Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja, har hatt flere. Men var mer før i tiden. N

Videoannonse
Annonse
Gjest DirtyMimi
Skrevet

Nei, og kommer aldri til å ha det. Kroppen min betyr mer enn en natt med en random dude.

Min mening :rolleyes:

• Liker 2
Skrevet

Nei, og kommer aldri til å ha det. Kroppen min betyr mer enn en natt med en random dude.

Min mening :rolleyes:

Du har misforstått det. Eller tror du virkelig at folk som puler randoms gjør det fordi de ønsker å misbruke kroppen sin?

• Liker 4
Gjest DirtyMimi
Skrevet

Du har misforstått det. Eller tror du virkelig at folk som puler randoms gjør det fordi de ønsker å misbruke kroppen sin?

Folk må gjøre hva de vil, for min del. Men det er nå bare min mening, som sagt.

• Liker 1
Skrevet

har hatt nnoen i min tid. men ikke etter at jeg ble 21 tror jeg det var. men noen ganger var det bare det jeg trengte :P

Anonymous poster hash: c2060...79c
Skrevet

Folk må gjøre hva de vil, for min del. Men det er nå bare min mening, som sagt.

Din mening om HVA? Om deg selv? Eller om alle andre? Det er en vesentlig forskjell her, skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

2 ganger, ville gi det et (to) forsøk siden "alle" gjorde det.

Den ene gangen var det en random fyr fra byen; ble med han hjem, havna til sengs, hadde dårlig sex, jeg tok klærne mine og stakk.

Andre gangen en kompis av en kompis som var på besøk i byen min, han skulle i militæret to dager etterpå. Vi hadde fin kjemi med engang vi møttes og hang plutselig klistret sammen de neste 48 timene. En intens og kort romanse; sov sammen, hadde uendelig masse fantastisk sex, dusjet sammen, spiste sammen.. Vinket farvel da han gikk ombord i flyet og så han aldri igjen. Er kanskje ikke helt definisjonen på ONS, men.. Jaja.

Gjest DirtyMimi
Skrevet

Din mening om HVA? Om deg selv? Eller om alle andre? Det er en vesentlig forskjell her, skjønner du.

Det jeg mener at jeg ikke vil dele kroppen min med randome folk, det er HVA jeg mener.

Hvorfor bryr du deg sånn?

Skrevet

Måtte telle, og har hatt ni one night stands.

I perioder som singel har jeg jo fremdeles hatt lyster, og hvis jeg ikke har hatt noen fast pulevenn, så har det blitt noen tilfeldige menn jeg har møtt på fest eller på ferie eller noe.

Synes det kan være gøy med ONS, men foretrekker absolutt den deilige sexen man har med en person man er superforelska i og helt gal etter :Nikke:

- Kvinne 26

Anonymous poster hash: 19ec2...77d
Skrevet

Det jeg mener at jeg ikke vil dele kroppen min med randome folk, det er HVA jeg mener.

Hvorfor bryr du deg sånn?

Fordi du uttaler deg på en måte som kan ses fra flere sider, derfor SPØR jeg, siden vi er på et DISKUSJONSFORUM!

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, og det har utelukkene vært elendig sex. Men, så er jeg kravstor også da...

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke, og kommer ikke til heller.

Anonymous poster hash: c2f7a...21d
Skrevet

Mener hun har helt rett. De misbruker kroppen, og får ødelagt sjelelivet. Mange sliter også psykisk eller med dårlig selvtilitt, noe som gjør noe med h.n.. Jo mere de har knullet rundt, jo værre blir det også å binde seg til en person, fordi man har tusen preferanser som rett å slett gjør folk forvirret over hva de egntlig vil ha. Kjenner flere som dette, så vet hva jeg snakker om.:)

Anonymous poster hash: a57bf...dd5

• Liker 1
Skrevet

Måtte telle, og har hatt ni one night stands.

I perioder som singel har jeg jo fremdeles hatt lyster, og hvis jeg ikke har hatt noen fast pulevenn, så har det blitt noen tilfeldige menn jeg har møtt på fest eller på ferie eller noe.

Synes det kan være gøy med ONS, men foretrekker absolutt den deilige sexen man har med en person man er superforelska i og helt gal etter :Nikke:

- Kvinne 26

*grøss*

• Liker 1
Skrevet

Tror veldig mange folk har liten verdighet. Er jo greit om man går på en smell eller to i løpet av et langt liv, men å ha sex for å "bruke" en annens persons kropp 1 natt, og så drite i personen dagen etter, minner om en kast å bruk mentalitet som jeg ikke kan stå inne for. Mennesker er ikke en dyr heller..

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri hatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Nei, aldri hatt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Drømmesenario..;) Sånne jenter liker jeg.:D

• Liker 1
Skrevet

*grøss*

Grøss? Jeg har da hatt det moro jeg. Har vært fine opplevelser, flotte menn, alle har vært renslige og hyggelige. Tenker tilbake på det med et smil, selv om jeg er lykkelig i et forhold nå :)

Tror veldig mange folk har liten verdighet. Er jo greit om man går på en smell eller to i løpet av et langt liv, men å ha sex for å "bruke" en annens persons kropp 1 natt, og så drite i personen dagen etter, minner om en kast å bruk mentalitet som jeg ikke kan stå inne for. Mennesker er ikke en dyr heller..

Tror det heller er du som har et vrengebilde av hva one night stand er for noe.

Hvis begge partene er enige om at dette er en natt med gjensidig nytelse, uten større forpliktelser, så er det vel bare hyggelig det. Man driter jo ikke i personen mer enn man driter i andre folk man bare møter en kort stund.

Har for eksempel hatt kjempeinteressante samtaler med personer jeg bare har snakket med en kveld på ferie, og selv om begge vet at vi ikke kommer til å se hverandre igjen så er det jo en verdifull stund allikevel. Blir det samme med ONS, man deler en digg seksuell opplevelse som er verdifull på sitt eget vis :)

Synes det er langt mer uverdig å være så trangsynt som det du fremstår som.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...