Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er singel etter eget valg og kan derfor tulle med det.

Noen som så hva jeg gjorde der? Jeg tullet med at jeg var singel etter eget valg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det at jeg for øyeblikket bor på bygda er en viktig faktor. Dette er en sånn plass som alle som er litt spennende til sinns flytter fra toppen 2 år etter videregående, og så kommer de tilbake når de har mann og barn, før de etterhvert skiller seg igjen. Så det jeg har å velge i her er enten jenter som er for unge, jenter som har unger fra før av eller jenter som alltid har hatt null interesse av å utvide sine horisonter lengre enn til nærmeste kjøpesenter. Og ingen av delene er spesielt aktuelt. Eller...hvem er det jeg forsøker å lure...de som er "for unge" hadde jo selvsagt vært aktuelle, men dem har jeg nok ikke sjans på.

Endret av Iben
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Fordi jeg ikke er flink å oppholde meg i arenaer der jeg treffer menn.

- Fordi jeg er sjenert.

- Fordi jeg ikke klarer å gi slipp på eksen og gå videre

- Fordi jeg egentlig ikke er klar for å begynne å date igjen, se forrige punkt :P

- Fordi jeg lenge slet med vekta, hadde dårlig selvtillitt pga dette, har slanket meg nå men tror endel gamle tanker henger igjen.



Anonymous poster hash: 0bdb3...2b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei noen trenger ikke lengre tid enn andre til å komme over vonde ting. Noen velger å bruke lengre tid enn andre til å komme over vonde ting.

En sa det samme til meg og, som du har sagt i tråden. Det såret. Folk må bruke den tiden de trenger for å komme seg over ting. Når noen sier sånt så føler man seg unormal, teit. "Hvorfor kommer andre seg videre, mens jeg blir sittende fast i samme sporet og kommer meg ikke videre?". Vi er personer som alle har forskjellige reaksjoner. Jeg tror ikke det er noe man velger, og det er ingen fasit på hva som sårer folk eller hvordan man bearbeider sorg.

Jeg tror man kan nyte hverdagen selv om det er andre ting som holder man igjen. Det er selvfølgelig avhengig av graden av kjærlighetssorg, men det betyr ikke at du kan nyte ting. Du kan nyte samværet med venner, kose deg litt ekstra på jobb eller unne deg litt ekstra. Sette deg ute med en venninne og bare nyte solen, og vite at hun ville trøstet deg selv om du hadde begynt å grine? Det handler om å nyte de småtingene hverdagen har å tilby. :)

Men jeg skal gi meg nå. Vi sporer av tråden. :)

Endret av Poirot
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi:

- Jeg trives ekstremt godt som singel

- Når jeg kommer hjem fra jobb vil jeg slippe å forholde meg til noen

- Jeg kan treffe hvem jeg vil, når jeg vil

- Blir lei av forhold etter en viss stund

- og fordi da kan jeg være superegoist uten at noen bryr seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En sa det samme til meg og, som du har sagt i tråden. Det såret. Folk må bruke den tiden de trenger for å komme seg over ting. Når noen sier sånt så føler man seg unormal, teit. "Hvorfor kommer andre seg videre, mens jeg blir sittende fast i samme sporet og kommer meg ikke videre?". Vi er personer som alle har forskjellige reaksjoner. Jeg tror ikke det er noe man velger, og det er ingen fasit på hva som sårer folk eller hvordan man bearbeider sorg.

Jeg tror man kan nyte hverdagen selv om det er andre ting som holder man igjen. Det er selvfølgelig avhengig av graden av kjærlighetssorg, men det betyr ikke at du kan nyte ting. Du kan nyte samværet med venner, kose deg litt ekstra på jobb eller unne deg litt ekstra. Sette deg ute med en venninne og bare nyte solen, og vite at hun ville trøstet deg selv om du hadde begynt å grine? Det handler om å nyte de småtingene hverdagen har å tilby. :)

Men jeg skal gi meg nå. Vi sporer av tråden. :)

Helt enig med deg jeg, utenom den delen med tiden.. det handler om bearbeidelse av følelser og det må folk få velge å gjøre på den måten som passer best for dem og selvfølelig bruke så lang tid de selv ønsker. Men mange velger å bruke lengre tid enn nødvendig for å holde fast på smerten fordi den gir dem en trygghet og vissthet om hvordan de har det.

Jeg tror grunnen til at det sårer når noen sier det, er fordi det er sant. ;)

Men ja, vi sporer av.. :) Får ta det i en annen tråd en gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ønsker at det skal være god kjemi og seksuell spenning. Jeg kjenner menn jeg tenner på men har null kjemi med og menn jeg har god kjemi med men ikke tenner på. Utseendet er ikke sååå viktig, det er mer personens generelle vesen. Vanskelig å forklare egentlig...

Men uansett: er singel fordi jeg er en merkelig person med et ganske uheldig utseende.



Anonymous poster hash: c1e2e...63d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg kan ikke prioritere et forhold akkurat nå, har en annen i livet mitt som er viktigere og det er heller ikke tid. Fordi jeg ønsker å fortsette å jobbe med meg selv sånn at jeg kan tiltrekke "riktig" type menn og det funker nok ikke å gjøre i et forhold. Det er bare 6 mnd siden jeg kom med vekk fra et skummelt forhold som mest sannsynlig kunne vært unngått om jeg hadde tatt noen grep tidligere, det skal i hvert fall ikke skje igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg er en taper og en drittsekk.

Nei, ikke si sånn da, det er nok ikke derfor. Drittsekk er en ting men taper tror jeg ikke du er. mener ikke å kalle deg drittsekk heller nå da. Du er jo bare snill mot alle her inne i hvert fall, du er bare så aksepterende og når folk svarer deg frekt så er du ikke frekk på en ekkel måte tilbake. Jeg har aldri tenkt at du er noen taper. noen ganger litt tulling :fnise: pga diverse kommentarer på bildetråder, men det er jo noe annet. Du er nok en mann som mange har crush på ute i det virkelige liv. tilogmed her på kg blir du nevnt flere ganger i de trådene hvem vil du ha sex med osv. Ikke vær så streng mot deg selv :blomst:

Anonymous poster hash: dce14...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg gikk ut fr et 5års samboerskap i sommer, og vil kjenne litt på det å være alene. Synes faktisk det er litt deilig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er singel fordi fyren eg holder på med har player tendenser..må få luke de vekk..



Anonymous poster hash: 60f3f...c6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg sjeldent treffer nye jenter, ikke er spesielt attraktiv, ikke spesielt spennende personlighet, forelsker meg sjeldent og er så forsiktig med jenter at selv de som kaster seg over meg mister interesse etter en liten stund.



Anonymous poster hash: 8b6b5...ce0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en kombinasjon av at

-jeg er altfor for sjelden ute og møter nye menn (går på kvinnedominerte studier, henger med den samme gjenger)

-jeg er sjenert og tar dermed selv lite kontakt med menn, og virker dessverre ofte avvisende på folk som ikke kjenner meg

-jeg blir veldig sjelden forelsket

Akkurat nå har jeg det veldig greit som singel, men jeg håper jo at jeg møter noen etterhvert. Må nok ta meg selv i nakken snart og komme meg ut og møte nye folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er singel fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal ta kontakt med damer. De sitter jo ikke alene lett tilgjengelig og leser i et hjørne liksom...



Anonymous poster hash: f6cb5...788
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi... jeg er usosial og sjelden treffer nye mennesker. De jeg treffer er på skolen, og blir derfor uaktuelle.

Fordi jeg sliter sosialt, er sjenert og ikke klarer å være meg selv. Menn kan bli interesserte i begynnelsen, de synes jeg er søt.. men så mister de interessen når de innser at jeg er lite sosialt kapabel :(

Og for de som sier at man bare må "gjøre noe med det" så prøver jeg faktisk veldig hardt å gjøre noe med det, men det er ikke akkurat det samme som å lære seg å mekke en bil eller andre ting som det finnes manualer for. Jeg aaaner rett og slett ikke hvordan jeg skal få det til, hva jeg skal gjøre.. så bare prøver, men gjør det vel feil :(



Anonymous poster hash: 31dc8...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...