Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det bør være greit å feriere litt hver for seg selv om man har samboer. Men når man har barn i tillegg, så er det nok litt lenge å forvente at to uker er greit. Men dette kommer jo litt an på hva som er normen hos dere. Var hun på Kreta i to uker for eksempel?

Jeg tror (og som hun også delvis gir inntrykk av) at det er selve reisemålet som er hovedproblemet. Guttetur til Pattaya... jeg tenker også automatisk horing.

Men i bunn og grunn handler det vel litt om (manglende) tillit i forholdet. Eventuelt en irrasjonell frykt hos henne for at du skal være utro. Er vel noe dere bør snakke om kanskje?

Noe du uansett bør tenke på - selv om hennes frykt for utroskap ikke er begrunnet - er jo at en uansett bør ta hensyn til sin partner sine følelser i et samliv. Jeg tror ikke hun er alene her i verden om å tenke sitt om den gutteturen deres. Tipper både familie og venner av dere vil reagere på guttetur og reisemål i det tilfellet der. Og ikke minst at det dreier seg om to uker.

Synd at så mange menn drar på guttetur med horing som formål. De setter (dessverre) et stempel i pannen på bra menn som vil reise på en ordentlig ferie til samme sted.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Hun er litt urimelig, du er litt urimelig.

Det sier seg selv at det ikke er et bra miljø å feriere i for en gift mann. Dere kommer selvfølgelig til å dra på bar og i hvert fall se på damer.... det sier seg selv at du ikke bør reise.

Hva med å reise til et litt mer "opptatt mann" feriemål på guttetur, og ikke syndens paradis ? Men Kreta bør kunne godkjennes da hun har reist dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ingen forskjell på pattaya og kreta. Om han vil være utro så kan han like gjerne være det i sverige som i pattaya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av verdens beste golfbaner ifølge hvem da?

Golf Digest har rangert de 100 beste golfbanene i verden på denne siden, og etter hva jeg kan se ligger ikke en eneste av dem i Pattaya.

Anonymous poster hash: b38dd...119

Slutt med dette googletullet ditt. Jeg har selv vært i Pattaya og spilt golf, og har også vært tilskuer hos kvinnenes LPGA der. Om du er så opptatt av å google kan du søke på Honda LPGA så ser du hva de har å tilby der.

Der er INGEN golfbaner i LPGA-sirkuset som ikke er i verdenstoppen.

Mange av disse tullete googlesøkene dine er golfbaner totalt utenfor rekkevidden for den menige mann, når det kommer til medlemskap og prisnivå. Du har ikke peiling.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå søkte jeg ikke opp nightlife. Det måtte du.

Poenget er jo at jenteturen kan ha inneholdt like mye tullball som denne gutteturen kan ha. Pattaya er kjent for uteliv og fest, men han skriver også at målet med turen er golf. Da er Pattaya et ypperlig sted å være for det formålet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med dette googletullet ditt. Jeg har selv vært i Pattaya og spilt golf, og har også vært tilskuer hos kvinnenes LPGA der. Om du er så opptatt av å google kan du søke på Honda LPGA så ser du hva de har å tilby der.

Der er INGEN golfbaner i LPGA-sirkuset som ikke er i verdenstoppen.

Mange av disse tullete googlesøkene dine er golfbaner totalt utenfor rekkevidden for den menige mann, når det kommer til medlemskap og prisnivå. Du har ikke peiling.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Du hevder at Pattaya har noen av verdens beste golfbaner, da får du bare finne deg i at folk stiller spørsmål ved akkurat det utsagnet.

Anonymous poster hash: b38dd...119

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke peiling. Pattaya har golfbaner som er endel av LPGA-sirkuset. Fantastiske golfbaner. Og i motsetning til de andre verdensklasse golfcoursene i andre land så koster det bare en brøkdel å spille der.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Det kan godt være.

Men de jeg kjenner som golfer, drar som regel til USA, Scotland, Irland, England, Australia og New Zealand.

Men skal du sammenligne priser, tviler jeg ikke på at Pattaya (og alle andre steder i Thailand) kommer bra ut.

Kjøper du én golfball - får du sikkert ei kone med på kjøpet.

Anonymous poster hash: e8ed8...477

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hevder at Pattaya har noen av verdens beste golfbaner, da får du bare finne deg i at folk stiller spørsmål ved akkurat det utsagnet.

Anonymous poster hash: b38dd...119

Nettopp. Og det har jeg allerede prøvd å gi hint om. Du finner ingen golfbaner av den klassen til det prisnivået, som de du finner i Pattaya.

Anonymous poster hash: 3df48...a70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pattaya er fullt av horer og fyll og spetakkel. Verste stedet i Thailand.

Hadde overhodet ikke likt at min mann dro på guttetur dit. Liker generelt ingen menn som drar på guttetur dit.

To uker er også litt vel lenge å reise fra familien, synes nå jeg. Tviler på at samboeren din reiste bort så lenge?

Det finnes mengder av flotte golfdestinasjoner å reise til, særlig i USA.



Anonymous poster hash: a45e4...628
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og for ordens skyld. Min samboer dro til Kreta i fjor med venninner (uten barn) i to uker.

Hun ville feks ikke tillatt om jeg endret reisemålet til 2 ukers guttetur til Kreta. Er dette rettferdig?



Anonymous poster hash: 3df48...a70
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at jenteturen kan ha inneholdt like mye tullball som denne gutteturen kan ha. Pattaya er kjent for uteliv og fest, men han skriver også at målet med turen er golf. Da er Pattaya et ypperlig sted å være for det formålet.

Hadde jeg vært kjæresten til TS, så ville jeg hatt noe mer "bevis" på at det faktisk er golf og soling de skal holde på med og ikke fyll og horer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mengder av flotte golfdestinasjoner å reise til, særlig i USA.

Anonymous poster hash: a45e4...628

DU HAR IKKE PEILING! Golf er billig i Thailand!

Faktisk er ALT billig i Thailand: brus og godteri for eksempel.

Anonymous poster hash: 60315...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt uavhengig av sivilstatus:

Hvem .F.A.E.N. drar til PATTAYA for å spille golf og for å sole seg?

Anonymous poster hash: e8ed8...477

Det var min første tanke også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf i Pattaya. Ærlig talt.. Fly i x antall timer for å golfe der? I think not.... Det er nok andre hull denne guttegjengen vil putte i.



Anonymous poster hash: fd038...37e
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for ordens skyld. Min samboer dro til Kreta i fjor med venninner (uten barn) i to uker.

Hun ville feks ikke tillatt om jeg endret reisemålet til 2 ukers guttetur til Kreta. Er dette rettferdig?

Anonymous poster hash: 3df48...a70

Det synes jeg er urettferdig - med mindre dere har en historie med utroskap eller svik bak dere fra før av, som gjør at hun ikke stoler på deg i like stor grad.

Og Kreta? Det er ikke mennene som må slite med innpåslitne grekere der, det er kvinnene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kjæresten til TS, så ville jeg hatt noe mer "bevis" på at det faktisk er golf og soling de skal holde på med og ikke fyll og horer.

Jaja, da får de bli enige om å "snappes" litt engang om dagen da vetu. Så ser man jo fort om snappene omhandler nakne rumper bak gardiner, eller om de er ute på golfbanen.

Det er uansett tullete å si at gutteturer kun er lov når det er snakk om fisketur og Sverige når jenta selv har vært i Kreta?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...