Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Beccy87 skrev:

Er det fremgang?? :popcorn:

Lite action her så langt, men nå nettopp og helt plutselig rant det en del vann nedover låret :vetikke: Har ganske god kontroll på tissingen, så er 98% sikker på at det ikke var det. Ikke kjempemye vann, ble en gjennomvåt truse og litt på buksa :fnise: Ettersom hodet ikke er festet sa JM at jeg definitivt VET hvis vannet går (aka 1 liter rett ut). Merkelig altså!

Sitter her i rolige leiligheten og spiser havregrøt og nyter hvor rolig det er. Har sovet nesten 10 timer i natt, så her kjøres taktikk "sov til riene kommer" :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan kanskje være veldig tynn utflod? Man skal visst kunne kjenne det på lukta hva det er :fnise:

Hvis hodet ligger som en propp for fostervannet skal det vel også renne mer når du legger deg ned.

Uansett er det spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med vann ned gjennom låret skjedde med meg også. Var såpass mye at jeg var sikker på at det var vannet, men det var det altså ikke :( Tydeligvis bare veldig tyntflytende utflod :rodme: Men det er jo definitivt verdt å sjekke. Jeg fikk beskjed om å ta på truseinnlegg for å se om det fortsatte å renne. Hvis det stoppet var det mest sannsynlig ikke vannet som hadde gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Nautika skrev:

Det kan kanskje være veldig tynn utflod? Man skal visst kunne kjenne det på lukta hva det er :fnise:

Hvis hodet ligger som en propp for fostervannet skal det vel også renne mer når du legger deg ned.

Uansett er det spennende! :popcorn:

Tror du har rett, er ikke lyserosa og søtt-luktende, heller luktløst og fargeløst. Hilsen ei som nettopp har sniffa trusa si :flau: 

Testet også å legge meg ned, men det kom ikke noe mer ut da. Æsj, fikk neeesten litt forhåpninger her!

29 minutter siden, juliane skrev:

:popcorn:

Altså, vann nedover låret høres ut som action for meg!

 

Hehe, tviler jo på at det var fostervann, men jeg tar gledelig i mot litt mer action. Tar på å være hval, helt greit å få ut denne her mageboeren nå! 

22 minutter siden, Atziri skrev:

Det med vann ned gjennom låret skjedde med meg også. Var såpass mye at jeg var sikker på at det var vannet, men det var det altså ikke :( Tydeligvis bare veldig tyntflytende utflod :rodme: Men det er jo definitivt verdt å sjekke. Jeg fikk beskjed om å ta på truseinnlegg for å se om det fortsatte å renne. Hvis det stoppet var det mest sannsynlig ikke vannet som hadde gått.

Det var samme her, har hatt et par tilfeller med rennende vann, men nå gikk det jo gjennom truse og alt, så ble plutselig litt forhåpninger. Tror ikke jeg ringer føden. Bare hvis det fortsetter å renne tenker jeg. Håper du får slappet masse av i dag og at helgen bringer jentene våre til verden :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det hørtes riktig så spennende ut jeg da! 

Og soving høres ut som en goood plan! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soving høres ut som en veldig god plan ja! Herregud så spennende, nå kan det jo virkelig skje når som helst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle merkelige ting hadde jeg 1 (altså en enkelt) rie rett etter klokken 13 i dag. Kjente igjen følelsen med en gang, ikke likt som kynnerne/murringene jeg har ofte.  Våknet av det ettersom jeg tok meg en lur samtidig som lillegutt. Tenkte bare YES, vi er i gang! Og så har det ikke skjedd en dritt etterpå. WTF kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nautika skrev:

Får håpe det bare var en test til i natt :nigo::popcorn:

Jaaaa, det håper jeg også!!! 

Mannen gjør i stand hans spesialtaco og jeg satser på at jeg får spise det i fred og ro, så starter det med rier etterpå. Det er planen for lørdagskvelden her i hus :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det startet ikke med rier, men med vannavgang. Så det ble litt dramatisk i natt med ambulanse til sykehuset. Heldigvis er hodet ned, så nå venter jeg bare på at riene skal komme, ellers blir det igangsetting. Snart er hun her :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...