Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må ha et særdeles dårlig forhold til din egen seksualitet om du tolker det slik. Ingen har gjort annet enn å si noe om hva de mener er rett for seg selv, og hvorfor det er rett for dem. Å da føle seg tråkket på tærne er en sårhet uten sidestykke.

Argumenter for påstanden om at jeg har et særdeles dårlig forhold til min egen seksualitet når jeg tolker det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de jeg kjenner er det ikke veldig privat. Når jeg har havnet på den samtalen med folk jeg kjenner, også familiemedlemmer, har de ingenting imot å si hvor mange de har vært med. En gang jeg var på besøk hos ei jente jeg ikke kjente fortalte ho meg litt av hvert som er mye mer privat enn hvor mange hun hadde hatt sex med, og i mer detalj, uten at jeg hadde spurt engang.

Jeg vet bl.a. annet hvor mange både søsteren min og mannen hennes har vært med, og jeg spurte ikke om å få vite det.

Og ja, alle som har fortalt meg slik, har vært edru når de sa det.

Men det går grenser. Er du 18 år gammel og har hatt sex med 20 stykk så forventer jeg ikke at du kommer til å bli værende lenge hos meg heller. Om jeg får følelser for noen, så vil jeg selvsagt kunne se forbi mye av fortiden deres, og jeg har ikke noe imot at noen har en del bagasje, men noen ting hadde jeg ikke greid.

Jeg skal være helt ærlig, hadde en dude spurt meg i datingsfasen om hvor mange partnere jeg hadde hatt, så hadde jeg begynt å lure, for det er bare et rart spørsmå og uansett, hva har liksom han med det å gjøre? Gjort er gjort.. Er en ting å spørre om noe, å en annen ting at folk gir den informasjonen fordi at de vil. :vetikke:

Jeg vil nå virkelig påstår det at selv om en person har hatt mange partnere, så betyr ikke det at hun kommer til å forlate deg av den grunn. Det blir for dumt. Selv om hun har hatt det gøy med andre folk, så betyr ikke det at hun har følt noe for de, ihvertfall ikke nødvendigvis de samme følelsene hun har for deg.

Har hun slått seg til ro med deg, så hadde det ikke nyttet for deg å vært paranoid og redd for å miste hun eller gått rundt å tenkt at hun flørter med alt og alle selv om hun er hyggelig (som enkelte mannfolk har lett for å gjøre)

Men det er jo så artig med kuk!! :sikle:

:lur::fnise:

Skrevet

:lur::fnise:

Nekter å bli med på at jeg er løs fordi jeg vil ha tilgang til kuk nu og da.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Argumenter for påstanden om at jeg har et særdeles dårlig forhold til min egen seksualitet når jeg tolker det slik.

Det er ikke ett fnugg av ord å reagere på i det som har blitt sagt. Allikevel presterer du å gå til angrep på noe som ikke finnes. Det gjør en kun når en ser spøkelser på høylys dag.

Skrevet

Det er ikke ett fnugg av ord å reagere på i det som har blitt sagt. Allikevel presterer du å gå til angrep på noe som ikke finnes. Det gjør en kun når en ser spøkelser på høylys dag.

Spøkelset kalles kjønnsrollemønsterudyret fra ei tid vi skulle være ferdige med nu.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Spøkelset kalles kjønnsrollemønsterudyret fra ei tid vi skulle være ferdige med nu.

Jeg er ferdig med den, du er ikke.

Skrevet

Jeg er ferdig med den, du er ikke.

Naturligvis er du ferdige med den. :icon_lol:

Skrevet

Jeg nekter for det jeg også, ikke fordi at jeg har kuk regelmessig, men fordi at det er så dobbeltmoralsk at det er ok at mannfolka gjør det, men med engang kvinnfolk gjør det så er det liksom så uhørt å patetisk..

Skrevet

Jeg nekter for det jeg også, ikke fordi at jeg har kuk regelmessig, men fordi at det er så dobbeltmoralsk at det er ok at mannfolka gjør det, men med engang kvinnfolk gjør det så er det liksom så uhørt å patetisk..

Problemet er jo at når en kvinne har en egen agenda med sin seksualitet så betyr det at mennene ikke lenger eier det.

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Ja, dumme. Stokk, steike dumme. Du skjønner, man blir ikke smart av å lese ting mellom linjene som ikke eksisterer. Man blir heller ikke smart av å late som.

Voks opp, er du snill.

Siste svar fra meg!! Vil helst ikke diskutere med bitre gamle damer ;)

• Liker 1
Skrevet

Problemet er jo at når en kvinne har en egen agenda med sin seksualitet så betyr det at mennene ikke lenger eier det.

Problemet er jo at det egentlig har alltid vært sånn, rimelig lenge og i alle land, bare vært mer skjult.. Frem til nå. Det får de bare godta, rett å slett :nigo:

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Så tanken har ikke fallt deg inn at det kanskje er deg som er litt stein stokk dum da? Jeg har lest igjennom postene til DirtyMimi flere ganger for å prøve å forstå hvorfor du hakker så på den hun skriver. Hun skriver da rett frem soleklart, at hun IKKE kunne tenke seg Ons og begrunner hvorfor også...og i tillegg skriver hun jo også at "dette er bare min mening" og at hun mener" folk må gjøre hva de vil for meg" etterpå.....Hvordan kan dette være så vanskelig å forstå?

Det kan være måten du ordlegger deg på vetu. Skarp som et sverd og uten noen form for sikkerhetskontroll. det kan oppleves som kontrollerende og innvaderende for andre som bare forsøker å poste sin mening uten å mene hva andre bør gjøre av den grunn. Bare en tanke og et tips fra meg

Vennen min :hug:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er du ikke heller av den grunn....eller noen annen grunn for den saks skyld :)

Men helt seriøst.... hører dere dette stadig vekk at dere er løse og horete fordi dere trenger litt stav med jevne mellomrom? Er det folk som går å visker om det bak deres rygg? Er det menn som sier dette til veninnene deres? Eller direkte til deg?

Jeg bare lurer, fordi jeg personlig har aldri hørt en annen gutt/mann si dette om en kvinne i hele mitt liv.

Syntes derfor det er litt rart at så mange damer syntes de blir stigmatisert på dette. Kan det være sjalusi innad i jentegjenger?

• Liker 1
Skrevet

Problemet er jo at det egentlig har alltid vært sånn, rimelig lenge og i alle land, bare vært mer skjult.. Frem til nå. Det får de bare godta, rett å slett :nigo:

Ja.

Skrevet (endret)

Det er du ikke heller av den grunn....eller noen annen grunn for den saks skyld :)

Men helt seriøst.... hører dere dette stadig vekk at dere er løse og horete fordi dere trenger litt stav med jevne mellomrom? Er det folk som går å visker om det bak deres rygg? Er det menn som sier dette til veninnene deres? Eller direkte til deg?

Jeg bare lurer, fordi jeg personlig har aldri hørt en annen gutt/mann si dette om en kvinne i hele mitt liv.

Syntes derfor det er litt rart at så mange damer syntes de blir stigmatisert på dette. Kan det være sjalusi innad i jentegjenger?

Det kan det være, men de fleste av mine venninner er i forhold, jeg forteller like lite om sexliv som de om deres. ;)

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig, hadde en dude spurt meg i datingsfasen om hvor mange partnere jeg hadde hatt, så hadde jeg begynt å lure, for det er bare et rart spørsmå og uansett, hva har liksom han med det å gjøre? Gjort er gjort.. Er en ting å spørre om noe, å en annen ting at folk gir den informasjonen fordi at de vil. :vetikke:

Jeg vil nå virkelig påstår det at selv om en person har hatt mange partnere, så betyr ikke det at hun kommer til å forlate deg av den grunn. Det blir for dumt. Selv om hun har hatt det gøy med andre folk, så betyr ikke det at hun har følt noe for de, ihvertfall ikke nødvendigvis de samme følelsene hun har for deg.

Har hun slått seg til ro med deg, så hadde det ikke nyttet for deg å vært paranoid og redd for å miste hun eller gått rundt å tenkt at hun flørter med alt og alle selv om hun er hyggelig (som enkelte mannfolk har lett for å gjøre)

Ok, skjønner det.

Vel, jeg har litt tillitsproblemer, og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg forbi det. Selv om jeg ikke liker å innrømme det, så går nesten alle mine problemer med det at ei jente har hatt mange sexpartnere tilbake til mine egne problemer med tillit og det at jeg har en dyp frykt for å bli forrådt. Det er underbevisst, og jeg har ingen kontroll over hvorfor jeg føler det jeg føler, men det er ingenting jeg kan gjøre med det.

Skrevet

Ok, skjønner det.

Vel, jeg har litt tillitsproblemer, og jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal komme meg forbi det. Selv om jeg ikke liker å innrømme det, så går nesten alle mine problemer med det at ei jente har hatt mange sexpartnere tilbake til mine egne problemer med tillit og det at jeg har en dyp frykt for å bli forrådt. Det er underbevisst, og jeg har ingen kontroll over hvorfor jeg føler det jeg føler, men det er ingenting jeg kan gjøre med det.

Da må du rett å slett jobbe med deg selv. Du er ikke klar for noe forhold, er utrolig slitsomt for både deg og din partner om å bli misstenkt for å være utro, flørte eller at hun stikker når som helst, det hadde tært slik på forholdet at hun hadde forlatt deg anyways.

Skrevet

Ok, skjønner det.

Du kan jo bli forlatt av en dame uten andre partnere enn deg også, det er mer trolig siden du er uerfaren og hun vil finne ut av om sex er så spennende som vi andre skal ha det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...