Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du kan jo bli forlatt av en dame uten andre partnere enn deg også, det er mer trolig siden du er uerfaren og hun vil finne ut av om sex er så spennende som vi andre skal ha det til.

Jeg hadde satset på at jeg hadde greid å holde jenta tilfredsstilt. Bare fordi jeg ikke har noen erfaring, vil ikke si at jeg ikke er i stand til å finne ut hva ho liker og ikke liker. Man trenger ikke å ha flere partnere for å lære å virkelig tilfredsstille noen, man må bare ha et åpent sinn og ønske å lære å tilfredsstille den man er med. Hvis man måtte ha erfaring fra før av for å komme noen steder, hadde vi ikke kommet noen steder. Går man tom for ideer kan man alltids finne noe nytt å prøve på internettet. Ingen grunn til at sexen ikke skal være spennende bare fordi man ikke har vært med noen andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan definerer du ONS? Ligger én gang med et menneske man aldri har møtt før og så sees/snakkes aldri igjen? For det har jeg aldri gjort.

Derimot har jeg hatt sex én gang med flere menn, men de har jeg kjent fra før. Jeg har også møtt folk og hatt sex ganske raskt etterpå, men med de har jeg holdt kontakten og/eller hatt sex flere ganger. Vanskelig definisjon.

Anonymous poster hash: 2513c...d18

Godt spørsmål, egentlig. Jeg svarte nei, fordi jeg antok at det ikke ble regnet som ONS da jeg kjente personen fra før. Selv om det bare var èn gang det skjedde.

Skrevet

Jeg krysset av for "Ja- er dame". Jeg har jevnlige one-night stands, selvfølgelig. Det gjelder samtlige av vennene mine også. Det er vel helst kristne og andre religiøse som lever i sølibat eller bare har sex i kjærlighetsforhold? Vet ikke så mye om de miljøene der, men det er jo sikkert fint for dem, men de går glipp av mye fin sex. :)

Anonymous poster hash: 90c1d...318
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...