Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet
Gjest, on 12 Aug 2014 - 14:59, said:

Det må du svare på. Jeg er ikke så streng med mine medmennesker.

Hvorfor mener du jeg er streng ? Jeg er vel ikke streng....jeg er en stor kosebamse som bare er snill og god :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor mener du jeg er streng ? Jeg er vel ikke streng....jeg er en stor kosebamse som bare er snill og god :fnise:

Som legger deg opp i hvorvidt single folk skal få ha sex eller ei.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Som legger deg opp i hvorvidt single folk skal få ha sex eller ei.

Vis meg hvor jeg legger meg opp i det ? At jeg deler en mening og forteller at jeg syns det er flott med mennesker som har en del holdninger betyr vel ikke det at jeg legger meg oppi hva andre folk gjør vel ?

Snakk om å tilegne folk meninger her !

Skrevet

Vis meg hvor jeg legger meg opp i det ? At jeg deler en mening og forteller at jeg syns det er flott med mennesker som har en del holdninger betyr vel ikke det at jeg legger meg oppi hva andre folk gjør vel ?

Snakk om å tilegne folk meninger her !

Jo.

Gjest Coolaid
Skrevet
Gjest, on 12 Aug 2014 - 15:19, said:

Jo.

Såpass...... :vetikke:

Skrevet

Dumme??

Gud.... :rolleyes:

Ja, dumme. Stokk, steike dumme. Du skjønner, man blir ikke smart av å lese ting mellom linjene som ikke eksisterer. Man blir heller ikke smart av å late som.

Skrevet (endret)

Problemet er mye godt at single mennesker (les single kvinner) skal ikke ha sex.

Endret av Gjest
Skrevet

Ja, er overhode ikke verdt det...

Skrevet

ja men de var med rimelig klønete menn

Skrevet

Som jeg har skjønt det ut i fra enkelte mannfolk..

Det er helt ok at mannfolk puler rundt på hvem som helst, for de er jo bare menn, men med engang kvinner gjør det, så er de horer / løse / upresentable / verdiløse osv? :vetikke::klo:

Skrevet

Nei, har ikke det. Er jomfru, men hvis jeg ble med på de festene hvor folk ofte ender opp med å ha et ONS, kunne jeg sikkert fått med meg noen til sengs. Men så har jeg ikke lyst på et ONS, og kunne heller ikke tenkt meg å bli sammen med noen som driver med slikt.

• Liker 2
Skrevet

Det er helt ok at mannfolk puler rundt på hvem som helst, for de er jo bare menn, men med engang kvinner gjør det, så er de horer / løse / upresentable / verdiløse osv? :vetikke::klo:

Er jo de holdningene som dukker opp her.

Skrevet

Eh... selv ville jeg sagt at de driver med ONS er litt løse, ja, men ikke verdiløse, horer eller noe slikt. Hva jeg tenker kommer jo selvsagt også an på hvor ofte du har ONS.

Og jeg tenker det er det samme for menn som med kvinner. Mine mannlige venner som ligger med ei ny jente hver helg er ikke noe bedre enn jentene som gjør det samme.

Men jeg bryr meg ikke hva andre gjør, så lenge jeg får leve mitt liv slik som jeg vil leve det.

• Liker 2
Skrevet

Eh... selv ville jeg sagt at de driver med ONS er litt løse, ja, men ikke verdiløse, horer eller noe slikt. Hva jeg tenker kommer jo selvsagt også an på hvor ofte du har ONS.

Og jeg tenker det er det samme for menn som med kvinner. Mine mannlige venner som ligger med ei ny jente hver helg er ikke noe bedre enn jentene som gjør det samme.

Men jeg bryr meg ikke hva andre gjør, så lenge jeg får leve mitt liv slik som jeg vil leve det.

Hva konstituerer i å drive med ons?

Skrevet

Regnes det som ONS da? :klo:Anonymous poster hash: 2fa51...8bd

Ja, i mitt hode regnes det som ONS. :vetikke:
Gjest Blomst83
Skrevet

Aldri hatt. Det er heller ikke vanlig i mitt miljø. Liker best sex edru :)

Man kan da ha ons i edru tilstand.

Skrevet

Man skal være to for å ha et ONS. Så det går begge veier, i mitt hode er ikke et mannfolk "kul" eller noe sånt, ikke noe status heller for å si det på den måten.

Kvinner er heller ikke løse / horete eller noe sånt, fordi at de liker å få seg noe.

Menn og kvinner har et behov, å om de ikke finner en partner av en eller annen grunn til å dekke det seksuelle behovet, så må de få lov til å kose seg med en ONS, om det er eneste muligheten.

Kjenner flere stykker som er i begynnelsen og midten av tyveårene som har hatt seg med over 60 og 100 stk, å jeg dømmer dem ikke. Så lenge de bruker kondom å det er frivillig, så får de rett å slett kjøre på, mener jeg.

Og til vedkommende som skrev "vi er da ikke dyr heller" Jo, det er akkurat det vi er, vi er dyr!

Skrevet (endret)

Hva konstituerer i å drive med ons?

Er vel ikke lagt i stein, men hvis man har ONS mer enn to/tre ganger i året ville jeg sagt at man er litt løs. Ikke at jeg hadde brydd meg noe (men jeg vet ikke om jeg hadde datet noen som hadde hatt flere ONS), det er ikke noe galt i å være litt løs, og det er på ingen måte ment for å være frekk.

Endret av Loner@heart
Skrevet

Er vel ikke lagt i stein, men hvis man har ONS mer enn to/tre ganger i året ville jeg sagt at man er litt løs. Ikke at jeg hadde brydd meg noe (men jeg vet ikke om jeg hadde datet noen som hadde hatt flere ONS), det er ikke noe galt i å være litt løs, og det er på ingen måte ment for å være frekk.

Så hvis den eneste sexen man hadde det året var de 2-3 Onsene så er man løs?? Hva blir kvinner og menn i forhold som puler 2-3 ganger om dagen da????

• Liker 1
Skrevet

Men hvis man er langvarig singel - mener dere det er bedre å bare bli sammen med noen, bare for at man ikke skal "drive med ONS"?

Noen har litt vanskeligere for å finne noen, men har fortsatt fysiske behov. Da er det mye mer redelig å finne seg en ons så lenge begge er ærlige på hensikten.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...