Gjest Nanna87 Skrevet 11. oktober 2014 #141 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg er singel fordi jeg ikke klarer å holde meg til en person. Jeg liker fart og spenning, og derfor klarer jeg ikke forpliktelser
Gjest Hummels Skrevet 11. oktober 2014 #142 Skrevet 11. oktober 2014 Nei, ikke si sånn da, det er nok ikke derfor. Drittsekk er en ting men taper tror jeg ikke du er. mener ikke å kalle deg drittsekk heller nå da. Du er jo bare snill mot alle her inne i hvert fall, du er bare så aksepterende og når folk svarer deg frekt så er du ikke frekk på en ekkel måte tilbake. Jeg har aldri tenkt at du er noen taper. noen ganger litt tulling pga diverse kommentarer på bildetråder, men det er jo noe annet. Du er nok en mann som mange har crush på ute i det virkelige liv. tilogmed her på kg blir du nevnt flere ganger i de trådene hvem vil du ha sex med osv. Ikke vær så streng mot deg selv Anonymous poster hash: dce14...e99 Jeg er en taper for jeg er så svak at jeg begynte med rus. Det er nok mest det som holder meg singel. Blir jeg skikkelig sint og gretten, så kan jeg være skikkelig drittsekk. Sier ting jeg egentlig ikke mener.
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. oktober 2014 #143 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Fordi alle gutter jeg kjenner som er i forhold er skikkelig dølle, og jeg vil ikke bli døll. Og da har jeg prøvd det ordet også. Endret 11. oktober 2014 av Herr Heftig
Gjest Herr Heftig Skrevet 11. oktober 2014 #145 Skrevet 11. oktober 2014 tør ikke snakke med gutter I hverdagen også?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #146 Skrevet 11. oktober 2014 Fordi eksen min stakk for 3 mnd siden. Jeg ville ikke være singel, men nå orker jeg ikke tanken på å møte noen nye!Anonymous poster hash: c69fb...7cd
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #147 Skrevet 11. oktober 2014 For livet er kaos, vil ikke bringe andre i rotet til jeg har fått orden på livet. Jeg vil bli kvitt gjeld, begynt på utdanning og ha et lite men nært nettverk som kan erstatte familien(bryt med familien på grunn av seksuell, fysisk og psykisk misbruk) Menn jeg er bare 22, så jeg stresse ikke. Er mer stressa med å være en "en normal fungerende borger" Anonymous poster hash: 26ca1...b49
bobler Skrevet 11. oktober 2014 #148 Skrevet 11. oktober 2014 I hverdagen også? nja jo tør å snakke med de jeg har vært venn med lenge men ikke fremmede gutter
SjenertFyr Skrevet 12. oktober 2014 #151 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Fordi jeg ikke er glad i meg selv. Jeg vet hva som må til for å bli glad i meg selv, men det er ikke så enkelt. Det tar sin tid.. Endret 12. oktober 2014 av SjenertFyr
Gjest fallerifallera Skrevet 12. oktober 2014 #152 Skrevet 12. oktober 2014 ...fordi jeg ikke tør å være alene med nye gutter i frykt for at det skal bli kleint. Det er jo egntlig bare helt latterlig 1
Gjest Timber Skrevet 13. oktober 2014 #154 Skrevet 13. oktober 2014 Fordi jeg har lest for mye på samliv seksjonen og ser at jeg enda ikke er klar for krangel om hvem som skal betale hva, dine barn, matbudsjett, hestens mat eller ei, sosiale medier spekulasjoner og hvem som spiser hva og hvor mye.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #155 Skrevet 13. oktober 2014 Skal vi ikke alle bare bli en stor og koselig gjeng med kjærester? Mye her gjorde meg trist. Vet ikke hvorfor jeg har vært singel i 6 år, men det er virkelig et evig mysterium, for folk som er slemmere enn meg har kjæreste. Anonymous poster hash: d2f33...16d 1
Okapi Skrevet 13. oktober 2014 #156 Skrevet 13. oktober 2014 Fordi jeg har et utseende som forholdsvis få jenter setter pris på, og fordi jeg er sjenert. Det er iallefall de mest umiddelbare årsakene.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #157 Skrevet 13. oktober 2014 Fordi jeg har et utseende som forholdsvis få jenter setter pris på, og fordi jeg er sjenert. Det er iallefall de mest umiddelbare årsakene. Du er kjekk!Anonymous poster hash: e742c...509
Okapi Skrevet 13. oktober 2014 #158 Skrevet 13. oktober 2014 Du er kjekk!Anonymous poster hash: e742c...509 Takk, men det er ikke meg på bildet, altså, det er hamsteren min (dvs. ekshamsteren, vandret heden for et par år siden). 4
Gjest Hummels Skrevet 13. oktober 2014 #159 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg er en taper for jeg er så svak at jeg begynte med rus. Det er nok mest det som holder meg singel. Blir jeg skikkelig sint og gretten, så kan jeg være skikkelig drittsekk. Sier ting jeg egentlig ikke mener. Og for jenter hater oppførselen min
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #160 Skrevet 13. oktober 2014 Takk, men det er ikke meg på bildet, altså, det er hamsteren min (dvs. ekshamsteren, vandret heden for et par år siden). Haha, jeg har sett bilde av deg her inne og andre plasser ☺Anonymous poster hash: e742c...509
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå