Gå til innhold

Jeg er singel fordi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel fordi jeg har dårlige erfaringer med menn, som regel er de slemme.



Anonymous poster hash: 60f3f...c6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg ikke er interessert før jeg har avvist de og de begynner å date andre. Idiot er jeg... mister altså så mange flotte menn fordi jeg er treg og litt overfladisk, slik at jeg ikke ser de gode sidene før det er for sent og de har gått videre.

Endret av eee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ingen jeg vil ha, vil ha meg. Og jeg møter bare perverse idioter. Drømmemannen min bor i Texas men han er ikke interessert :( I tillegg tenker jeg fortsatt på exen selv om han var dust. Så da har jeg innsett at jeg blir alene, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange som selv er årsaken til singelstatusen gitt! Det er jo bra at mange er bevisst på hva de gjør feil, eller at de velger feil, men hvorfor fortsette med det, eller godta at det er sånn. Ta i ett tak, slutt å syt, og skap det livet dere ønsker dere heller!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Her var det mange som selv er årsaken til singelstatusen gitt! Det er jo bra at mange er bevisst på hva de gjør feil, eller at de velger feil, men hvorfor fortsette med det, eller godta at det er sånn. Ta i ett tak, slutt å syt, og skap det livet dere ønsker dere heller!

Lettere sagt enn gjort. Når exen ikke vil ha meg er det ikke så mye å gjøre da.. Nytter ikke å date andre heller, ingen kan matche han. Selv om han var en idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere sagt enn gjort. Når exen ikke vil ha meg er det ikke så mye å gjøre da.. Nytter ikke å date andre heller, ingen kan matche han. Selv om han var en idiot.

Kjekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Kjekk?

Ja, exen var kjekk men en feig, utro drittsekk. Så er ikke sånn at jeg vil ha han tilbake heller, skulle bare ønske jeg kom over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, exen var kjekk men en feig, utro drittsekk. Så er ikke sånn at jeg vil ha han tilbake heller, skulle bare ønske jeg kom over han.

Lenge siden det ble slutt?

Endret av Poirot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere sagt enn gjort. Når exen ikke vil ha meg er det ikke så mye å gjøre da.. Nytter ikke å date andre heller, ingen kan matche han. Selv om han var en idiot.

Nei, det er mye bedre å ha holdningen om at det kun finnes EN som er rett for deg, spesieltt når han ikke er interessert.

Det er lettere sagt enn gjort fordi du ikke har VILJE til å lete etter noen andre, eller ikke tør å bli såret.. som også handler om vilje..

Men det er DITT liv, og dine valg.. du bestemmer hvordan du vil ha det, og hvordan du vil takle de tingene som oppstår i livet ditt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Lenge siden det ble slutt?

1,5 år og jeg kommer ikke over det. Tror jeg er over han, men ikke det han gjorde mot meg. Og det gjør det vanskelig å møte noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år og jeg kommer ikke over det. Tror jeg er over han, men ikke det han gjorde mot meg. Og det gjør det vanskelig å møte noen andre.

Vel, der har du jo svaret ditt.. Legg fortiden bak deg og så kjører du på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjør man det da? Jeg får det jo ikke til.

Det er jo fordi du drar fortiden med deg det. Det handler om å bestemme seg for at hver dag, hver time, hvert minutt, hvert sekund er noe nytt som ikke har sammenheng med hva du har opplevd før. Ja, fortiden former deg, men det er du som bestemmer hva du velger å ta med deg inn i ditt nye liv (som altså starter når du vil, hvert sekund f.eks) Ta med deg kunnskap som er nyttig for deg, mennesker som gir deg energi og glede, og de tingene som du trives med i livet ditt. Resten lar du komme, for så å forsvinne igjen.

Se for deg at alle dårlige opplevelser du har hatt er knuter på en tråd som skaper tyngde og frustrasjon for deg. Knyt de knutene opp ved å sleppe de fri og la tråden være ren og enkel fordi den inneholder fine motiverende ting og ikke drama, problemer og frustrasjon..

Jada jada jeg vet mange tenker pisspreik eller svada til dette, men det har funka for meg, og jeg hadde mange knuter jeg måtte knyte opp og legge vekk.. For hver dag som går er jeg flinkere til å sortere ut det som er bra for meg og livet mitt kontra det som ikke gir meg noe. Jeg gidder ikke bruke energi på negative tanker, selv om de kommer flyvende både her og der.. Det er bare tanker.. jeg bestemmer hvilke av de jeg vil fokusere på..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år og jeg kommer ikke over det. Tror jeg er over han, men ikke det han gjorde mot meg. Og det gjør det vanskelig å møte noen andre.

Noen ting er fryktelig vanskelig å legge bak seg og kan trenge litt ekstratid :) Det kan være ett år, to år, tre år.

Istedenfor å tenke at du skal leve alene for alltid, så tenk at du skal ta de (f.eks) to neste årene og fokusere på deg selv og de som er i hverdagen din? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen ting er fryktelig vanskelig å legge bak seg og kan trenge litt ekstratid :) Det kan være ett år, to år, tre år.

Istedenfor å tenke at du skal leve alene for alltid, så tenk at du skal ta de (f.eks) to neste årene og fokusere på deg selv og de som er i hverdagen din? :)

Dette er et veldig godt råd, men så lenge man fortsatt fokuserer på det som har vært og hvor vondt det var, så klarer man ikke nyte det som er her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et veldig godt råd, men så lenge man fortsatt fokuserer på det som har vært og hvor vondt det var, så klarer man ikke nyte det som er her og nå.

Vell, det er vanskelig å nyte noe som fortsatt gjør vondt ergo så er det kanskje ikke tiden for å treffe noen. Noen trenger lengre tid enn andre for å komme seg over vonde ting. :) Også jeg er uenig, jeg tror absolutt man kan nyte hverdagen og det er som er her og nå selv om man har det vondt.

Endret av Poirot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, det er vanskelig å nyte noe som fortsatt gjør vondt ergo så er det kanskje ikke tiden for å treffe noen. Noen trenger lengre tid enn andre for å komme seg over vonde ting. :) Også jeg er uenig, jeg tror absolutt man kan nyte hverdagen og det er som er her og nå selv om man har det vondt.

Nei noen trenger ikke lengre tid enn andre til å komme over vonde ting. Noen velger å bruke lengre tid enn andre til å komme over vonde ting. Det er den vesentlige forskjellen. Hvis man mener at man nyter hverdagen samtidig som man har kjærlighetssorg juger man til seg selv. Bearbeider man ikke de vonde tingene i livet blir det bare liggende der i baggasjen og tynge uansett hvordan man vrir og vender på det.

Det blir det samme som de som legger ut statuser om hvor lykkelige de er og hvor bra livet er, samtidig som de går gjennom samlivsproblemer de ønsker å skjule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...