Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Gå det ann å følge deg noen steder og se bilde av barna dine? Du kan følge meg og. På instragram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig du spør @MissStiles :) jeg bruker stort sett bare Snapchat, har du bruker der? Og gjerne send meg pm med Instagram? 👍

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, j86 skrev:

Koselig du spør @MissStiles :) jeg bruker stort sett bare Snapchat, har du bruker der? Og gjerne send meg pm med Instagram? 👍

Jeg vil også ha Snap! Samme brukernavn som på Instagram ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at ting har løsnet for dere. :) 
Gutten din minner meg om Trollet og høres ordentlig fin ut, det er sååå deilig nå når de kan prate og jeg lar meg fasinere hver dag over hvor flink han er i ferd med å bli. Flere og flere ord og små setninger. Blir både stolt og rørt på en gang! :strix:

Og jeg gjør vanligvis ikke det her men blir litt revet med her nå, kan jeg også få snap eller? :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, j86 skrev:

Koselig du spør @MissStiles :) jeg bruker stort sett bare Snapchat, har du bruker der? Og gjerne send meg pm med Instagram? 👍

Sender deg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nautika skrev:

Jeg vil også ha Snap! Samme brukernavn som på Instagram ;)

Greit om jeg legger deg til på snap? Tror ikke jeg har deg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MissStiles skrev:

Greit om jeg legger deg til på snap? Tror ikke jeg har deg der...

Selvfølgelig :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin dag i dag. Har hatt fint vær og frøkna har (som vanlig) vært blid :) Fikk litt alenetid med mannen i sofaen og inntok en liten øl som smakte veldig godt :nigo: 

 Vi var på første barseltreff denne uka, på helsestasjonen. Stor gruppe, tror vi er 9 stykker totalt. Virket som en koselig gjeng, så ser egentlig frem til neste treff. Selv om jeg egentlig ikke pleier å trives så godt i så store grupper sånn sosialt sett. Liker best å være 3-4-5 stykker, føler at samtalene flyter lettere da. Nå er hun ferdig ammet, så da gjelder det å sovne for hu mor også! God natt 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 9 var mange!
Flaks at barselgrupper har en tendens til å bli redusert ti 3-4-5 stykker etterhvert uansett da. :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2017 den 8.52, Beccy87 skrev:

Oi, 9 var mange!
Flaks at barselgrupper har en tendens til å bli redusert ti 3-4-5 stykker etterhvert uansett da. :P  

Ikke sant! Men nå har det allerede vært to treff, og alle har vært med begge gangene, med unntak av ei som var hjemme med sykt barn. I tillegg er det en veldig aktiv facebookgruppe, så vi får nå se da. Blir koselig uansett om det er en stor gjeng tenker jeg :)

På 14.5.2017 den 18.39, Nori skrev:

Alenetid med mannen og en øl hørtes rett og slett litt magisk ut. :hjerte: 

Ja, det kan jeg absolutt ikke klage på!!! :nigo:

 

Her i hus er det enda på stigende kurve. Siste pencilintablett ble inntatt i dag, og nå er jeg virkelig ferdig med det der. Håper alle brystbetennelser og annet skvip kan holde seg laaangt borte!:fy_fy: Er tidenes hypokonder/særing og sjekker brystene nøye etter hver amming, men so far so good.

Lillegutt knekker stadig nye språkkoder. I går spurte jeg om han ville ha skive mens jeg bar ham. "Nei, ikke det. Ned, bygga" -mens han peker på duploen sin. Det er så utrolig kjekt å høre han snakke og fortelle. Lille skjønne personligheten :ninuskapus: Hvis jeg er i et annet rom hører jeg stadig "mamma sine den", "pappa sine den", "mine sine den" og navnet til lillesøster og hennes ting. Skikkelig kategorisering av alles eiendeler om dagen.

Han har også funnet sitt eget kosenavn på lillesøster. Driver å ruller henne frem og tilbake mens han holder på magen og sier "bolla, bolla, bolla" :fnise: Hun begynner å bli litt rund i kantene nå, og det påpekes tidlig av storebror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Bolla faktisk, det må han jo ha plukket opp fra et eller annet sted? :ler: 

Krysser virkelig fingrene for at alle ammeproblemer er historie og at du kan begynne å nyte permisjonen litt mer nå! :jepp: Du har virkelig fått din del, og vel så det!

Fordelen med en stor barselgruppe er jo at det er større sjanse for at man treffer noen man virkelig klikker med. :jepp: Jeg håper virkelig på en bra barselgruppe denne gangen, vi kjenner jo ingen i nabolaget etter at vi flyttet, så kunne virkelig trengt noen venner som ikke bor på andre siden av byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt høres jo bare helskjønn ut da! :rodmer: 

Krysser fingrene for at den stigende kurven fortsetter, det har du så absolutt fortjent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2017 den 21.14, juliane skrev:

:hoho: Bolla faktisk, det må han jo ha plukket opp fra et eller annet sted? :ler: 

Krysser virkelig fingrene for at alle ammeproblemer er historie og at du kan begynne å nyte permisjonen litt mer nå! :jepp: Du har virkelig fått din del, og vel så det!

Fordelen med en stor barselgruppe er jo at det er større sjanse for at man treffer noen man virkelig klikker med. :jepp: Jeg håper virkelig på en bra barselgruppe denne gangen, vi kjenner jo ingen i nabolaget etter at vi flyttet, så kunne virkelig trengt noen venner som ikke bor på andre siden av byen!

Hihi, han må jo nesten ha plukka det opp ja! Men aner ikke fra hvor, for hverken jeg eller mannen har kalt henne for bolla :fnise:

Tusen takk for fingerkryssing. Det hadde vært fantastisk om det er en slutt på trøbbelet nå.

Du sier noe der med større grupper. Vi flytter jo faktisk vi også. Jeg tror ikke jeg har skrevet noe om det i dagboka, men vi har kjøpt oss hus, og da blir det vel desto viktigere å finne noen i nærheten. Det blir jo både barnehagekrets og skolekrets for begge barna, så ser egentlig store fordeler med å bli kjent med dem.

På 16.5.2017 den 14.30, Nori skrev:

Lillegutt høres jo bare helskjønn ut da! :rodmer: 

Krysser fingrene for at den stigende kurven fortsetter, det har du så absolutt fortjent! 

Jaa, han er en liten skjønning! :hjerte:

Tusen takk for fingerkryssing.

På 16.5.2017 den 12.15, Beccy87 skrev:

Haha Bolla! 
Så søtt! :fnise:

Bolla bolla bolla! Her får vi damene press på å holde figuren helt fra morsmelka, bokstavelig talt!

__________________________

Etter en småheftig dag i går (Reminder: IKKE tilby deg å bak kake og ta med noen småretter med dårlig form, nyfødt barn og vill 1.5 åring) har denne dagen vært bedre. Fikk tatt meg en god lur på nesten to timer midt på dagen :yvonne: For en luksus! Var hos spesialist på oppfølgertime med puppene, og det er dessverre ikke helt gått bort med betennelsen, men nå er det litt større håp om at kroppen skal klare å bekjempe siste rest selv. Så ingen ny antibiotikakur. Heia kroppen, få bort de vemmelige inntrengerene!!! Har åpen retur den neste måneden, så er veldig glad for at dersom dette skulle blusse opp, så er det rett til ekspertisen med en gang, og ikke lange henvisningsomveier.

Siden jeg synes det er litt velfortjent akkurat nå har jeg fått bestilt ansiktsbehandling og farging av vipper og bryn om ikke så langt frem i tid, ser virkelig frem til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kudos til deg for å gidde å ordne noe som helst i din tilstand! :jepp:
Håper kroppen din setter inn siste støtet nå og får ordnet bort betennelsen en gang for alle. Nok får faktisk være nok! 
Og litt egenpleie hørtes ut som en veldig god ide! Vel fortjent! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...