Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Fordi du uttaler deg på en måte som kan ses fra flere sider, derfor SPØR jeg, siden vi er på et DISKUSJONSFORUM!

Allright, men jeg har ikke tenkt å diskutere meningen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det har jeg aldri hatt, tror nok ikke det er helt min greie. :vetikke:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, har hatt flere ONS og har hatt mye glede av det. Når det er sagt, er jeg veldig monogam når jeg har kjæreste for dere menn som tror at "slike" damer er utro.

Anonymous poster hash: 1df67...d88

Jeg har faktisk ikke sånne tanker om de som har ONS ....Det er vel bare snakk om preferanser, og i enkelte perioder i livet er det vel endel som ikke føler for å binde seg, men bare ha det litt gøy og prøve seg frem? Bare man beskytter seg, så skader det jo ingen

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Ser ut som det er flere karer enn meg på forumet som ikke er populære blant damene :laugh: Eller bare ikke vil ha ons/gidder ikke å prøve. Vi kan trøste oss med at vi er frie fra kjønnssykdommer og for den del ikke har noen løsunger :P

Endret av Idollet
  • Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
DirtyMimi, on 11 Aug 2014 - 19:52, said:

Nei, og kommer aldri til å ha det. Kroppen min betyr mer enn en natt med en random dude.

Min mening :rolleyes:

Silfen, on 11 Aug 2014 - 19:53, said:

Du har misforstått det. Eller tror du virkelig at folk som puler randoms gjør det fordi de ønsker å misbruke kroppen sin?

DirtyMimi, on 11 Aug 2014 - 20:10, said:

Folk må gjøre hva de vil, for min del. Men det er nå bare min mening, som sagt.

Silfen, on 11 Aug 2014 - 20:13, said:

Din mening om HVA? Om deg selv? Eller om alle andre? Det er en vesentlig forskjell her, skjønner du.

DirtyMimi, on 11 Aug 2014 - 20:21, said:

Det jeg mener at jeg ikke vil dele kroppen min med randome folk, det er HVA jeg mener.

Hvorfor bryr du deg sånn?

Silfen, on 11 Aug 2014 - 20:59, said:

Fordi du uttaler deg på en måte som kan ses fra flere sider, derfor SPØR jeg, siden vi er på et DISKUSJONSFORUM!

DirtyMimi, on 11 Aug 2014 - 21:50, said:

Allright, men jeg har ikke tenkt å diskutere meningen min.

Jeg forstod hva DirtyMimi mente med en gang.

Hun mener hun setter større pris på seg selv og kroppen sin enn å ha ons. Hun har ikke skrevet noe som helst om at hun mener at andre misbruker kroppen sin ved å ha ons. Det er meninger som du har tillagt henne.

Hvorfor er det så vanskelig å forstå ?

Mennesker som setter grenser for seg selv er tiltrekkende. Jeg liker at mennesker setter litt standard for seg selv.

Gjest Juggler
Skrevet

Ja, har hatt flere ONS og har hatt mye glede av det. Når det er sagt, er jeg veldig monogam når jeg har kjæreste for dere menn som tror at "slike" damer er utro.

Anonymous poster hash: 1df67...d88

Jeg kan ikke snakke for alle menn.

Når jeg er i et forhold eller etableringsfasen av et mulig forhold, så foretrekker jeg å gi dama så mye tau som hun vil ha. Om hun vil ha såpass mye at hun henger seg selv, så er jeg like glad. Mao.: Om hun velger å være utro, så er hun ikke verdt mye i min bok. For i såfall er hun ikke en person som er trygg på seg selv, trygg på hva hun vil og hun er heller ikke i stand til å reflektere over seg og sine forhold.

Ok, så er det sagt.

Er man automatisk mer utro om man har hatt mange sex-partnere? Nei. Man er imidertid mindre kritisk til valg av seksuelle partnere. For hvor godt kjenner man en person som man har et typisk ONS med? Man kjenner dem ikke over hodet. Man er i en situasjon der man har et seksuelt begjær og man velger å handle ut fra det begjæret, uten nok refleksjon rundt konsekvenser av de valgene man tar. Det har jo ingen konsekvenser, kan man si. Alle handlinger har konsekvenser og ikke alle er positive. Vil jeg ha en slik person som mor til mine barn? Langt i fra.

Gjest DirtyMimi
Skrevet (endret)

Jeg forstod hva DirtyMimi mente med en gang.

Hun mener hun setter større pris på seg selv og kroppen sin enn å ha ons. Hun har ikke skrevet noe som helst om at hun mener at andre misbruker kroppen sin ved å ha ons. Det er meninger som du har tillagt henne.

Hvorfor er det så vanskelig å forstå ?

Mennesker som setter grenser for seg selv er tiltrekkende. Jeg liker at mennesker setter litt standard for seg selv.

Takk :laugh: Endelig en som forstår.

Glemte å nevne at flere har PM'et meg nå. Takk til dere også :hug:

Endret av DirtyMimi
  • Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Jeg kan ikke snakke for alle menn.

Når jeg er i et forhold eller etableringsfasen av et mulig forhold, så foretrekker jeg å gi dama så mye tau som hun vil ha. Om hun vil ha såpass mye at hun henger seg selv, så er jeg like glad. Mao.: Om hun velger å være utro, så er hun ikke verdt mye i min bok. For i såfall er hun ikke en person som er trygg på seg selv, trygg på hva hun vil og hun er heller ikke i stand til å reflektere over seg og sine forhold.

Ok, så er det sagt.

Er man automatisk mer utro om man har hatt mange sex-partnere? Nei. Man er imidertid mindre kritisk til valg av seksuelle partnere. For hvor godt kjenner man en person som man har et typisk ONS med? Man kjenner dem ikke over hodet. Man er i en situasjon der man har et seksuelt begjær og man velger å handle ut fra det begjæret, uten nok refleksjon rundt konsekvenser av de valgene man tar. Det har jo ingen konsekvenser, kan man si. Alle handlinger har konsekvenser og ikke alle er positive. Vil jeg ha en slik person som mor til mine barn? Langt i fra.

Grunnen til at jeg ikke liker at ei kvinne har hatt mange sex partnere handler om at jeg føler at hun er mindre min dersom hun har pult mye rundt. Ikke for så snakke om kjønnssykdommer og at en kanskje ikke liker helt at hun har lett for å hoppe til sengs med en fremmed mann. Det er ikke bra akkurat.

De som babler om at kvinner skal være "selektive" forstår jeg meg ikke på. Det bryr jeg meg nada om. Helst liker jeg enda mindre igjen at de puler på disse såkalte "gode mennene".

Endret av Idollet
  • Liker 1
Gjest DirtyMimi
Skrevet

Grunnen til at jeg ikke liker at ei kvinne har hatt mange sex partnere handler om at jeg føler at hun er mindre min dersom hun har pult mye rundt. Ikke for så snakke om kjønnssykdommer og at en kanskje ikke liker helt at hun har lett for å hoppe til sengs med en fremmed mann. Det er ikke bra akkurat.

De som babler om at kvinner skal være "selektive" forstår jeg meg ikke på. Det bryr jeg meg nada om. Helst liker jeg enda mindre igjen at de puler på disse såkalte "gode mennene".

Jeg er enig med deg.

• Liker 1
Gjest Juggler
Skrevet

Det her synes jeg vitner om usikkerhet. Det er et naturlig resultat av evolusjonen at man er selektiv. Så lenge man eier seg selv og hvem man er, så skal man være kritisk i sitt valg av partner.

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Det her synes jeg vitner om usikkerhet. Det er et naturlig resultat av evolusjonen at man er selektiv. Så lenge man eier seg selv og hvem man er, så skal man være kritisk i sitt valg av partner.

Klart man skal bry seg om hvilken partner man har, men akkurat dette med ons er ganske tilfeldig og har lite med evolusjon å gjøre og har forhåpentligvis ingen konsekvenser. Derimot er jo parforhold noe helt annet.

Og jeg hadde faktisk synes det var verre om hun hadde hatt sex med mange av de såkalte "gode mennene". Det hadde av en eller annen grunn vert et større minus for meg enn om det ikke var dem.

Endret av Idollet
Skrevet

Ja, en gang. En klassekamerat for 2 år siden. Frister ikke til gjentakelse.

Det er ikke ons hvis du kjenner han fra før av.

• Liker 1
Skrevet

Javel, like greit at de usikre mennene holder seg unna. De er bare problemer i forhold.

• Liker 1
Gjest Juggler
Skrevet

Klart man skal bry seg om hvilken partner man har, men akkurat dette med ons er ganske tilfeldig og har lite med evolusjon å gjøre og har forhåpentligvis ingen konsekvenser. Derimot er jo parforhold noe helt annet.

Og jeg hadde faktisk synes det var verre om hun hadde hatt sex med mange av de såkalte "gode mennene".

Dette er simpelthen tåpelig. Tror du virkelig det er store forskjeller i hva kvinner finner attraktivt i en ONS-partner og en mer langsiktig partner? ALT HENGER SAMMEN MED EVOLUSJONEN.

Skrevet

Jeg har faktisk ikke sånne tanker om de som har ONS ....Det er vel bare snakk om preferanser, og i enkelte perioder i livet er det vel endel som ikke føler for å binde seg, men bare ha det litt gøy og prøve seg frem? Bare man beskytter seg, så skader det jo ingen

Har stor respekt for menn som deg, som ikke lar dine egne "shortcomings" skape negative tanker om andre. Alt for mange som er sure og bitre fordi de f.eks. ikke fikk de de ville til sengs og dermed dømmer alle som har et høyere antall sexpartnere.

• Liker 2
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Dette er simpelthen tåpelig. Tror du virkelig det er store forskjeller i hva kvinner finner attraktivt i en ONS-partner og en mer langsiktig partner? ALT HENGER SAMMEN MED EVOLUSJONEN.

Greit om du sier det så, men jeg sier det som jeg faktisk mener :ol: . Noe jeg liker å gjøre som anonym :P Jeg synes som sagt at damer som hat hatt sex med de såkalte "gode mennene" er mindre interessante, enn om det ikke var dem.

Javel, like greit at de usikre mennene holder seg unna. De er bare problemer i forhold.

Er ikke problematisk å ha med å gjøre jeg :) Ikke den sjalu typen heller (når jeg har damene da).

Endret av Idollet
Skrevet

Greit om du sier det så, men jeg sier det som jeg faktisk mener :ol: . Noe jeg liker å gjøre som anonym :P Jeg synes som sagt at damer som hat hatt sex med de såkalte "gode mennene" er mindre interessante, enn om det ikke var dem.

Er ikke problematisk å ha med å gjøre jeg :) Ikke den sjalu typen heller (når jeg har damene da).

Du er ikke sjalu nei, men føler at du har en "oppbrukt" dame hvis hun har vært med noen før deg.

• Liker 1
Gjest Idollet
Skrevet

Du er ikke sjalu nei, men føler at du har en "oppbrukt" dame hvis hun har vært med noen før deg.

Jeg føler at hun er mindre min, ikke oppbrukt.

Gjest Amémonos
Skrevet (endret)

Én gang, og det var nok. Aldri igjen!

Endret av Amémonos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...