Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testtøs :fnise:

Har du hamstra billigtester? Har du en god følelse eller? Det har jeg, samtidig aom en god følelse er i grunnen nokså skummelt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut noen dager til! Krysser fingrene for deg!

Babystøv sendes i din retning! :strix:

Takk for babystøv! Absorberer etter beste evne her på denne fronten :laugh:

Testtøs :fnise:

Har du hamstra billigtester? Har du en god følelse eller? Det har jeg, samtidig aom en god følelse er i grunnen nokså skummelt :sjenert:

Hehe, ja du vet! Er så nysgjerrig at det er utrolig vanskelig å holde seg! Men vet jo at 4 DPO er det ingen poeng å teste, kommer bare til å se negativt resultat da. Så UTROLIG herlig med god-følelsen da!!!!

Har hamstra noen halv-billige tester på e-bay. De er slike mid-stream tester som koster vel 5 kr stk ca. Har 11 stk linet opp på badet, klare for bruk :nigo:

Kjenner litt på en god følelse selv, men vet jo at det ikke trenger å bety noe. Fikk en lett hodepine i dag, en litt merkelig type der jeg kjenner det rett over begge ørene. Det fikk jeg sist på ca 5 DPO og det varte frem til omtrent 9 DPO. Har ikke hatt denne typen hodepine ellers. Og så kjenner jeg meg øm i korsryggen og litt "rar" nede med livmora. Det er jo litt tidlig for mensen-symptomer enda, så kjenner at jeg har et større håp en sist PP iallefall!

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha.. Ikke noe i veien med symptomjakten i hvertfall :hoho:

Merker det selv også. I går stakk det og var så vondt i høyre puppen min.. Ikke kjent sånn siden jeg var gravid med mini. 3 dager etter EL.. VELDIG sannsynlig ja :hoho:

Jeg fikk en haug med ebay tester av ei venninne. Ho hadde bestilt de og fant ut før ho fikk de at ho var gravid, så da fikk jeg arve de :fnise:

Har du satt deg en dato for testing?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, let og du skal finne!!!

Perfekt med litt arving av tester da, det er jo alltid tomt for dem når man trenger den som værst... Av en eller annen merkelig grunn!! Du er på 3 DPO i dag du altså? Ble det noen aktiv prøving på dere? :sjarmor:

Tenkte egentlig å teste på lørdag. Jeg er da 8 DPO. Sist graviditet testet jeg svaaakt positivt 7 DPO.. Så tenkte å prøve meg da, selv om det faktisk bare er 1 / 3 sjangse for å få positiv selv om man faktisk ER gravid! Har du gjort deg noen tanker om det?

Vanligvis går det mellom 10 til 12 dager etter EL til mensen kommer, så jeg har kanskje en noe kortere luteal-fase enn det som er vanlig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde EL på fredag. Vi spilte ludo på torsdag og fredag. Etter ludoen på fredag når jeg la meg på min side av senga så kom EL smertene umiddelbart :hoho: Og de fortsatte lørdag morgen :) Så vi ligger ganske likt i grunnen :)

Jeg skal på julebord til helga. Har store planer om å late som vi ikke har prøvd og kose meg som vanlig :sjenert: Kanskje jeg tar en test på fredag sånn at jeg kan se at den blir negativ og jeg kan drikke litt alkohol. Skal holde meg unne grisefylla da :) Jeg drakk helga før jeg fant ut at jeg var gravid med mini. For jeg hadde gitt opp all håpe om å bli gravid. Såååeeeh, ja :sjenert:

Hvis ikke har jeg ingen planer om å teste før IKM. :)

Endret av Kakaoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, let og du skal finne!!!

Perfekt med litt arving av tester da, det er jo alltid tomt for dem når man trenger den som værst... Av en eller annen merkelig grunn!! Du er på 3 DPO i dag du altså? Ble det noen aktiv prøving på dere? :sjarmor:

Tenkte egentlig å teste på lørdag. Jeg er da 8 DPO. Sist graviditet testet jeg svaaakt positivt 7 DPO.. Så tenkte å prøve meg da, selv om det faktisk bare er 1 / 3 sjangse for å få positiv selv om man faktisk ER gravid! Har du gjort deg noen tanker om det?

Vanligvis går det mellom 10 til 12 dager etter EL til mensen kommer, så jeg har kanskje en noe kortere luteal-fase enn det som er vanlig?!

10-16 dager regnes som normalt, så da er du godt innenfor det normale :)

Sist jeg var gravid (da det endte med SA) fikk jeg relativt sterk positiv test 8 dpo (trengte ikke å myse, snu på testen, se opp mot lyset, etc - noe som jo er standard prosedyre :fnise: ), så da hadde jeg nok testet positivt 7 dpo også. Denne gangen var det ikke noen myse-strek å se før noen dager senere, 9 eller 10 dpo. Rart hvor ulikt det kan være fra graviditet til graviditet selv for en og samme person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 DPO i dag og et stoort hopp i temperatur! Opp 0.3 grader på en allerede høy temp. Hmm!!! Hva kan det bety mon tro?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid hadde jeg et slikt hopp 6 dpo der temperaturene forble høyere etterpå, typisk tri-phasic chart :) Det er flere gravide enn ikke-gravide som får det, men dessverre kan man også få det selv om man ikke er gravid! Synd at man ikke magisk kan vite når det går og når det ikke går :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk også et slikt hopp på 6 dpo, så en dipp neste dag før den steg til samme nivå som 6 dpo. Tror det betyr at nivået av progesteron øker enda mer. Og det er jo bra! ;) Husker jeg begynte å kjenne ømme pupper samme dag som hoppet i temperatur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh dere to miore og nautika :hjerte: takk for fine historier!

Håper sånn at det skjer noe inni der! Er nesten som en liten julaften hver morgen når jeg måler tempen,hehe! Dagene mellom EL og IKM er fryktelig lange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg fikk stagget den verste testetrangen ved å tempe :P Det er jo kjempebra at du denne perioden har en klar tendens da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er verdens lengste to uker, de dagene mellom EL og IKM ;) Jeg begynner ALLTID å teste for tidlig, hehe - synes jeg har ventet uendelig lenge når jeg er 7 dpo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg følge med :biggrin:

Vi har nettop begynt prøvingen, så jeg er helt fersk i gamet. Sluttet på pillen for ca to uker siden, og venter nå på :kosteskaft: eller positiv test xD.. Forhåpningene til positiv test denne perioden er egentlig lik 0 siden jeg ikke har peiling på hvordan mine sykluser er..

Sender masse babystøv :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg fikk stagget den verste testetrangen ved å tempe :P Det er jo kjempebra at du denne perioden har en klar tendens da!

Ja, ikke sant! Merkelig tilfredsstillende det der. I dag har jeg lest meg litt opp på triphasic chart, for det kunne jo se ut som jeg har det med 2 dager etter hverandtre med mye høyere temp nå.. Men så starter visst den andre forhøyningen etter minimum 7 dager, så da er det kanskje ikke det likevel?! Har iallefall klart å holde meg for testingen foreløpig, men det skal holde hardt i morgen tidlig :fnise:

Det er verdens lengste to uker, de dagene mellom EL og IKM ;) Jeg begynner ALLTID å teste for tidlig, hehe - synes jeg har ventet uendelig lenge når jeg er 7 dpo :)

Hahaha, kjenner til det. Kasta 8 eller 9 brukte g-tester sist mnd!!

Dagene går da de.. Men de går seint ja :kjefte:

I dag har jeg plutselig ikke så god magefølelse lenger. Dustegreier :opplyser:

Uff ja. Men samtidig er det godt at tiden går litt sakte også. Kjenne på dagene som går. Vanligvis flyr tiden så fort forbi at jeg nesten ikke senser det! I dag er det 6 DPO for min del (og din også vel). Hvordan er følelsen din i dag? :-)

Her må jeg følge med :biggrin:

Vi har nettop begynt prøvingen, så jeg er helt fersk i gamet. Sluttet på pillen for ca to uker siden, og venter nå på :kosteskaft: eller positiv test xD.. Forhåpningene til positiv test denne perioden er egentlig lik 0 siden jeg ikke har peiling på hvordan mine sykluser er..

Sender masse babystøv :D :D

:velkommen: skal du være!!! Kjempekoselig med nye fjes her inne!

Du skal aldri si aldri, det klaffet på første forsøk for vår del, selv om det ikke gikk så bra med tanke på MAen som jeg har hatt da.. Tusen takk for babystøv, tar i mot med åpne armer og sender såklart i retur :strix: Har du dagbok her inne da? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...