener hva som er "ordentlig" eller ikke.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Okay...nå skal det sies at den posten var skrevet av en mann, så det gikk kanskje ikke helt som du skulle ønske. :herremann:

Men vi kan vel konkludere med at dersom du er en så blodharry type som det du utgir deg for, så er det vel nesten slik at du passer inn i miljøet i Pattaya og absolutt bør reise. Jeg ønsker deg bare god tur og håpe at du bruker Norwegians billigbilletter for å støtte opp under norsk næringsliv.

Det var vel siste posten min i denne diskusjonen.

Anonymous poster hash: 2acfc...9f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pattaya livnærer seg på å selge sex til turister. Hadde pakket tingene til samboer om han hadde dratt på guttetur dit i 2 uker, mens han satt meg hjemme med ungene.

Anonymous poster hash: 9ab46...280

Amsterdam har livnært seg på å selge sex og hasj til kunder i lang tid. Det er fremdeles et ypperlig sted å dra til selv om man ikke har tenkt seg verken hasj eller sex.

Media har tydeligvis blindet folk angående visse plasser forstår jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amsterdam har livnært seg på å selge sex og hasj til kunder i lang tid. Det er fremdeles et ypperlig sted å dra til selv om man ikke har tenkt seg verken hasj eller sex.

Media har tydeligvis blindet folk angående visse plasser forstår jeg.

Joda, men hvor mange drar til Amsterdam for å gjøre noe annet?

Anonymous poster hash: 9ab46...280

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg tenker det er enklere å kjøpe sex i Thailand enn Sverige, derav tankegangen min. Uansett, da er vi hvertfall halveis enige.

Det er enklere å få solstikk i Thailand også. Hva er poenget? Hvis målet med turen er å være utro, så klarer de det like lett hvor som helst i verden. Det er jo ikke slik at man tar kokain kun pga sjansen for å få kokain er enklere på visse plasser. Man mister jo ikke hodet selv om man er på plass Y fremfor X.

Som sagt, Thailand er et ypperlig plass å reise til og det finnes endel ting å gjøre der fremfor å putte penis i uante mengder horer. Og skal man i tillegg dra for å golfe så er Pattaya en av de ypperste plassene for å gjøre det, og det er i tillegg billig - golfen og ALT annet. Man leier jo jetski for en 50 lapp for en hel dag omtrent på visse plasser.

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men hvor mange drar til Amsterdam for å gjøre noe annet?

Anonymous poster hash: 9ab46...280

Du er ikke særlig bereist forstår jeg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var samboeren din, hadde jeg løyet om noen spurte om du var hjemme.

" Nei, han er og koser seg på golftur med gutta i Scotland, han :blomst: "



Anonymous poster hash: e8ed8...477
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke særlig bereist forstår jeg?

Når folk under 50 drar til Amsterdam på guttetur, så er alle inforstått med hva de kommer til på gjøre på den gutteturen. Du kan nekte å se det med egne øyne, det velger du selv.

Anonymous poster hash: 9ab46...280

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært samboer med en slask ville jeg nok ikke likt at han reiste på guttetur til Pattaya. Ikke til Kreta heller, for den saks skyld. Hadde han ikke vært en slask, men en fyr til å stole på, så kunne han reist hvor i verden han ville for å spille golf med gutta for min del. Det hadde vel ikke primært vært reisemålet i seg selv som hadde skapt dårlige vibber hos meg, snarere hvordan jeg kjente samboeren min. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ryanair kommer du deg sikkert til Skottland for en 50lapp. Og der snakker vi golfbaner der! :)

Sole dere har dere vel gjort mye nok av i sommer?

Anonymous poster hash: fd038...37e

Ikke interessert i å vase rundt i tåkeregn i 14 dager. Det regnestykket blir adskillig høyere når du legger til avgift for å spille, samt hotell og restaurantutgifter.

Vi planlegger å reise på et tidspunkt hvor flybillettene er lave til Thailand. Snakker om 5-6000 kr turretur. Og når du da i tillegg får leid et hus i 14 dager for tilsammen 5000 kr for 5 mann blir jo valget rimelig enkelt.

Bare så synd jeg har en så urimelig samboer.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk under 50 drar til Amsterdam på guttetur, så er alle inforstått med hva de kommer til på gjøre på den gutteturen. Du kan nekte å se det med egne øyne, det velger du selv.

Anonymous poster hash: 9ab46...280

Sier de som er lite opplyste og som aldri har vært der selv men dannet et bilde fra media.

:)

Jeg i motsetning til deg har vært der selv på "guttetur" og ingen av oss kom hjem med diverse kjønnssykdommer selv om vi selvfølgelig måtte ta den obligatoriske turen gjennom red light district.

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke interessert i å vase rundt i tåkeregn i 14 dager. Det regnestykket blir adskillig høyere når du legger til avgift for å spille, samt hotell og restaurantutgifter.

Vi planlegger å reise på et tidspunkt hvor flybillettene er lave til Thailand. Snakker om 5-6000 kr turretur. Og når du da i tillegg får leid et hus i 14 dager for tilsammen 5000 kr for 5 mann blir jo valget rimelig enkelt.

Bare så synd jeg har en så urimelig samboer.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Urimelig faktisk? Det syns jeg ikke at hun er.

Anonymous poster hash: 056d3...efc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier de som er lite opplyste og som aldri har vært der selv men dannet et bilde fra media.

:)

Tja, egenerfaring, media, venner, familie, bekjente... ;)

Anonymous poster hash: 9ab46...280

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke interessert i å vase rundt i tåkeregn i 14 dager. Det regnestykket blir adskillig høyere når du legger til avgift for å spille, samt hotell og restaurantutgifter.

Vi planlegger å reise på et tidspunkt hvor flybillettene er lave til Thailand. Snakker om 5-6000 kr turretur. Og når du da i tillegg får leid et hus i 14 dager for tilsammen 5000 kr for 5 mann blir jo valget rimelig enkelt.

Bare så synd jeg har en så urimelig samboer.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Blonde jenter med blå øyne får dobbelt så mange tilnærmelser av grekere med pikken omtrent klar i hånda i Kreta enn dere noengang vil komme til å få i Pattaya. Skal du diskutere dette med henne så får du kjøre hardt mot hardt for å vise henne hvor urimelig hu er. ^^

Endret av Timza
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tja, egenerfaring, media, venner, familie, bekjente... ;)

Anonymous poster hash: 9ab46...280

Selv om du og dine stikker til utlandet for å pule horer så gjør ikke alle det gitt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til opplysning. Det huset vi planlegger å leie ligger nærmest mulig den golfbanen vi planlegger å bruke. Da snakker vi om ihvertfall 15 min kjøretur til de såkalte horestrøkene i Pattaya. Så det er ikke slik at vi kan bare trø beina utfor dørstokken og bli overstrømmet av en hel bråte med prostituerte.



Anonymous poster hash: 3df48...a70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at i Thailand er grensen mellom prostituerte og "bar girls" veldig flytende.

Poenget er også at disse damene er usedvanlig dyktige forførere. :)

Mange menn som aldri har blitt sjekket opp i sitt liv, føler seg brått som Don Juan i Pattaya.

Med mange drinker innabords, er det deilig å føle seg som Don Juan i Paradis.

Selv om man ikke har intensjonen om å være utro, er det altfor lett å la seg rive med i Pattaya.

Derfor bør gutteturen gå et annet sted.



Anonymous poster hash: a45e4...628
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at i Thailand er grensen mellom prostituerte og "bar girls" veldig flytende.

Poenget er også at disse damene er usedvanlig dyktige forførere. :)

Mange menn som aldri har blitt sjekket opp i sitt liv, føler seg brått som Don Juan i Pattaya.

Med mange drinker innabords, er det deilig å føle seg som Don Juan i Paradis.

Selv om man ikke har intensjonen om å være utro, er det altfor lett å la seg rive med i Pattaya.

Derfor bør gutteturen gå et annet sted.

Anonymous poster hash: a45e4...628

Du vet at du beskriver Kreta for jenter på tur?

Det finnes ingen egentlig forskjell mellom hennes tur til Kreta, eller hans tur til Thailand, KUN at han stolte på henne og hun stoler ikke på han.

Hvilket er ett helt separat problem, for hun finner opp trusselbilde som han må finne en måte å takle. Hun kan ikke drive å styre livet hans på denne måten.

Og folk har noen utrolige fordommer her i forhold til reisesteder.

Endret av Druid
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...