Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Etter å ha kikket på din graf tenker jeg at det definitivt ikke skjedde noe den 8, men det kan hende at 14 er dagen. Passet utrolig godt med alle X-ene rundt denne tiden da :-D

Hvis tempen holder seg de neste dagene også, så er det nok 14 dagen med EL ja. Tenker at ettersom tempen ikke har steget og holdt seg så veeldig høyt, så er det mulig at du ikke fikk det til den dagen og at du nå er på vei ned i temp for å prøve på EL enda en gang. Men det ser du jo fort ut fra tempen i morgen :-)

Spennende tider!

Du som er temper, hvordan skal jeg tolke dette? Tok en EL-test også, men den sier lite fruktbar, tror kanskje ikke jeg har fått EL denne pp?

post-86233-24822_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du som er temper, hvordan skal jeg tolke dette? Tok en EL-test også, men den sier lite fruktbar, tror kanskje ikke jeg har fått EL denne pp?

Jeg synes ikke det ser ut til at du har hatt EL enda, nei. Men løpet er ikke kjørt for denne perioden enda! Det er ikke uvanlig å ha EL på CD 21-25 (det har skjedd meg mange ganger), så det kan hende du bare har en lang syklus denne gangen og at EL er rett rundt hjørnet. Hvor lang syklus pleier du vanligvis å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er temper, hvordan skal jeg tolke dette? Tok en EL-test også, men den sier lite fruktbar, tror kanskje ikke jeg har fått EL denne pp?

Holder med miore her. Tror du er på vei til å prøve å få til en EL for 3dje gang nå. Veldig lik min syklus faktisk! Husk at EL testen helst må tas 3 ganger om dagen, for det kan skifte så fort. Så selv om den ikke er veldig positiv nå, så kan det godt hende den straks blir det. Bare å spille ludo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min temperaturgraf for dagen. Jeg har vært ganske syk i helga, en real omgang med omgangssyke. Tror kanskje det har forstyrret temperaturen litt. Det ser derimot ut for at tempen har holdt seg relativt stabilt og høyt.

Ellers har jeg nå nettopp fått besøk av verdens mest beskjedne TR. Forstår ingenting. Litt lyserosa på papiret, men absolutt ingen store mengder. Merket det rundt 13, og så har det ikke utviklet seg etter det. Heller ingen mensensmerter. Jeg har vanligvis så sterke kramper at jeg må ta paralgin forte og gå til sengs. Noen teorier? Kanskje hun er på vei nå snart?

post-74070-0-94724700-1415029356_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min temperaturgraf for dagen. Jeg har vært ganske syk i helga, en real omgang med omgangssyke. Tror kanskje det har forstyrret temperaturen litt. Det ser derimot ut for at tempen har holdt seg relativt stabilt og høyt.

Ellers har jeg nå nettopp fått besøk av verdens mest beskjedne TR. Forstår ingenting. Litt lyserosa på papiret, men absolutt ingen store mengder. Merket det rundt 13, og så har det ikke utviklet seg etter det. Heller ingen mensensmerter. Jeg har vanligvis så sterke kramper at jeg må ta paralgin forte og gå til sengs. Noen teorier? Kanskje hun er på vei nå snart?

Tempen min pleier å stupe den dagen jeg får TR, men du har jo fremdeles relativt høy temperatur! Ikke så høy som på lørdag, men hvis du var grisesjuk kan du jo hatt et snev av feber eller noe sånt. Spotting (noe litt lyserosa på papiret høres ut som) kan komme før TR, men det kan også skje når man er gravid. Foreløpig er du nok litt i "limbo", hehe - blir spenende å se utviklingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det ser ut til at du har hatt EL enda, nei. Men løpet er ikke kjørt for denne perioden enda! Det er ikke uvanlig å ha EL på CD 21-25 (det har skjedd meg mange ganger), så det kan hende du bare har en lang syklus denne gangen og at EL er rett rundt hjørnet. Hvor lang syklus pleier du vanligvis å ha?

Slutta på pilla i august, hadde første syklus på 32 dager og neste på 30. Håper EL kommer snart da, jeg drar om på jobb om 3 dager :P

J86, visste ikke at en måtte teste så ofte - kjøpte en pakke med 10 tester til 500kr, får vel investere i noen billige om det ikke klaffer denne gang :P pleier dere virkelig å teste 3 ganger daglig? :o

Forresten unnskyld, dette er jo din dagbok :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er min temperaturgraf for dagen. Jeg har vært ganske syk i helga, en real omgang med omgangssyke. Tror kanskje det har forstyrret temperaturen litt. Det ser derimot ut for at tempen har holdt seg relativt stabilt og høyt.

Ellers har jeg nå nettopp fått besøk av verdens mest beskjedne TR. Forstår ingenting. Litt lyserosa på papiret, men absolutt ingen store mengder. Merket det rundt 13, og så har det ikke utviklet seg etter det. Heller ingen mensensmerter. Jeg har vanligvis så sterke kramper at jeg må ta paralgin forte og gå til sengs. Noen teorier? Kanskje hun er på vei nå snart?

Jeg er ny i tempergamet, så har ikke sett en gravid graf, men denne synes jeg ser ut til å kunne gå begge veier. Ihvertfall når du ikke har fått skikkelig mensen som du pleier å ha- da er det jo et håp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta på pilla i august, hadde første syklus på 32 dager og neste på 30. Håper EL kommer snart da, jeg drar om på jobb om 3 dager :P

J86, visste ikke at en måtte teste så ofte - kjøpte en pakke med 10 tester til 500kr, får vel investere i noen billige om det ikke klaffer denne gang :P pleier dere virkelig å teste 3 ganger daglig? :o

Forresten unnskyld, dette er jo din dagbok :/

Det er mange som tar flere EL tester fordi de kan få både rask oppgang og nedgang, og derfor kan det være vanskelig å finne EL med kun å ta test på morgenen. Men det burde i grunnen gå fint da, hvis den viser positiv i morgen så er det jo bare å forholde seg til det.

*Krysser fingrene for at EL kommer før du drar på jobb*. Det er bare å stå på de neste par dagene nå! Sist når jeg ble gravid så hadde vi det helt likt som dere har det nå, var usikker på om vi rakk EL før jeg dro offshore, men følte helt tydelig når jeg var der ute at "noe var på gang". Fikk en positiv test med en gang jeg kom hjem. Håper det samme skjer med deg :hjerte:

Er bare koselig å dele litt dagbok da, ivertfall når vi begge er på tempjakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festeblødning?? :popcorn:

Åhhh det hadde jo vært så uendelig kjekt!! Etter det lille rosa som kom tidligere i dag har det vært null og niks mer blødning, og ingen TR symptomer er på plass. Tenker likevel det værste såklart. Hvis det ikke blir noe videre blødning står neste gtest for tur på onsdag morning! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som tar flere EL tester fordi de kan få både rask oppgang og nedgang, og derfor kan det være vanskelig å finne EL med kun å ta test på morgenen. Men det burde i grunnen gå fint da, hvis den viser positiv i morgen så er det jo bare å forholde seg til det.

*Krysser fingrene for at EL kommer før du drar på jobb*. Det er bare å stå på de neste par dagene nå! Sist når jeg ble gravid så hadde vi det helt likt som dere har det nå, var usikker på om vi rakk EL før jeg dro offshore, men følte helt tydelig når jeg var der ute at "noe var på gang". Fikk en positiv test med en gang jeg kom hjem. Håper det samme skjer med deg :hjerte:

Er bare koselig å dele litt dagbok da, ivertfall når vi begge er på tempjakt!

Åh så gøy å høre, får håper historien gjentar seg hos meg ;) dess mer du forteller, dess mer tror jeg det er leeenge til du får TR <3 ^^ vi tempere skulle hatt en egen "tempetråd", så en kunne hjelpe hverandre å tolke - eller finnes det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom vår alles kjære TR for å sette en effektiv stopp på PP1!

Kroppen var nok ikke klar helt enda, så skal prøve å legge til rette for at den kommer på bedre tanker til PP2 :ball:

Gleder meg til en ny kjærlighetsepoke med mannen, tror han også synes prøveperioder er ganske så fint :rodmer: Da blir neste EL rett rundt neste helg. Let the waiting (and temping) begin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i pp2! Haha, mannfolka tror jeg ikke har det så aller verst i prøvetiden altså :P

Let me know hvis du vil ha EL-tester i posten ;) Jeg har en god del til overs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TR er noe dritt.. Jeg virkelig hater mensen. Ikke fordi at man da ikke er gravid, den er bare så sykt plagsom og ødelegger dagen min :kjefte:

Men som du sier så er nok ikke kroppen helt klar enda :) Bare å humpe videre :P

Venter TR rett rundt hjørnet jeg også.. Så vi får nå se når den dukker opp :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er noe dritt.. Jeg virkelig hater mensen. Ikke fordi at man da ikke er gravid, den er bare så sykt plagsom og ødelegger dagen min :kjefte:

Men som du sier så er nok ikke kroppen helt klar enda :) Bare å humpe videre :P

Venter TR rett rundt hjørnet jeg også.. Så vi får nå se når den dukker opp :klo:

Jeg haaatet TR tidligere jeg også. Men etter at jeg sluttet på p-piller kom den aldri tilbake :vetikke: Det tok nesten et år og masse medisiner før jeg til slutt fikk den naturlig igjen, og jeg var ganske stressa og lei meg for at kroppen min "ikke virket". Så når den endelig kom tilbake syntes jeg plutselig ikke den var så ille likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger dere :hjerte:

Har hatt meg en liten pause fra å skrive i dagboka her. Er i grunnen ikke så masse som skjer for tiden, bortsett fra at mannen syns at vi skal ha prøverpause dersom det ikke klaffer neste EL nå..... :vetikke: Skjønner han jo godt, vi er unge begge to (28 år) og kommer til å få trøbbel med å betale leiligheten vår som er veldig dyr og er basert på to gode inntekter.. Men æsj, kjipt likevel. :sur:

Håper virkelig at kroppen er klar og at det sitter en spire nå denne gang. EL forventet 21 november, og foreløpig ser temperaturene bra ut og at kroppen begynner å komme i "gjenge" igjen etter MAen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...