Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fysj, ja. Det frister ikke til gjentakelse for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun mener hun setter større pris på seg selv og kroppen sin enn å ha ons. Hun har ikke skrevet noe som helst om at hun mener at andre misbruker kroppen sin ved å ha ons. Det er meninger som du har tillagt henne.

Nommin, så schmart du er dah.

Hadde jeg tillagt noen meninger, så hadde jeg sagt det og ikke spurt. Hvorfor er folk så steike dumme her inne i dag?

• Liker 1
Gjest DirtyMimi
Skrevet

Hadde jeg tillagt noen meninger, så hadde jeg sagt det og ikke spurt. Hvorfor er folk så steike dumme her inne i dag?

Dumme??

Gud.... :rolleyes:

Gjest UngMann1986
Skrevet

Ja, har hatt mange ONS.

Noen ganger er det alt man trenger.

+1

Har hatt noen, ja. Både gode og mindre gode opplevelser :)

Skrevet

Det er jo nettopp basert på diskusjoner som denne at jeg faktisk syns grunnen og rutinen på det er ganske vesentlig.

Jeg mener faktisk, med hånda på hjertet at det er forskjell på det jeg valgte å gjøre, og det å gå ut flere ganger i uka og dra med seg folk hjem / dra hjem til dem for tilfeldig sex.

Både jeg og de som gjør det, vil da svare ja på "har du hatt ONS".

• Liker 1
Skrevet

Begynte å lure selv.

Skrevet

Din mening om HVA? Om deg selv? Eller om alle andre? Det er en vesentlig forskjell her, skjønner du.

Vi er kanskje ikke alle like løse i strikken som deg.

Anonymous poster hash: f141e...0dc

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Hatt en "ekte" ONS, hvor vi møttes, hadde sex og aldri så hverandre igjen.

Og så har jeg hatt noen hvor vi har møttes, hatt sex og så truffet hverandre noen ganger etterpå også.

Skrevet

Det er ikke ons hvis du kjenner han fra før av.

Eh okei, hvor står disse reglene? One night stand er vel en engangsgreie som ofte skjer på fylla. Det var dette, og derfor regner jeg det som en ons selv om jeg kjente fyren fra før av.

Skrevet

Én, hvor vi endte opp som bestevenner.

Skrevet

Har da hatt det. Sexen blir hva du gjør den til for min del. Dersom ikke begge deltar, blir det heller ikke bra. Ser derfor ikke forskjellen på sex i forhold kontra sex utenfor forhold. Rå lidenskapelig sex er bra uansett merkelapp.

Skrevet

Ser ut som det er flere karer enn meg på forumet som ikke er populære blant damene :laugh: Eller bare ikke vil ha ons/gidder ikke å prøve. Vi kan trøste oss med at vi er frie fra kjønnssykdommer og for den del ikke har noen løsunger :P

1. Hatt mange ONS.

2. Aldri hatt kjønnsykdommer.

3. Har heller ingen lausunger, som du så pent kaller det.

• Liker 2
Skrevet

Mennesker som setter grenser for seg selv er tiltrekkende. Jeg liker at mennesker setter litt standard for seg selv.

Gjelder det menn også?

• Liker 2
Skrevet

Én, hvor vi endte opp som bestevenner.

Regnes det som ONS da? :klo:

Anonymous poster hash: 2fa51...8bd

Skrevet

Men altså jeg ser ikke problemet med at folk puler litt rundt når de er single, alle (både menn og kvinner) bør prøve ut litt forskjellig og forskjellige.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke sikker på om jeg vil si at jeg har hatt noen ONS egentlig. Det har skjedd 2-3 ganger at jeg har hatt sex med en person bare en gang, men disse har vært personer jeg har "rota" med flere ganger før det skjedde (og faktisk etterpå også, bare ikke hatt sex igjen) og/eller kjente veldig godt.

Det er min egen definisjon. For meg er ONS det som skjer når man møter/blir kjent er ny person, har sex og ikke har et forhold eller kontakt etter dette. Gjelder enten det bare blir sånn eller når man rett og slett bare ønsker sex der og da. Og det er ikke noe for meg. Tillit og kjemi (over litt lengre tid) er et absolutt must for meg.

Anonymous poster hash: e0470...c05
Skrevet

1. Hatt mange ONS.

2. Aldri hatt kjønnsykdommer.

3. Har heller ingen lausunger, som du så pent kaller det.

Samme her.

Dessuten kommer jeg aldri til å fortelle min fremtidige partner at jeg har hatt ONS eller hvor mange jeg har pult på. Det er privat.

Anonymous poster hash: 5ff1e...3ff

• Liker 1
Skrevet

Samme her.

Dessuten kommer jeg aldri til å fortelle min fremtidige partner at jeg har hatt ONS eller hvor mange jeg har pult på. Det er privat.

Anonymous poster hash: 5ff1e...3ff

Jeg hadde begynt å lure på en fyr som hadde spurt faktisk.

Gjest Coolaid
Skrevet
Gjest, on 12 Aug 2014 - 13:53, said:

Gjelder det menn også?

Jepps. Det skal gå begge veier. Hvorfor ikke ?

Skrevet

Jepps. Det skal gå begge veier. Hvorfor ikke ?

Det må du svare på. Jeg er ikke så streng med mine medmennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...