Gjest Siyha Skrevet 30. november 2014 #361 Del Skrevet 30. november 2014 Det er to streker der!! Drister meg til å si gratulerer og velkommen til terminklubben juli-august her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 30. november 2014 Forfatter #362 Del Skrevet 30. november 2014 Tuusen takk dere!! Jeg har skikkelig godfølelsen, for har jo hatt så mange symptomer og det kjennes "riktig" ut denne gang. Jeg ser den! Trenger ikke myse i det hele tatt Gratulerer!!! Så gøy og tuuusen takk!!! Du hadde SÅ rett i dine antakelser Jeg syyyns jeg ser en antydning til strek (Skjermen min er kjempeskitten, så sikkert derfor jeg ikke ser den like godt som Miore ) Blir spennende å se de neste testene også Den er som sagt litt sterkere i virkeligheten også. Viste den til mannen og han sa at det ikke var noen tvil! Gleder meg til morgendagens test! Wow dette ser virkelig lovende it gratulerer!! :) Hjertelig takk! Så moro! Jaaa!!!! Kjempegøy! Augustbabis håper jeg på <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 30. november 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 30. november 2014 Jeg ser den Jeg ser også noe så spennende Nå fikk jeg også lyst til å teste Såå bra!! Ja, vi er jo på samme sted, så hvorfor ikke teste? Det er aaaltfor lenge å vente til neste fredag! Håper julebordet ble bra! Det er to streker der!! Drister meg til å si gratulerer og velkommen til terminklubben juli-august her på KG Tusen takk Siyha!! Jeg sniker meg inn der etter hvert. Om en uke eller to eller tre, skal bare se at det der inne overlever de første kritiske par ukene! Var så trist å melde seg ut av terminklubben sist ser du (når jeg mista) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. november 2014 #364 Del Skrevet 30. november 2014 Får se hva jeg gjør i morgen men jeg har nada symptomer på verken det ene eller det andre. Har så lave forventninger som det går an tror jeg Irriterer meg mest over at jeg ikke har flere plastglass igjen her hjemme. Er en smule creepy å tisse i et kjøkkenglass Hva slags symptomer kjenner du på? Jeg ville heller ikke melde meg inn i terminklubben sist før jeg fikk bekrefta liv. Og når det ikke var noe liv var jeg utrolig glad jeg aldri meldte meg inn i den klubben så skjønner tankegangen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 30. november 2014 #365 Del Skrevet 30. november 2014 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 30. november 2014 #366 Del Skrevet 30. november 2014 Gratulerer :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 30. november 2014 Forfatter #367 Del Skrevet 30. november 2014 Får se hva jeg gjør i morgen men jeg har nada symptomer på verken det ene eller det andre. Har så lave forventninger som det går an tror jeg Irriterer meg mest over at jeg ikke har flere plastglass igjen her hjemme. Er en smule creepy å tisse i et kjøkkenglass Hva slags symptomer kjenner du på? Jeg ville heller ikke melde meg inn i terminklubben sist før jeg fikk bekrefta liv. Og når det ikke var noe liv var jeg utrolig glad jeg aldri meldte meg inn i den klubben så skjønner tankegangen din Haha!! Kjøkkenglass-tissing ja! Derfor jeg har kun kjøpt mid-stream tester (billige de også), så slipper man denne her jakten på egnede tisse-medier! Symptomene kjente jeg vel igjen umiddelbart på ca 3-4 DPO denne gang fra sist jeg var gravid, men turde ikke å få forhåpninger så tidlig. Det er den merkelige hodepinen der jeg kjenner det på oversiden av hvert øre. En hodepine jeg aldri har hatt utenom når jeg er gravid. Og utenom det er det skikkelig trøtt, veldig visuelle drømmer og ØMME pupper. Gleder meg til å høre når du tester, krysser fingre for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 30. november 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 30. november 2014 Hurra Jippi!!! Gratulerer :danse: Tusen tusen takk Det går nok ikke opp for meg før jeg har tatt noen tester til og en digital test. Skal dra på apoteket i morgen og kjøpe inn. Hvem har så flaks at de treffer på PP1 første gang, så etter MA er det 1 mens, så fulltreff igjen? Kan nesten ikke tro det Fantastisk følelse har jeg nå! Så har jeg og et nært familiemedlem (ikke mannen) bestilt oss en sydentur før jul, så ser utrolig frem til det. Må nok fortelle det tidlig, men det burde gå fint. Sist gang sa vi jo det ikke til noen, og det var helt greit å ikke ha noen å fortelle når jeg dessverre mistet, men hvis det skulle skje igjen denne gang.... Så kommer jeg nok til å trenge litt mer støtte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 30. november 2014 #369 Del Skrevet 30. november 2014 Altså.. Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg klarer ikke å tisse skikkelig på de pinnene uten at det blir tiss OVER ALT Må alltid tisse i en kopp Finner vel på noe. Kanskje jeg stikker innom butikken i morgen og kjøper noen engangsglass og tisser i et på tirsdag Eller, tirsdag begynner jeg tidlig på jobb, så spørs om jeg rekker det JAja, vi får se Må løpe. Et stk forkjøla og grinete 2 åring som nekta å sove en annen plass enn mammas fang eller dobbeltsenga. Og dobbeltsenga ble det Blir sikkert en fæl natt ettersom nevte 2 åring ALDRI sover stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. desember 2014 #370 Del Skrevet 1. desember 2014 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #371 Del Skrevet 1. desember 2014 Altså.. Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg klarer ikke å tisse skikkelig på de pinnene uten at det blir tiss OVER ALT Må alltid tisse i en kopp Finner vel på noe. Kanskje jeg stikker innom butikken i morgen og kjøper noen engangsglass og tisser i et på tirsdag Eller, tirsdag begynner jeg tidlig på jobb, så spørs om jeg rekker det JAja, vi får se Må løpe. Et stk forkjøla og grinete 2 åring som nekta å sove en annen plass enn mammas fang eller dobbeltsenga. Og dobbeltsenga ble det Blir sikkert en fæl natt ettersom nevte 2 åring ALDRI sover stille Haha Det er en kunst den der pinne-tissinga. Håper det gikk greit i natt og at dere fikk sovet godt hele gjengen. Nå, har du handlet tisseglass? GRATULERER Tusen hjertelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #372 Del Skrevet 1. desember 2014 Status i dag er 10 DPO og dumtidum - Jeg har blitt småkvalm Ellers har jeg endelig levert min masteroppgave i dag morges, hello sivilingeniør! Utrolig lettelse var det. Etterpå gikk jeg og fikk en etterlengtet massasje før jeg har latet meg i sofaen hele ettermiddagen og har ikke tenkt å rikke på meg. Herlig liv akkurat nå! Hjertelig takk for alle gratulasjoner her i dagboka. Det setter jeg stor pris på! Håper det er vår tur denne gangen. Skal iallefall bestille jordmor så snart som mulig etter at hjertet har begynt å slå, kjenner at jeg trenger å se det! Ville også vise dere utviklingen på testene, stor forskjell fra 9 til 10 DPO: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. desember 2014 #373 Del Skrevet 1. desember 2014 Natta ble helt jævlig nå er ungen enda mer forkjøla pluss feber.. Så lader opp på sofan til enda en fæl natt jaja.. Overlever som regel Tisseglass er kjøpt inn i dag Har du tatt flere tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. desember 2014 #374 Del Skrevet 1. desember 2014 Wow.. Kjempeforskjell på testene det lover jo godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 1. desember 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 1. desember 2014 Kan tenke meg at det ble en hard natt ja, Kakaoen.. Heldigvis er det forbigående, men det er jo ikke alltid en trøst når det står på som værst! Så bra at tisseglass er på plass, da håper jeg på positive nyheter fra din kant i morgen tidlig. Ja,synes også at forskjellen var veldig stor på de to dagene! Kommer til å ta en ny i morgen også. Vet at man ikke skal sammenligne på den måten, men MÅ jo bare gjøre det. Altfor nysgjerrig! Har også kjøpt en CB med uke-indikator som jeg planlegger å ta ganske snart. I følge appene og annen terminberegning så er jeg i uke 3, dag 6 i dag, så i morgen er det i gang med uke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 1. desember 2014 #376 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) Kjempefine tester! Gratulerer med innlevert masteroppgave Den følelsen er deilig! Endret 1. desember 2014 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 1. desember 2014 #377 Del Skrevet 1. desember 2014 Gratulerer med både innlevering og tester :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 1. desember 2014 #378 Del Skrevet 1. desember 2014 Fantastisk timing med levert diplom dagen etter positiv test :D Gratulerer med siv.ing! Petroleum, i og med du bor på vestlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 1. desember 2014 #379 Del Skrevet 1. desember 2014 Gratulerer med levert master! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 1. desember 2014 #380 Del Skrevet 1. desember 2014 Gratulerer så mye med både tester og innlevering!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå