Gå til innhold

Har du hatt et "one night stand" ?

167 stemmer

1. 1. Har du hatt et eller flere "one night stands" ?

• Ja - er kvinne
      92
    • Nei - er kvinne
      40
    • Ja - er mann
      20
    • Nei - er mann
      15

Fremhevede innlegg

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ja, dumme. Stokk, steike dumme. Du skjønner, man blir ikke smart av å lese ting mellom linjene som ikke eksisterer. Man blir heller ikke smart av å late som.

Så tanken har ikke fallt deg inn at det kanskje er deg som er litt stein stokk dum da? Jeg har lest igjennom postene til DirtyMimi flere ganger for å prøve å forstå hvorfor du hakker så på den hun skriver. Hun skriver da rett frem soleklart, at hun IKKE kunne tenke seg Ons og begrunner hvorfor også...og i tillegg skriver hun jo også at "dette er bare min mening" og at hun mener" folk må gjøre hva de vil for meg" etterpå.....Hvordan kan dette være så vanskelig å forstå?

Det kan være måten du ordlegger deg på vetu. Skarp som et sverd og uten noen form for sikkerhetskontroll. det kan oppleves som kontrollerende og innvaderende for andre som bare forsøker å poste sin mening uten å mene hva andre bør gjøre av den grunn. Bare en tanke og et tips fra meg

Jo.

Særdeles irriterende og lite voksent formulert! Coolaid argumenterer skikkelig for seg og du presterer å gi han et "jo" tilbake. Det kan hende at Coolaid ikke mente det slik som du påstår han gjorde. Vær litt åpen for at du kanskje har tolket han feil ;)

oioioi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hvis den eneste sexen man hadde det året var de 2-3 Onsene så er man løs?? Hva blir kvinner og menn i forhold som puler 2-3 ganger om dagen da????

Kommer an på hva du legger i ordet løs. Jeg mener noen er løse hvis de ofte har sex med nye mennesker uten et emosjonelt bånd med hvem enn det er de har sex med, eller hvis de har lett for å ha mange korte forhold hvor følelsene hopper fra en person til den neste uten et bånd mellom to mennesker.

Jeg kunne oppsøkt ONS, men jeg gjør ikke det, for jeg ønsker å være glad i hvem enn jeg ligger med, hvis ikke blir det meningsløst. Mange har ikke noe imot at det ikke betyr noe, de bryr seg mer om gøy der og da. Jeg greier ikke det. Kanskje jeg forandrer mening når jeg blir eldre, men gøy her og nå er ikke så viktig for meg.

Man skal være to for å ha et ONS. Så det går begge veier, i mitt hode er ikke et mannfolk "kul" eller noe sånt, ikke noe status heller for å si det på den måten.

Kvinner er heller ikke løse / horete eller noe sånt, fordi at de liker å få seg noe.

Menn og kvinner har et behov, å om de ikke finner en partner av en eller annen grunn til å dekke det seksuelle behovet, så må de få lov til å kose seg med en ONS, om det er eneste muligheten.

Kjenner flere stykker som er i begynnelsen og midten av tyveårene som har hatt seg med over 60 og 100 stk, å jeg dømmer dem ikke. Så lenge de bruker kondom å det er frivillig, så får de rett å slett kjøre på, mener jeg.

Og til vedkommende som skrev "vi er da ikke dyr heller" Jo, det er akkurat det vi er, vi er dyr!

Ja, det går begge veier, og jeg vill verken ha ONS selv eller date noen som har hatt flere ONS.

Kommer an på hva du legger i ordet løs. Jeg mener noen er løse hvis de ofte har sex med nye mennesker uten et emosjonelt bånd med hvem enn det er de har sex med, eller hvis de har lett for å ha mange korte forhold hvor følelsene hopper fra en person til den neste, uten et bånd mellom to mennesker.

Jeg kunne beskrevet mye nøyere hva jeg legger i det å være løs, men det ville blitt unødvendig mye tekst, og tatt for lang tid til at jeg gidder det.

Men det er ikke noe galt i å være løs, jeg ville bare ikke ønsket å være sammen med noen som jeg mener har vært løs. Alle må bare gjøre som de vil, for det er akkurat det jeg gjør, og jeg vil ikke ha sex bare for å ha sex.

Ja, vi er dyr, det betyr ikke at vi ikke kan ha og stå ved verdier vi verdsetter. Alle må bare ligge med hvem enn de vil, men jeg vil ikke ligge med noen hvis jeg ikke virkelig bryr meg om dem og jeg vet at de virkelig bryr seg om meg.

60-100stk... ja, jeg føler meg faktisk litt dårlig på innsiden når jeg leser slikt. Greit nok, folk må bare leve som de vil, men jeg kunne aldri tenkt meg å bli sammen med noen som har holdt på slik.

Er virkelig behovet så stort? Om jeg har nok tid kan jeg lett runke 10 ganger om dagen og fortsatt være kåt. Jeg kunne fortsatt ikke tenkt meg å oppsøke ONS bare for å ha sex. Nå er jo jeg jomfru da, og kanskje jeg bare ikke vet hva jeg går glipp av, men jeg vil heller ha noen i livet mitt jeg er glad i, uansett hvor lang tid det skulle ta meg å finne.

Skrevet

Særdeles irriterende og lite voksent formulert! Coolaid argumenterer skikkelig for seg og du presterer å gi han et "jo" tilbake. Det kan hende at Coolaid ikke mente det slik som du påstår han gjorde. Vær litt åpen for at du kanskje har tolket han feil ;)

oioioi....

Han har ikke argumentert overhodet. Han legger føringer for hvordan vi single skal leve livet vårt.

Skrevet

Kommer an på hva du legger i ordet løs. Jeg mener noen er løse hvis de ofte har sex med nye mennesker uten et emosjonelt bånd med hvem enn det er de har sex med, eller hvis de har lett for å ha mange korte forhold hvor følelsene hopper fra en person til den neste uten et bånd mellom to mennesker.

Jeg kunne oppsøkt ONS, men jeg gjør ikke det, for jeg ønsker å være glad i hvem enn jeg ligger med, hvis ikke blir det meningsløst. Mange har ikke noe imot at det ikke betyr noe, de bryr seg mer om gøy der og da. Jeg greier ikke det. Kanskje jeg forandrer mening når jeg blir eldre, men gøy her og nå er ikke så viktig for meg.

Ja, det går begge veier, og jeg vill verken ha ONS selv eller date noen som har hatt flere ONS.

Kommer an på hva du legger i ordet løs. Jeg mener noen er løse hvis de ofte har sex med nye mennesker uten et emosjonelt bånd med hvem enn det er de har sex med, eller hvis de har lett for å ha mange korte forhold hvor følelsene hopper fra en person til den neste, uten et bånd mellom to mennesker.

Jeg kunne beskrevet mye nøyere hva jeg legger i det å være løs, men det ville blitt unødvendig mye tekst, og tatt for lang tid til at jeg gidder det.

Men det er ikke noe galt i å være løs, jeg ville bare ikke ønsket å være sammen med noen som jeg mener har vært løs. Alle må bare gjøre som de vil, for det er akkurat det jeg gjør, og jeg vil ikke ha sex bare for å ha sex.

Ja, vi er dyr, det betyr ikke at vi ikke kan ha og stå ved verdier vi verdsetter. Alle må bare ligge med hvem enn de vil, men jeg vil ikke ligge med noen hvis jeg ikke virkelig bryr meg om dem og jeg vet at de virkelig bryr seg om meg.

60-100stk... ja, jeg føler meg faktisk litt dårlig på innsiden når jeg leser slikt. Greit nok, folk må bare leve som de vil, men jeg kunne aldri tenkt meg å bli sammen med noen som har holdt på slik.

Er virkelig behovet så stort? Om jeg har nok tid kan jeg lett runke 10 ganger om dagen og fortsatt være kåt. Jeg kunne fortsatt ikke tenkt meg å oppsøke ONS bare for å ha sex. Nå er jo jeg jomfru da, og kanskje jeg bare ikke vet hva jeg går glipp av, men jeg vil heller ha noen i livet mitt jeg er glad i, uansett hvor lang tid det skulle ta meg å finne.

Jeg merker du er uerfaren. Bra sex er aldri ubetydelig. Uansett hvor glad du er personen eller ikke.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Som jeg har skjønt det ut i fra enkelte mannfolk..

Det er helt ok at mannfolk puler rundt på hvem som helst, for de er jo bare menn, men med engang kvinner gjør det, så er de horer / løse / upresentable / verdiløse osv? :vetikke::klo:

Alle menn er heldigvis ikke sånn :)

Jeg syntes det er helt greit at både kvinner og menn puler rundt så krampa tar dem....men selvsagt KUN dersom begge er med på dette frivillig og de begge beskytter seg og er klare på hensiktene sine.

Det handler vel bare om et fysisk behov vil jeg tro. Noen er ikke så glad i sex og trenger ikke den stimulansen når de ikke er i forhold og forelsket i noen. Mens andre finner stor glede i å utfolde seg med andre som også har lyst. Så fantastisk flott at folk nyter sex. Jeg begriper ikke disse nedlatende holdningene til de som trenger det ofte og som benytter seg ofte av det,

:blomst:

• Liker 1
Skrevet

Så du er en av de som kommer til å spørre din fremtidige partnere om hvor mange hun har hatt sex med og om hun har hatt ONS? Det er vel litt privat, å jeg hadde som Gjest sa, lurt mer på deg enn på hun.

Helt ærlig, ONS anyday, enn å være sølibat i 15 år ufrivillig fordi at ingen vil "ha" meg som en fast partner.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Han har ikke argumentert overhodet. Han legger føringer for hvordan vi single skal leve livet vårt.

Jeg leste Coolaids poster 3 ganger nå for å forsøke å se det...jeg klarte det ikke. Men selvsagt kan det være fordi jeg leste det med en annen innfallsvinkel? jeg trenger ikke å ha rett her altså...men jeg fant det bare ikke. Jeg syntes han var ganske klar på at han snakket kun for sin egen del. :vetikke:

Jeg merker du er uerfaren. Bra sex er aldri ubetydelig. Uansett hvor glad du er personen eller ikke.

Dette er jeg svært enig i :blomst:

Endret av HarryDotter
Skrevet

Han sa han var jomfru så.. Han har ikke smakt på den verdenen enda.

_______

ONS kan være godt og dårlig, det kommer an på hvordan man deltar i akten, er man likegyldig, ikke gidder å gi tegn på hva som er bra eller dårlig så sier det sitt at den ender dårlig. Det gjelder forøvrig all sex.

Skrevet

Han sa han var jomfru så.. Han har ikke smakt på den verdenen enda.

_______

ONS kan være godt og dårlig, det kommer an på hvordan man deltar i akten, er man likegyldig, ikke gidder å gi tegn på hva som er bra eller dårlig så sier det sitt at den ender dårlig. Det gjelder forøvrig all sex.

Nemlig.

Skrevet

Så du er en av de som kommer til å spørre din fremtidige partnere om hvor mange hun har hatt sex med og om hun har hatt ONS? Det er vel litt privat, å jeg hadde som Gjest sa, lurt mer på deg enn på hun.

Helt ærlig, ONS anyday, enn å være sølibat i 15 år ufrivillig fordi at ingen vil "ha" meg som en fast partner.

Jeg trenger ikke å vite noe nøyaktig, men jeg hadde likt å vite ca. hvor mange hun hadde hatt sex med. Bare sånn "mer enn 5?", "mer enn 10?", og ikke noe mer detalj enn det. Det er ikke slik at jeg kommer til å spørre om slikt før vi ble tålelig godt kjent med hverandre, men inntil da ville jeg prøvd å frastå fra sex.

Og om ho hadde lurt på meg, hadde jeg svart helt ærlig. Jeg er en åpen bok, og om jeg stolte på noen er det ingenting jeg har å skjule, uansett hvor flaut det skulle være å snakke om.

Jeg hadde bare likt å si at jeg har litt psykiske problemer. Jeg hadde rett og slett ikke greid å ha sex uten følelser. Det hadde knust meg innvendig.

Mitt begjær for følelser er hundre ganger så sterkt som mitt begjær for sex.

Skrevet

Nei. Jeg er da ikke umoralsk heller.

Anonymous poster hash: 414cf...c11

Skrevet

Jeg trenger ikke å vite noe nøyaktig, men jeg hadde likt å vite ca. hvor mange hun hadde hatt sex med. Bare sånn "mer enn 5?", "mer enn 10?", og ikke noe mer detalj enn det. Det er ikke slik at jeg kommer til å spørre om slikt før vi ble tålelig godt kjent med hverandre, men inntil da ville jeg prøvd å frastå fra sex.

Og om ho hadde lurt på meg, hadde jeg svart helt ærlig. Jeg er en åpen bok, og om jeg stolte på noen er det ingenting jeg har å skjule, uansett hvor flaut det skulle være å snakke om.

Jeg hadde aldri gitt deg, eller noen annen den informasjonen. Mine antall partnere er privat, for deg og mine fremtidige partnere, å det er et fåtall av folk som vet hvor mange partnere jeg har hatt, å det er gode venner.

Nei, slike ting trenger ikke du å vite om din fremtidige partner. Har du god kjemi og du liker jenta, så burde ikke det spilt noen rolle i det hele tatt. Fortid er fortid, å alle har sin bagasje ;)

Gjest New_Girl
Skrevet

Nei. Jeg er da ikke umoralsk heller.

Hva gjør det umoralsk?

Skrevet

Hva gjør det umoralsk?

Sex utenfor ekteskap, hallo i luken! Hvordan våger folk seg?! :fnise:

Skrevet

Hva gjør det umoralsk?

At man har seg med en person kun for sexens skyld, én gang. Hva ellers?

Du er drittøff! Kan jeg få autografen din, vær så snill?

Sex utenfor ekteskap er forøvrig greit, så lenge man er kjærester og planlegger å dele livet med hverandre. Hvem gjør vel ikke det?

Gjest New_Girl
Skrevet

At man har seg med en person kun for sexens skyld, én gang. Hva ellers?

Men hvorfor er det umoralsk? Så lenge det er frivillig? Er det virkelig umoralsk å ha sex kun for sexens skyld?

Skrevet (endret)

Du er drittøff! Kan jeg få autografen din, vær så snill?

Sex utenfor ekteskap er forøvrig greit, så lenge man er kjærester og planlegger å dele livet med hverandre. Hvem gjør vel ikke det?

Sex er greit uansett om det er i et forhold eller ei, Så lenge begge partene er inneforstått om at det er kun sex og det er frivillig så får de vel kjøre på som noen kaniner om de føler for det? Det er ikke umoralsk så lenge det er frivillig. Det er som å si at de som har FF er umoralske. Ikke alle liker å være i et forhold å ikke alle er klar for det, de må da få lov til å kose seg for det og fylle behovene sine.

Edit: skriveleif

Endret av Frk.K
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du må ha et særdeles dårlig forhold til din egen seksualitet om du tolker det slik. Ingen har gjort annet enn å si noe om hva de mener er rett for seg selv, og hvorfor det er rett for dem. Å da føle seg tråkket på tærne er en sårhet uten sidestykke.

Skrevet

Jeg hadde aldri gitt deg, eller noen annen den informasjonen. Mine antall partnere er privat, for deg og mine fremtidige partnere, å det er et fåtall av folk som vet hvor mange partnere jeg har hatt, å det er gode venner.

Nei, slike ting trenger ikke du å vite om din fremtidige partner. Har du god kjemi og du liker jenta, så burde ikke det spilt noen rolle i det hele tatt. Fortid er fortid, å alle har sin bagasje ;)

Av de jeg kjenner er det ikke veldig privat. Når jeg har havnet på den samtalen med folk jeg kjenner, også familiemedlemmer, har de ingenting imot å si hvor mange de har vært med. En gang jeg var på besøk hos ei jente jeg ikke kjente fortalte ho meg litt av hvert som er mye mer privat enn hvor mange hun hadde hatt sex med, og i mer detalj, uten at jeg hadde spurt engang.

Jeg vet bl.a. annet hvor mange både søsteren min og mannen hennes har vært med, og jeg spurte ikke om å få vite det.

Og ja, alle som har fortalt meg slik, har vært edru når de sa det.

Men det går grenser. Er du 18 år gammel og har hatt sex med 20 stykk så forventer jeg ikke at du kommer til å bli værende lenge hos meg heller. Om jeg får følelser for noen, så vil jeg selvsagt kunne se forbi mye av fortiden deres, og jeg har ikke noe imot at noen har en del bagasje, men noen ting hadde jeg ikke greid.

Skrevet

Men det er jo så artig med kuk!! :sikle:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...