Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg aldri oppdager at noen er interessert og er ute av stand til å kommunisere at jeg er interessert.

Anonymous poster hash: de9c2...fdc

Sliter med det samme. Jeg kjenner flere søte, hyggelige og positive jenter jeg er interessert i, men det er vanskelig å tyde om de er interesserte eller bare hyggelige. Blir for feig for å kommunisere at jeg er interessert selv, bl.a. siden jeg ikke vil sette oss begge i en småpinlig situasjon. Blir ikke fremgang av slikt :glare:

Anonymous poster hash: fac35...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel fordi jeg har blitt lei av alle mine kjærester, og nå skal jeg ikke kaste bort mere tid på en jente før ALT er på plass.

Kjemi & en ørliten forståelse av meg er to viktige kriterier. Men kjemibiten vil si at hun må være pen og ha et glimt i øyet. Forståelse av meg krever enn viss intellekt. Så jeg må finne ei jente som er både pen og smart! (Og interessant også.. Slik at jeg ikke blir lei av henne). Ja.. Og hun må ha noen felles interesser (gjerne musikk eller trening).

Har mye å tilby selv, så jeg forbeholder meg retten til å være så kravstor jeg er.

Anonymous poster hash: 7a5c9...b13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg trives singel. Jeg dater da, men det ser ut til å gå dårlig nå - han skal være rimelig spesiell for å kunne dra meg ut av min høyt elskede singeltilværelse. :fnise: Han må desverre også jobbe litt for å få meg (jeg viiiil ikke ha kjæreste) og han jeg dater nå ser ut til å ikke gidde såpass, heller omvendt, og istedet for å bli skuffa som andre jenter, blir jeg heller letta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Fordi jeg er 1.70, og en god del jenter foretrekker høye menn. Fordi jeg bor i Nord-Trøndelag, og egentlig liker godt utdanna og filosofiske/undrende jenter av den typen det er flere av i byen. Fordi jeg er pappa.

Selvsagt også fordi jeg er kresen og faktisk forestiller meg "den ene rette". Mangler ikke selvtillit, og har tid, så det ordner seg.

Endret av nobilian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke har møtt noen som er aktuelle.



Anonymous poster hash: 77f6d...a82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blitt tilstrekkelig betatt av noen på en stund til å ville satse. Kombinert med at jeg i hovedsak tiltrekker meg menn som trenger en ny mor og ikke en kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har ekstremt lav selvtillit og er veldig lite flink til å utrykke følelsene jeg har for de jeg faller for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke klarer å gi slipp på mine følelser for ham, men toget er gått for lengst og jeg sliter med å akseptere det.



Anonymous poster hash: 1af03...1aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er singel fordi....

- Jeg trives for tiden veldig godt som singel. Har egentlig ikke noe behov for noe fast forhold nå. Jeg har fuck friends så jeg får tilfredsstilt mine seksuelle behov :)

- Jeg er sær og kresen.

- Jeg vingler litt med hensyn til legningen min. Ser på meg selv som bifil, for tiden, men litt usikker på om det blir en jente eller gutt jeg eventuelt ønsker å være i forhold med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..fordi jeg gjorde det slutt med kjæresten?



Anonymous poster hash: 518fe...7e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er singel fordi jeg er redd for å åpne meg følelsesmessig for menn etter at jeg ble dypt såret av min eksmann. Etter som tida går tenker jeg at jeg har det egentlig bra som jeg har det nå. Men kanskje en dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Brent barn skyr ilden".

Der har du meg.

Jeg har tidligere aldri vært singel særlig lenge, ettersom jeg alltid så det positive med at mitt forrige forhold ble slutt. Denne gangen mistet jeg min eneste ene, og ingen kan måle seg med ham.



Anonymous poster hash: 31904...7c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg ennå har tilgode å oppleve at en jeg liker godt, liker meg like godt. Og jeg trives bra nok alene til at jeg aldri vil kunne nøye meg med noen nødløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...