Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest meg opp i boka di, og må si at jeg har en utrolig dyp medfølelse for det du har vært gjennom. Håper du aldri må gå gjennom noe sånt igjen. Gleder meg til å følge deg på veien til du sitter med en nydelig baby i armene! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg også lest dagboken din, og føler på sorgen din <3 nå prøver vi på likt, og håper vi begge er gravide om noen uker :) lest denne over tid, men jobbet du offshore i tillegg eller husker jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest meg opp i boka di, og må si at jeg har en utrolig dyp medfølelse for det du har vært gjennom. Håper du aldri må gå gjennom noe sånt igjen. Gleder meg til å følge deg på veien til du sitter med en nydelig baby i armene! :hug:

Velkommen :-) Håper det snart blir en litt lystigere prøvebok igjen, har vært noen tunge dager.

Tusen, tusen takk for de snille ordene du kommer med. Jeg setter stor pris på det! :hjerte: Håper også at veien ikke blir så veldig lang fremover nå, så det er viktig å holde seg i aktivitet og fylle dagene. Er ekstra tungt at to av mine beste venner fikk baby nå i sommer, så selv om jeg er utrolig glad for dem tenker jeg jo også at jeg skulle ønske det var meg! Men vi har alle en tid håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også lest dagboken din, og føler på sorgen din <3 nå prøver vi på likt, og håper vi begge er gravide om noen uker :) lest denne over tid, men jobbet du offshore i tillegg eller husker jeg feil?

Heisann og kjekt at du legger igjen et spor :-) :hjerte:lig takk for gode ord!

Du har veldig god hukommelse, for det stemmer det! Reiser ganske periodisk da, og kan bestemme det litt selv ettersom jeg hovedsaklig har landstilling. Så offshoreturene må tilpasses EL periode :opplyser: Neida.. Men hvis det lar seg gjøre så!! Er du offshore du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og kjekt at du legger igjen et spor :-) :hjerte:lig takk for gode ord!

Du har veldig god hukommelse, for det stemmer det! Reiser ganske periodisk da, og kan bestemme det litt selv ettersom jeg hovedsaklig har landstilling. Så offshoreturene må tilpasses EL periode :opplyser: Neida.. Men hvis det lar seg gjøre så!! Er du offshore du også?

Stilig, får du det faktisk til å passe med EL også? :) hadde vært fantastisk, så greit! :) Jeg jobber vanlig 2/4 rotasjon, og han jobber 4/4 hvor jeg reiser torsdag og han mandag. Mye forskyvinger pluss han jobber ekstra- da er det kjempevanskelig å planlegge i forhold til EL ;)

Er spent på hvordan reglene er blitt i forhold til graviditet og offshorearbeid(jobber borti kjemikalier og olje), noen sier uke 26, andre sier hjem med en gang. Tørr ikke å spørre noen XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen :-) Håper det snart blir en litt lystigere prøvebok igjen, har vært noen tunge dager.

Tusen, tusen takk for de snille ordene du kommer med. Jeg setter stor pris på det! :hjerte: Håper også at veien ikke blir så veldig lang fremover nå, så det er viktig å holde seg i aktivitet og fylle dagene. Er ekstra tungt at to av mine beste venner fikk baby nå i sommer, så selv om jeg er utrolig glad for dem tenker jeg jo også at jeg skulle ønske det var meg! Men vi har alle en tid håper jeg!

Jeg tror faktisk et er helt rett - alle har sin tid. Når man mister tidlig er det jo ikke "meningen" at det skulle bli noe av, men heldigvis får man flere muligheter. Du har vært gjennom noe tøft, men når den dagen kommer og du har fått livets vakreste gave så er jo alt verdt det sånn sett. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte ca 2 år på å lage nummer 1. Og det var en til tider tung tid. Men når han endelig kom var det såå verdt det, og den vonde tiden glemt :) i hvertfall fortrengt :sjenert:

Hvordan går det med deg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig, får du det faktisk til å passe med EL også? :) hadde vært fantastisk, så greit! :) Jeg jobber vanlig 2/4 rotasjon, og han jobber 4/4 hvor jeg reiser torsdag og han mandag. Mye forskyvinger pluss han jobber ekstra- da er det kjempevanskelig å planlegge i forhold til EL ;)

Er spent på hvordan reglene er blitt i forhold til graviditet og offshorearbeid(jobber borti kjemikalier og olje), noen sier uke 26, andre sier hjem med en gang. Tørr ikke å spørre noen XD

Hehe, nei det var nok en overdrivelse. Vi var heldige sist med at det klaffet, men jeg får ikke til å planlegge turene ut i forhold til mine private behov dessverre :fnise: Det er nok forskjellig fra selskap til selskap mtp hvor lenge man kan være offshore, men mener at i norges lover står det senest i uke 28. Noen selskaper vil jo ikke ha gravide ute i det hele tatt. Det står nok noe på internsider som dere har, hvis ikke kan du jo konfidensielt ringe til HR? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dust han legen hørtes ut som :sjokkert:

Ufølsom lege :o

For en ufølsom lege!

Ja ikke sant!!! Trodde nesten ikke det jeg hørte. De blir nok litt ufølsome på slike ting etterhvert disse legene, de får jo så mange slike tilfeller som meg inn. Men mine følelser er jo i grunnen ikke noe mindre viktige fordetom.

Jeg tror faktisk et er helt rett - alle har sin tid. Når man mister tidlig er det jo ikke "meningen" at det skulle bli noe av, men heldigvis får man flere muligheter. Du har vært gjennom noe tøft, men når den dagen kommer og du har fått livets vakreste gave så er jo alt verdt det sånn sett. :klem:

Du er så snill du Supramundane! Heldigvis får man mange muligheter, det hadde vært veldig trist om det ble full stopp nå. Har enda håpet om en 2015 baby, så får vi bare se hvordan det går :-) :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte ca 2 år på å lage nummer 1. Og det var en til tider tung tid. Men når han endelig kom var det såå verdt det, og den vonde tiden glemt :) i hvertfall fortrengt :sjenert:

Hvordan går det med deg? :klemmer:

Jeg kan tenke meg at det føltes lenge ut! Det er så mange forventninger og skuffelser involvert når man er en prøver, så det kan være veldig tungt til tider. Det er så herlig at det ordnet seg til slutt for dere, gjør at jeg også tør å håpe på at vi en gang skal få det til.

Alt går helt greit her, takk som spør :-) Graver meg ned i mye jobb og er sosial med mannen og venninner. Prøver egentlig å få tiden til å skynte seg frem mot neste helg og igangsetting av første prøveperiode. Vet at det er litt sykelig fokus, men hva kan man gjøre?! Hvordan er det med deg om dagen da?

Tenker på deg! :):hjerte:

Takk snille du lillemeg90 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gått 9 dager siden jeg fant ut av min MA. Føles trist og vondt enda, men heldigvis går det bedre for hver dag. Kjenner at jeg har håpet om at spiren kommer til å sitte kjapt igjen. I kveld har jeg vært en tur hos familien på middag. Ingen som vet om det som har skjedd, så har blitt litt lyving siste tiden pga de store blåmerkene som jeg har på oppsiden av hendene etter veneflonen ved operasjonen. Kjenner at jeg ikke har lyst til å snakke om det med noen andre enn mannen, vil ikke få sympati og medlidenhet for så å grave meg ned i de triste følelsene. Det er kanskje godt å snakke med noen om det, men kjenner at jeg ikke orker.

Nå tilbringes kvelden med litt vin, lakris og idol på skjermen. Mannen er ute hos en kamerat. Ganske herlig med en fredag for seg selv, mens jeg venter på at livmorhalsen skal trekke seg sammen :plystre: Føler at kroppen har tatt det helt forbausende fint etter inngrepet, veldig lite blødninger og absolutt ingen smerter. Gikk så bra som det kunne gå tror jeg :-)

GOD helg ønskes dere alle :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vin-kveld i går ble superkos, tidlig i seng da :-) Masse søvn er herlig!

Ettersom jeg ikke lengre kan skylde på graviditet og trøtthet har jeg tatt meg skikkelig sammen denne uka og fått gjort alle tre planlagte styrke-treningsøktene + 2 lengre turer. Føler at formen er på vei til å bli bedre, så da gjelder det bare å få på plass kostholdet mitt helt igjen også. Jeg har klart å legge på meg ca 1.5 kg (fra rett over 60kg til 62kg) siden jeg ble gravid, og det forsvant dessverre ikke etter SAen. Satser på at litt av det er vann da, for jeg har virkelig ikke spist så usunt når jeg var gravid! Mannen er uansett veldig flink på både kosthold og trening, så jeg får heldigvis god støtte derfra.

I dag griller vi i regnet, biff på menyen! Lørdag er virkelig den herligste dagen i uka. Og nå er det bare 7 dager igjen til forventet EL og ludo-time :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så snill du Supramundane! Heldigvis får man mange muligheter, det hadde vært veldig trist om det ble full stopp nå. Har enda håpet om en 2015 baby, så får vi bare se hvordan det går :-) :klem1:

Jeg har god tro på en 2015-baby på både meg og deg! Det hadde vært fantastisk! :strix:

Knallbra jobbet med treningen! Det er lett å bestemme seg, men ikke alltid like lett å gjennomføre.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...