Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Kan tenke meg at det ble en hard natt ja, Kakaoen.. Heldigvis er det forbigående, men det er jo ikke alltid en trøst når det står på som værst! Så bra at tisseglass er på plass, da håper jeg på positive nyheter fra din kant i morgen tidlig. :Nikke:

Her var det blendahvitt i dag :sjenert: men men.. Er jo enda veldig tidlig. Venter til fredag når jeg opprinnelig skulle teste. Var bare noen som inspirerte meg til å teste før :lur:

Sitter på jobb og spiser pepperkaker istedenfor :nigo:

Gratulerer med levert master ja :) kan tenke meg det må være deilig å være ferdig med den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker hjertelig for alle gratulasjoner!! I dag er jeg i følge beregninger 4 uker og 3 dager på vei.

Her går det veldig fint Kakaoen, føler nesten jeg lever på en rosa sky om dagen. Master er levert og snart er det tid for en sydentur. Og i magen vokser det en liten en. Kan jo nesten ikke bli bedre?! Hvordan er det med deg, noe nytt i dag? Var ikke meningen å presse på å teste før.... :blomst:

Og så vil jeg jo gjerne vise dere CB testen. Har vært å kikka på den noen ganger i dag! Det begynner likevel å bli lettere å tro på at jeg faktisk har blitt gravid igjen, for jeg er passe kvalm, uggen og trøtt for tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, j86 :D Livet smiler for deg ;) Virkelig en julepresang å ta med seg!

Kos dere masse masse i syden, hørtes utrolig deilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaa, takk for det Frøkenanonym! Krysser fingrene for at det er deres tur snart :hjerte:

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut med en slik rosa sky :nigo: har glemt hvordan de ser ut jeg :hoho:

Nei her var det blendahvit test i går også, og i går kveld kom tr på besøk men men.. Var vel litt ambisiøst av meg å håpe på noe i grunnen :sjenert:

Så vi satser på 2016 baby i stedenfor :)

Men hurra for at du føler deg crap :hoho: det er i grunnen positivt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! :gravid::duskedame:

Merkelig hvordan man liksom MÅ ta en digital test, uavhengig av hvor mange av den vanlige sorten man har tatt først :fnise: Jeg bare "måtte" ta to, med en ukes mellomrom, klarte ikke helt å tro på det før jeg fikk bekreftet at den første sa 2-3 og den neste 3+ :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviditstestbransjen tjener rått på teste-junkies som oss :hoho:

Jeg har en to pack digital cb med ukesindikator i skapet. Kjøpte på ebay til 140 kr :danse: Så de ligger på vente til en spesiell anledning :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Ja man MÅ jo bare se svaret digitalt, det holder virkelig ikke med en 7-8-9-10 billige tester :hoho:

Jeg har endelig klart å slutte å teste, har nesten tissa på pinne hver dag i det siste. Mannen tror det har klikka for meg, men må jo sammenligne fargeutslaget! Nå er det heldigvis slik at streken er mye sterkere enn kontrollstreken, så da er det vel ikke noe mer å fundere på?

Av symptomer er jeg trøtt, har vonde pupper og er kvalm!! Er så sykt glad for den siste der, at jeg faktisk er kvalm. Sist graviditet, som endte i MA, var jeg overholdet ikke kvalm i det hele tatt... Så akkurat det tar jeg som et skikkelig godt tegn på at reka koser seg der inne!

Ellers er jeg i dag 5+0. Og så skal jeg jo som jeg nevnte til syden med et nært familiemedlem til helga, så da er jeg jo bare nødt for å fortelle det veldig tidlig.. Kan nok ikke unngå spørsmål på en hel uke, jeg som vanligvis er veldig glad i spekemat, øl, vin og andre godsaker. Gleder meg litt til å fortelle kjenner jeg også! Satser på at det halverer sorgen ved en eventuell SA / MA og at det dobler (tripler) gleden over graviditeten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir veldig godt for deg å fortelle det til noen :) Jeg klarer ikke å holde kjeft om noe sånt. Godt man har KG :hoho:

Har du kontakta lege enda? Jeg tror du vil kunne ha krav på å få tatt hcg prøver og fått tidlig ul denne gangen siden det ble MA sist. Jeg hadde nok ringt legen med en gang jeg fikk et positivt resultat jeg da :hoho: Men nå "henger" jeg der nede nokså mye til vanlig da :P

Hurra for sterkere tester og kvalme :danse: Jeg er så paranoid at jeg vurderer å teste nå selv om TR har kommet og dratt igjen.. Når jeg ble gravid sist så fikk jeg jo mensen selv om jeg var gravid. Nå stoler jeg ikke på mensen rett og slett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å teste mer nei^^ men forstår behovet!

Men ja, det MÅ sjekkes med en digital;) er ikke sant hvis ikke :P

Blir nok godt å fortelle noen!:) jeg ringte besteveninna mi dagen etter og fortalte det. Tenkte at hvis det skulle gå galt så ville jeg at hun skulle vite det. Og hun har vert en utrolig støtte gjennom ekstrem kvalme, vondter og alt. Og så er det ekstra glede ja:D når jeg sender noe til henne med babyen så tar hun helt av!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror det blir veldig godt for deg å fortelle det til noen :) Jeg klarer ikke å holde kjeft om noe sånt. Godt man har KG :hoho:

Har du kontakta lege enda? Jeg tror du vil kunne ha krav på å få tatt hcg prøver og fått tidlig ul denne gangen siden det ble MA sist. Jeg hadde nok ringt legen med en gang jeg fikk et positivt resultat jeg da :hoho: Men nå "henger" jeg der nede nokså mye til vanlig da :P

Hurra for sterkere tester og kvalme :danse: Jeg er så paranoid at jeg vurderer å teste nå selv om TR har kommet og dratt igjen.. Når jeg ble gravid sist så fikk jeg jo mensen selv om jeg var gravid. Nå stoler jeg ikke på mensen rett og slett :P

Vanskelig å holde kjeft kjenner jeg ja! Men foreløpig går det fint da :-)

Ringte legen her om dagen, og der sa de at jeg fikk time 8 januar. Ganske lenge til i grunnen. Jeg fortalte at jeg har hatt en MA og at jeg egentlig ikke fikk noen skikkelig mens etter det. Jeg vet jo egentlig at jeg ikke ble gravid ved første EL etter MA, men etter andre. Tok derimot en spansk en, og sa at jeg ikke helt visste. Tenkte at jeg kanskje kunne få en tidlig UL. Det gikk ikke helt etter planen nei. Tror ikke jeg presser på å få mer oppfølging, for etter å ha snakket med mannen om det er vi enige om at det kommer nok til å føre til litt mer bekymringer enn det jeg allerede har.

Kjenner at kvalmen er der, brystene er såre og jeg er trøtt som en sokk. Regner med at lille der inne trives og gror foreløpig ivertfall! Sist gang sluttet jo utviklingen rundt uke 6, så det blir spennende fremover. I dag er jeg 5 + 2.

Bestilte også privat UL, den er 6 januar. Så håper jeg at lille der inne klamrer seg fast. Er jo uansett ikke noe jeg kan gjøre fra eller til nå, men magefølelsen er god enda heldigvis! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...