Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har (selvfølgelig) lest litt videre på nettet i dag, og funnet ut fra en engelsk side at det er 50,6% sjangse for å få positiv test 9 DPO hvis man faktisk er gravid. Tenker det er gode nok odds og kan ikke vente opp til i morgen.

Symptomjakten kan rapportere om følgende:

- Trøtt

- Ømme pupper

- Murringer i magen + litt stikkinger i siden

SÅÅÅ speent!!!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trist når man får opp forventningene og bare ser en enkielt kontrollstrek og ingenting annet. Merket i dag at jeg har en eller annen innbilt forventning om at det kommer til å klaffe raskt ettersom det endte så ille sist... Men det har man jo ingen kontroll på!

Beklager klaging, men i dagboka håper jeg det er lov. Føles bare trist i dag, selv om håpet ikke er ute enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lov med klaging!:) kjedelig at den ble negativ, men du kan jo absolutt være gravid enda!:) jeg hadde negativ 10 dpo:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :hjerte:

Dere har helt rett i at håpet ikke er heeelt ute enda. Det er ikke ute før TR har meldt sin ankomst :opplyser:

Temperaturen holder seg stabilt høyt enda, ser slik ut (inkludert dagens måling)

post-74070-0-32368900-1414702811_thumb.j

EL var på den 20 okt ut fra babycompen. Hva tror dere, noen som ser en trend? :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :hjerte:

Dere har helt rett i at håpet ikke er heeelt ute enda. Det er ikke ute før TR har meldt sin ankomst :opplyser:

Temperaturen holder seg stabilt høyt enda, ser slik ut (inkludert dagens måling)

attachicon.gif10755018_10154757463145335_433725866_n.jpg

EL var på den 20 okt ut fra babycompen. Hva tror dere, noen som ser en trend? :ball:

Jeg kjenner ikke til babycompen - bruker den noe annet enn temperatur?

Hvis jeg skulle gjettet bare basert på temperaturene dine, ville jeg egentlig heller gjettet 23. oktober. Det er dagen før temperaturen stiger høyt og blir der. Hvis det stemmer er du jo bare 8 dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :hjerte:

Dere har helt rett i at håpet ikke er heeelt ute enda. Det er ikke ute før TR har meldt sin ankomst :opplyser:

Temperaturen holder seg stabilt høyt enda, ser slik ut (inkludert dagens måling)

10755018_10154757463145335_433725866_n.jpg

EL var på den 20 okt ut fra babycompen. Hva tror dere, noen som ser en trend? :ball:

Jeg ville sagt EL den 23 ja :) måtte du betale for fertilityfriend brukeren, eller hvordan fikk du til å legge inn trenden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke til babycompen - bruker den noe annet enn temperatur?

Hvis jeg skulle gjettet bare basert på temperaturene dine, ville jeg egentlig heller gjettet 23. oktober. Det er dagen før temperaturen stiger høyt og blir der. Hvis det stemmer er du jo bare 8 dpo i dag :)

Er egentlig ganske enig med deg der! Ser mye mer logisk ut med den 23 ut fra temperaturene. Babycompen bruker bare temperaturer den også + det den har lært fra tidligere sykluser. Nå har jeg brukt den i snart 2 år, så den skal vel i grunnen begynne å kjenne meg godt?!

Jeg ville sagt EL den 23 ja :) måtte du betale for fertilityfriend brukeren, eller hvordan fikk du til å legge inn trenden?

Enig med deg! Fikk ikke trenden opp før i dag faktisk, og jeg har ikke betalt noe for den nei. Skal forsøke å legge ut nytt bilde. Er veeeldig uenig med den trenden den kom opp med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det i dag da? :) Testet?

Testet ikke i går, men tok en ny test i dag som viste ganske så negativ. Begynner å lure litt her. Er 3 dager på overtid mensen, men ingen tegn til tanta eller positiv test :dry: Må vel være MAen som spiller kroppen et puss går jeg ut fra.

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ganske enig med deg der! Ser mye mer logisk ut med den 23 ut fra temperaturene. Babycompen bruker bare temperaturer den også + det den har lært fra tidligere sykluser. Nå har jeg brukt den i snart 2 år, så den skal vel i grunnen begynne å kjenne meg godt?!

Enig med deg! Fikk ikke trenden opp før i dag faktisk, og jeg har ikke betalt noe for den nei. Skal forsøke å legge ut nytt bilde. Er veeeldig uenig med den trenden den kom opp med da!

Åå nå fikk jeg også opp trend :) er jo akkurat i den spennende fasen, kan det se ut til at tempen skal fortsette å stige nå? :s har ikke peiling, ikke hatt særlig EL-slim så er redd for å ikke ha fått EL :P

post-86233-65034_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha kikket på din graf tenker jeg at det definitivt ikke skjedde noe den 8, men det kan hende at 14 er dagen. Passet utrolig godt med alle X-ene rundt denne tiden da :-D

Hvis tempen holder seg de neste dagene også, så er det nok 14 dagen med EL ja. Tenker at ettersom tempen ikke har steget og holdt seg så veeldig høyt, så er det mulig at du ikke fikk det til den dagen og at du nå er på vei ned i temp for å prøve på EL enda en gang. Men det ser du jo fort ut fra tempen i morgen :-)

Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jeg ikke var helt enig med trendgrafen... Sånn går det når man plotter en hel grad feil! :murvegg:

Slik ser den ut nå:

post-74070-0-74366600-1414934404_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jeg ikke var helt enig med trendgrafen... Sånn går det når man plotter en hel grad feil! :murvegg:

Slik ser den ut nå:

Denne ser jo fin ut :) *ikke fall lengre ned nå* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ser jo fin ut :) *ikke fall lengre ned nå* ;)

Ja, håååper den ikke faller lengre ned! *x-er fingre*

Har kun 1 graviditetstest igjen, så venter i noen dager til før jeg kjører på med den. Skal på jobb-arrangement onsdag kveld, så hadde vært fint å visst helt sikkert før da, men vi får nå se da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...