Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

*Fingers crossed* :)

Takker!! :laugh:

Negativ her og ;) så nå skal mor på julebord :fnise:

Jeg visste jo at den kom til å bli negativ, så ingen overraskelse. Har ingen god magefølelse lenger. Men men :) jeg tester igjen neste fredag tenker jeg :) da er ikm :)

Kos deg kjempemasse i kveld da!! Du får prøve å heller ikke ta den helt ut mtp at det kanskje er noe der inne?! Det er jo for tidlig å teste, så det er jo godt mulig at det har klaffet selv om det ikke vises enda! Du er skikkelig flink om du klarer å vente på IKM om EN HEL UKE!! Tålmodigheten selv du :laugh:

Jeg har enda samme symptomer som de siste dagene, men i dag kan jeg legge til kvalm. Jeg må jo holde på å bli syk eller noe?!

Riktig god fredag alle flotte damer som følger med i dagboka mi :hjerte: Her står pizza, idol og generelt latskap i sofaen på planen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg!

Jeg er ballekvalm, men kvalmen kom ikke før 5+3-4, sånn omtrentlig. Den snek seg innpå, med lengre og lengre kvalmeperioder for hver dag, frem til jeg var latterlig kvalm hele dagen fra 6+0. Har heldigvis fått medisin så det er litt mer levelig nå :)

Det første jeg merket i tillegg til oppblåsthet og murring som like gjerne kunne vært TR-relatert var, ahem, frontpartiet - plutselig var jeg ca en cup større enn tidligere, og de var supersensitive og ømme. Dette skjedde allerede før positiv test. Jeg er vanligvis i A-land, så en cup opp merkes godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Jeg er ballekvalm, men kvalmen kom ikke før 5+3-4, sånn omtrentlig. Den snek seg innpå, med lengre og lengre kvalmeperioder for hver dag, frem til jeg var latterlig kvalm hele dagen fra 6+0. Har heldigvis fått medisin så det er litt mer levelig nå :)

Det første jeg merket i tillegg til oppblåsthet og murring som like gjerne kunne vært TR-relatert var, ahem, frontpartiet - plutselig var jeg ca en cup større enn tidligere, og de var supersensitive og ømme. Dette skjedde allerede før positiv test. Jeg er vanligvis i A-land, så en cup opp merkes godt!

Hihi, en hel cup opp er ganske mye ja!! Godt å høre at du har fått litt hjelp med kvalmen, det kan jo bli helt uutholdelig til tilder.

I dag er jeg 8 DPO og tempen i dag var enda et lite hakk forhøyet, på 36,85. Kjenner at det er litt vanskelig å ikke få forhåpninger nå. Klarte å holde meg fra å teste i dag, fikk streng beskjed fra mannen før jeg gikk inn på badet i morges :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det skjønner jeg godt, jeg hadde også fått forhåpninger hadde jeg vært deg! Og skulle jeg spilt lotto på resultatet, hadde jeg gjettet POSITIVT med store bokstaver for deg denne måneden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh takk miore! Du er den beste!!! :klem1:

Her er oppdatert graf igjen, med negativ test i går markert. Gleeder meg til test i morgen!

post-74070-0-44312400-1417285788_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0630 på en søndag.... Noen som var en smule spent her! Men dere! Jeg har tissa på pinne og en svaaak svak strek dukka opp! Den er så svak at jeg nesten føler jeg innbiller meg det, men så sjekker jeg igjen og ser at den er der. Da ser det mer lovende ut foreløpig! *glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0630 på en søndag.... Noen som var en smule spent her! Men dere! Jeg har tissa på pinne og en svaaak svak strek dukka opp! Den er så svak at jeg nesten føler jeg innbiller meg det, men så sjekker jeg igjen og ser at den er der. Da ser det mer lovende ut foreløpig! *glise*

:hoppe: Når skal du teste igjen, eventuelt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester igjen i morgen tenker jeg? Får vel ikke noe sterkere test ila dagen tenker jeg.

 

Nå har jeg vært skikkelig klissete og tatt bilde av ringen og testen, så her har dere det jenter :nigo:

 

Så, hva tenker dere? Ser dere også streken? Eller holder jeg på å bli gal?

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PS: Bildet er ikke redigert, så i virkeligheten er den en anelse mer rosa enn det jeg klarte å få inn på bildet!

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Bildet er ikke redigert, så i virkeligheten er den en anelse mer rosa enn det jeg klarte å få inn på bildet!

Jeg ser den! Trenger ikke myse i det hele tatt :) Gratulerer!!! :hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syyyns jeg ser en antydning til strek :) (Skjermen min er kjempeskitten, så sikkert derfor jeg ikke ser den like godt som Miore :fnise: )

Blir spennende å se de neste testene også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...