Gå til innhold

Jeg er singel fordi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi at jeg på utsiden er en desperat lita jente, men på innsiden bare trenger litt.. hva f.. het ordet nå igjen. Føle seg.. sat.. står helt stille. At noen trenger deg og du er til nytte liksom haha

Forever alone!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er for kresen og damene er for kresne. det er utrolig mange krav og preferanser både for min egen del og blant dere damer. jeg tror at vi i dag stiller for høye krav til fremtidig partner, og at det er vanskelig å finne en partner som er helt "perfekt". mange leter etter feil heller enn å se det positive. feks " flott dame, men puppene er for små" , "herlig mann, men han er for lav".

Selvsagt skal en ha krav og preferanser, definitivt.

Hadde du vært singel om du lempet litt på kravene, og er du evt villig til det? (kan ikke alltid få i pose og sekk).

Anonymous poster hash: a2193...e22

Jeg er singel fordi jeg treffer menn som ikke er klare med hva de vil og hvor de står. ;) haha

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, jeg har sett bilde av deg her inne og andre plasser ☺ ;)

Anonymous poster hash: e742c...509

Andre plasser? Blir jo helt paranoid. :O

Men får ta det som en kompliment. ;) Mente aldri å si at jeg er stygg eller noe altså, bare at jeg har et utseende som appellerer mer til spesielt interesserte.

Endret av Okapi
Skrevet

Andre plasser? Blir jo hele paranoid. :O

Men får ta det som en kompliment. ;) Mente aldri å si at jeg er stygg eller noe altså, bare at jeg har et utseende som appellerer mer til spesielt interesserte.

:lur:

Anonymous poster hash: e742c...509

Skrevet

Fordi...ah, it's complicated. Eller kanskje ikke. Jeg er nå der jeg tror at jeg i prinsippet ikke vil ha kjæreste, fordi det i det lange løp er mer pes enn kos. Eller er dette en forsvarsmekanisme..? Jeg kan ikke være helt sikker. Men basically, så får jeg aldri de jeg vil ha. Når jeg var i 20-åra syntes jeg damer rundt 30 var de mest interessante. Det gjør jeg fremdeles nå når jeg selv nærmer meg 40. Men altså, når jeg var i 20-åra så syntes damene jeg likte at jeg var for ung og søt. Så når vi var jevngamle var de allerede i forhold, og ting ble veldig kompliserte, og nå...så har jeg litt issues med at de begynner å bli litt vel unge.

Anonymous poster hash: f4046...f3f
Gjest Cartman
Skrevet

jeg trives i eget selskap. Fordi jeg har for mye arbeid og for liten tid til familiegreier.

Skrevet

Jeg er singel fordi det hele virker så himmla statisk og håpløst. Alle rundt meg er enten gifte for alltid eller single for alltid. Så registrerte jeg meg på nettdating igjen, selv om jeg ikke har trua. Og der var det pinadø de samme uinteressante profilene som sist jeg ga det et forsøk for fem år sia... Så da blir det vel til resignasjon/aksept igjen.

Skrevet

Fordi jeg er en manipulativ narsissist uten skam i livet.

Skrevet

Ja, jeg er egentlig også ganske narcissistisk. Jeg vil ha omsorg og kjærlighet, men slippe å stille opp i alle de jævla familiemiddagene.

Skrevet

Da jeg sjekket posten i dag kom jeg plutselig på hvorfor jeg er singel.

post-54313-0-37930000-1413564344_thumb.j

• Liker 4
Skrevet

Det er sikkert flere grunner til det.

Men hovedgrunnen er vel at det er fryktelig få personer jeg får følelser for. Og jeg vil heller være singel enn å måtte ta til takke.

Dessuten er jeg sikkert fryktelig relasjonsskadet hah.

Så kan man sikkert komme med en liste over andre grunner og.

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg menn mener at jeg er ekstremt kontrollerende samt har noen psykopatiske tegn der jeg hele tiden skal være bedre en motparten! Jeg synes selv at jeg er fantastisk, samt er veldig grei samt viser empati for mennesker. Men flere menn har sagt at de er redd meg, så jeg er visst skummel eller noe.

Spiller ofte på kropp samt sex for å få det jeg vil ha, og det fungerer hele tiden. Håper jeg finner en mann som godtar meg for den jeg er en dag.

Anonymous poster hash: 14ddc...0af
Skrevet

Fordi jeg i tillegg til å være sjenert ovenfor kvinner, er for følsom til å kunne takle et forhold. Har havnet i depresjoner før, kun pga. forelskelser, og tør derfor ikke tenke på hvordan jeg ville takle et brudd i et forhold.

Skrevet

Fordi personen jeg er praktisk talt støttekontakt for har mer draget enn meg.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg i tillegg til å være sjenert ovenfor kvinner, er for følsom til å kunne takle et forhold. Har havnet i depresjoner før, kun pga. forelskelser, og tør derfor ikke tenke på hvordan jeg ville takle et brudd i et forhold.

:hug:

Jeg vet. Det er ikke lett å være følsom. Jeg er kvinne, og en avvisning får meg til å føle meg totalt mislykket. Kommer ikke over følelsen på lang lang tid. Jeg tror jeg har brukt årevis av livet mitt på å være lei meg over menn som ikke har likt meg tilbake. Mens hvis jeg hadde jeg hatt en bedre selvfølelse så hadde jeg kanskje hatt en kjæreste for lenge siden.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

Skrevet

Da jeg sjekket posten i dag kom jeg plutselig på hvorfor jeg er singel.

Om du hadde brukt det der som sjekketriks hadde det vært det beste sjekketrikset jeg noen gang har opplevd ihvertfall! :danse: NES og zelda :hjerte:

Selv er jeg singel fordi jeg er sær, trives best i mitt eget selskap, får hetta av å ha folk rundt meg hele tiden, er usikker og har psykiske problemer, og skjønner meg ikke på spillet man visstnok må spille før et forhold er stabilt. Kort fortalt.

Skrevet

Om du hadde brukt det der som sjekketriks hadde det vært det beste sjekketrikset jeg noen gang har opplevd ihvertfall! :danse: NES og zelda :hjerte:

Er veldig enten-eller, det der. Enten treffer man ultrablink, eller så blir de skrekkslagne tar beina fatt innen man rekker å si leirgauk. :P

Skrevet

Fordi jeg som 40-årig mann, etter et lang forhold, med barn, etc synes det er forbannet godt å ikke ha fast dame og de forpliktelsene som følger med.

Sex ordnes via FF, friheten til å reise når man vil følger med god økonomi. Ungene deles mellom mor og far annenhver uke.

Øl, fotball, poker, byturer, knulling...det får man tid til den uken man ikke har barna.

Hva skal man da med fast dame?

Skrevet

Fordi jeg valgte å bryte ut av et forhold for kort tid siden.

Vedkommende var mentalt syk over lang tid, og det var veldig krevende å bli utsatt for mye urimeligheter og kjeft ofte. Det skapte avstand. Så ble det nok, og jeg måtte ta vare på meg selv.

Ellers har jeg stort sett vært i langvarige forhold de siste 18 årene.

Anonymous poster hash: d3a41...370
Skrevet

Fordi jeg som 40-årig mann, etter et lang forhold, med barn, etc synes det er forbannet godt å ikke ha fast dame og de forpliktelsene som følger med.

Sex ordnes via FF, friheten til å reise når man vil følger med god økonomi. Ungene deles mellom mor og far annenhver uke.

Øl, fotball, poker, byturer, knulling...det får man tid til den uken man ikke har barna.

Hva skal man da med fast dame?

Æsj. Jeg er glad jeg ikke har rollen som FF for 40 år gamle menn.

Anonymous poster hash: 3d549...89a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...