Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Har lyst å finne ut hvor vanlig det egentlig er å ha one night stand.

Enkelt og greit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har hatt mange ONS.

Noen ganger er det alt man trenger.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ser ikke for meg en situasjon hvor jeg hadde blitt med en tilfeldig fyr hjem heller.

Skrevet

Ja, har hatt flere ONS og har hatt mye glede av det. Når det er sagt, er jeg veldig monogam når jeg har kjæreste for dere menn som tror at "slike" damer er utro.

Anonymous poster hash: 1df67...d88
  • Liker 5
Gjest Coolaid
Skrevet
AUG---UAG, on 11 Aug 2014 - 10:20, said:

Nei, ser ikke for meg en situasjon hvor jeg hadde blitt med en tilfeldig fyr hjem heller.

Det trenger ikke være tilfeldig. Definisjonen er vel at det skjer stort sett en gang og med en person som man ikke er i forhold med. Man kan jo kjenne hverandre. Pule postbudet, sjefen eller en kompis...men en gang.

Skrevet

Du vil bare vite om, ikke når og hvorfor og bakgrunn, osv?

Skrevet

En eneste gang. Grei opplevelse, god sex og fin fyr. Men ikke noe jeg ønsker å gjøre igjen. Sex er bedre med følelser. :)

Skrevet

Det trenger ikke være tilfeldig. Definisjonen er vel at det skjer stort sett en gang og med en person som man ikke er i forhold med. Man kan jo kjenne hverandre. Pule postbudet, sjefen eller en kompis...men en gang.

Klar over det, satte det litt på spissen. Fortsatt ikke greia for meg. Skulle jeg endt opp med en engangsgreie så måtte det vært fordi noe som ved intensjon skulle vært starten på et forhold som gikk skeis.

Skrevet

Har hatt det ja, men ikke mange da det ikke helt er greia for meg. Mitt inntrykk er at det er ganske vanlig, og spesielt i typisk student-drikking miljø. Da jeg studerte hadde vel omtrent samtlige av single venninner ons, enkelte med nye nesten hver helg. Var da i et miljø der det var mye festing og drikking, og mange som var single - samt et lite men bra studentmiljø.

Anonymous poster hash: af04d...a97

Skrevet

Nope. Og kommer aldri til å ha det.

Anonymous poster hash: a926e...c2d
  • Liker 2
Skrevet

Aldri hatt. Det er heller ikke vanlig i mitt miljø. Liker best sex edru :)

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
KateW, on 11 Aug 2014 - 11:27, said:

Du vil bare vite om, ikke når og hvorfor og bakgrunn, osv?

Ville egentlig bare vite hvor mange som har og hvor mange som ikke har... og i tillegg se om det er eventuelle forskjeller mellom kvinner og menn .

Men bare hyggelig om folk forteller og deler. Ons historier er alltid underholdende.

Skrevet

Ikke spesielt morsomt, men det skjedde en gang etter et forholdsvis langt og sexløst ekteskap.

Jeg var på sommerferie. Duden viste seg å være svensk skuespiller og rimelig kjent. I løpet av høsten dukket han opp som fast inventar i en TVserie på NRK. Det var litt, uhm. Rart? Morsomt?

Skrevet (endret)

Jeg har hatt noen få ONS. Et par var svært bra, noen var OK og noen heller tragiske.

Foretrekker å treffe partnere på andre steder enn på byen.

Endret av LiseOslo
Skrevet

Hvordan definerer du ONS? Ligger én gang med et menneske man aldri har møtt før og så sees/snakkes aldri igjen? For det har jeg aldri gjort.

Derimot har jeg hatt sex én gang med flere menn, men de har jeg kjent fra før. Jeg har også møtt folk og hatt sex ganske raskt etterpå, men med de har jeg holdt kontakten og/eller hatt sex flere ganger. Vanskelig definisjon.

Anonymous poster hash: 2513c...d18
Skrevet

Har i teorien hatt ett ons. Men mange startet som ons og gikk videre til no mer.

-kvinne 30 årene-

Anonymous poster hash: 2bcba...048
Skrevet

Ja, jeg har hatt mange. Mest i slutten av tenårene, så har jeg "vokst" det litt fra meg og prøver å unngå det nå. Blir fort revet med i fylla!

Anonymous poster hash: b64ac...587

Skrevet

Jess, har pult rundt både her og der. Ah, the good, ol', drunken days!

• Liker 2
Skrevet

Ja, en gang. En klassekamerat for 2 år siden. Frister ikke til gjentakelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...