Gå til innhold

Samboeren min nekter meg å dra på guttetur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du utdypet det jeg forsøkte å si, takk takk! Jeg sier ikke at alle menn som drar til Pattaya gjør det for å hore, men at assossiasjonene man har til Pattaya dessverre ikke har med golf å gjøre....

... og jentetur til kreta gir meg definitive assossiasjoner. Det er ingen grunn til å nekte en tur som har en såpass klar profil.

For meg er ENESTE grunnen til å bruke snapchat å utveksle nakenbilder; det finnes ingen logisk begrunnelse å bruke en tjeneste som dette til noe annet, men siden mine barn kommuniserer med min mor på denne tjenesten, regner jeg med (og håper hardt) at den har en annen funksjon. Mye det samme som her.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... og jentetur til kreta gir meg definitive assossiasjoner. Det er ingen grunn til å nekte en tur som har en såpass klar profil.

For meg er ENESTE grunnen til å bruke snapchat å utveksle nakenbilder; det finnes ingen logisk begrunnelse å bruke en tjeneste som dette til noe annet, men siden mine barn kommuniserer med min mor på denne tjenesten, regner jeg med (og håper hardt) at den har en annen funksjon. Mye det samme som her.

Huh?

Som jeg skrev i et innlegg du ikke siterer, så hadde ikke jeg brydd meg om mannen dro til Pattaya eller Thailand eller Amsterdam. Jeg nekter ikke mannen å gjøre noe.

Dog forstår jeg at det kan oppstå usikkerhet og tanker rundt enkelte reisemål, mer enn om andre. Som mann og familiefar, så er kanskje prioriteringen litt underlig om man velger å bruke halvparten årets feriedager på en golftur med gutta til et sted med noe belastet rykte.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reise bort på guttetur burde ikke være et problem i seg selv, men til Pattaya..? Kan dere ikke i det minste reise til et annet sted hvor det fortsatt er billig med bra golfbaner? Nekter å tro at det utelukkende er i Pattaya. Er det ikke noen andre steder i Thailand, eller i omegn?

Anonymous poster hash: 214d8...97d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Jeg gir blanke i hvor mannen min drar, og hvorvidt han velger golfe eller kikke på damer i bikini.

Problemet for meg er å bruke 2 uker av ferien når vi har barn sammen, det var uaktuelt for begge uten barn også.

Han kan jo like gjerne ha sex med noen på Hardangervidda eller sørlandshytta som i Pattaya.

Men jeg ser det er lett for meg å si som har en mann som helst bruker pengene sine på teltutstyr og største drøm er ei uke alene på ei fjellvidde fremfor å trygle om kleine og harry feriesteder hvor målet for flesteparten er sprit og klamydia.

Endret av AllisHagtorn
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke nekte deg noen som helst, men du må ta konsekvensene hvis du reiser.

Syns også Pattaya er någet spesielt med tanke på at dere skal spille golf, må jo være mulig å finn et annet sted? Så får du tilfredstilt til golf hunger og samboeren din kan slippe å sitte hjemme og være redd for deg.

Vinn-vinn!

Tingen er jo at hvis de ønsket å dra til Thailand med golf som hovedmål for turen, så vil Pattaya automatisk skille seg ut. Og det ser man jo når de har valgt å leie et hus 15 minutter fra smørøyet av fest og fyll hvor mediadekningen av plassen har holdt til - rett ved en av de 5-15 golfbanene som finnes i det området.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde ikke vært min gubbe, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: da241...cfb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun stoler tydeligvis ikke på deg? Dette er veldig dumt.. Har du gitt henne grunner til å ikke stole på deg? Hvis ikke syntes jeg det er litt spesielt at du ikke får lov til å dra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golftur til Thailand er ikke noe problem, de har fantastiske golfbaner, men ikke til Pattaya da.. Det blir for ekkelt. Det finnes jo mange andre steder i Thailand med bra golfbaner.

Og så kommer det jo helt an på hva du jobber med, men jeg tror ikke verken jeg eller mannen hadde prioritert en så lang ferie med kamerater. Man har jo nesten ingen ferie igjen da resten av året. Jeg tenker at 1 uker, maks 10 dager må være nok.

Anonymous poster hash: 85ac3...537
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Sorry, men jeg er enig med samboeren din. Jeg hadde ikke likt at kjæresten dro dit! Kreta er jo dønnuskyldig iforhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg er enig med samboeren din. Jeg hadde ikke likt at kjæresten dro dit! Kreta er jo dønnuskyldig iforhold!

Spørs om din mannlige partner er enig. På Kreta står de lokale kelnerene og venter på ferskt kjøtt, det er bare for norske kvinner og forskyne seg. Og det gjør de. Pakk det inn med bomull og rosa parfyme med det er kjøttmarked for sultne kvinner.

I Pattaya står kvinner og venter på norske menn.Det er et kjøttmarked rettet mot menn.

Same shit new rapping. Selvsagt med den forskjellen at vi snakker om prostituerte i Pattaya.

Skal menn stole på at deres koner ikke forsyner seg av sweettalking kelnere og strandløver, som i tillegg er gratis :danse: , så bør jo dere stole på at deres menn ikke betaler for selskap i pattaya???

Anonymous poster hash: a8640...ecb

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i Hellas med to venninner i ei uke i sommer. Opplevde ikke annet enn hyggelige, serviceinnstilte kelnere og servitører, vi. Selv om vi var 3 jenter alene på tur. Og, nei, vi er ikke overvektige eller mindre pene, noen av oss. ;)

Anonymous poster hash: 21ab2...5d7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Hellas med to venninner i ei uke i sommer. Opplevde ikke annet enn hyggelige, serviceinnstilte kelnere og servitører, vi. Selv om vi var 3 jenter alene på tur. Og, nei, vi er ikke overvektige eller mindre pene, noen av oss. ;)

Så du tror overvektige ikke blir sjekket opp?

Anonymous poster hash: 76207...9ff

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, var ingenting, bortsett fra en nordisk tulling som prøvde seg. Er verre i Spania syns jeg.

Anonymous poster hash: 056d3...efc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du tror overvektige ikke blir sjekket opp?

Anonymous poster hash: 76207...9ff

Oi, var det dét som var årsaken til den manglende oppvartningen, kanskje!? :forvirret:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å stole mer på hverandre?

Jeg bor i Asia, med samboeren mine, 5 min gåavstand til Red Light District. Er hjemme på ferie i Norge nå i en månede, men er ikke redd for at min kjæreste går de 5 minuttene for å få seg et ligg for en 100 lapp. Hvis man er så usikker på hverandre må da forholdet være vanskelig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det siste jeg har Googlet er ting som bibliotek, bøker, forfattere, oppskrifter, treningstøy, åpningstider til div butikker, div. nettbutikker (zalando, miinto, osv)

Allikevel er dette noe av det første jeg treffer, når jeg Googler Pattaya:

• " Nightlife "
  • " Walking Girl Street Price "
  • " Nightlife Girl Price "

9 av 10 bilder er av

• lettkledde damer,
  • strippere ( eller i hvert fall thailandske kvinner som stripper ),
  • nakne damer
  • og lettkledde damer i strøk som minner om Skippergata.

Fant ingenting om Golf. :vetikke:

Selvsagt finner du masse om golf om du googler Pattaya + Golf, på samme måte som du finner masse bilder av lettkledde charterturister om du Googler Crete + Nightlife.

Og ut i fra bildene, burde man jo strengt tatt være mye mer bekymret for jentene på tur til Kreta, for det er trossalt flest bilder av nakne damer man finner? :laugh:

Men det rare er at nesten alle sidene

er rettet mot menn. :klo:

De lettkledde charterturistene fra skandinavia som ligger og fingrer seg selv på en bardisk, skal visst ikke tiltrekke andre kvinner for en "hyggelig jentetur".

De skal tiltrekke menn for en "hyggelig guttetur"

Men nå blir "Gutteturer" og "Jenteturer"

omtalt på litt ulike måter

og gir litt ulike assosiasjoner

I don't know...?

101686-i-dont-know-girl-meme-Imgur-vJYp.

( http://img.pandawhale.com/101686-i-dont-know-girl-meme-Imgur-vJYp.jpeg )

Tidenes Guttetur

guttetur.png

Foto tatt av Marius Klyve for SIDE3 / Nettavisen.

( Kudos til Nettavisen for å ha fjernet 50% av alle bildene i artikklen i ettertid.

Bilder som selv ville fått FHM & Vi Menn til å rødme

Bare synd det måtte en PFU-klage til. )

:scorpis:

:excl:

Sorry!

Her skulle jeg gjerne ha postet en tilsvarende repotasje

gjort av Nettavisen om Tidenes Jentetur.

:strix:

Men det har sålangt ikke blitt laget.

:klo:
I hvert fall ikke som jeg klarer å finne.

:lete:

:excl:

Dette er hva Nettavisen ellers har å gi av tips til

"Guttetur"

460548771.jpg

(http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/460548771.jpg)

453543123.jpg

( http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/453543123.jpg )

Dette er hva jeg finner, når jeg søker på " Venninnetur ", " Jentetur ", " Venninne Tur ", " Jente Tur " og "Venninner på tur" på Nettavisen:

– Jenter bør tenke seg om

før de legger ut på tur alene

Og:

Lyst til å reise bort med venninnene?

Untitled-1.gif

(http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/Untitled-1.gif)

Dubai.gif

(http://reisetips.nettavisen.no/wp-content/uploads/2013/05/Dubai.gif)

Og :

Epic 404 - Article Not Found

:lete:

Jasså, ja?

Klarte ikke en gang finne noe på

/jentetur/

?

Dette er hvordan London Tips reklamerer for

"Guttetur til London"

med fotballkamper, paintball & golf og pub-til-pub-runde.

guttetur_london-607x390.jpg

(http://www.londontips.no/wp-content/uploads/2013/11/guttetur_london-607x390.jpg)

Dette er hvordan London Tips reklamerer for

"Venninnetur til London"

med en forestilling og "skjem dere litt bort"

venninnetur_london-607x390.jpg

(http://www.londontips.no/wp-content/uploads/2013/11/venninnetur_london-607x390.jpg)

Så kjære TS (og alle andre):

Beklager!

Det er ikke din feil at "Guttetur" og "Jentetur" gir litt ulike assosiasjoner.

:trist:

Men det gjør det.

Anonymous poster hash: e8ed8...477
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å stole mer på hverandre?

Jeg bor i Asia, med samboeren mine, 5 min gåavstand til Red Light District. Er hjemme på ferie i Norge nå i en månede, men er ikke redd for at min kjæreste går de 5 minuttene for å få seg et ligg for en 100 lapp. Hvis man er så usikker på hverandre må da forholdet være vanskelig.

Det er en helt ufattelig dårlig sammenligning med denne tråden! Hjelpes.

Anonymous poster hash: 9ab46...280

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...