Gå til innhold

j86 med to små


j86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuusen takk dere!! Jeg har skikkelig godfølelsen, for har jo hatt så mange symptomer og det kjennes "riktig" ut denne gang. :bolledeig:

Jeg ser den! Trenger ikke myse i det hele tatt :) Gratulerer!!! :hoppe::duskedame:

Så gøy og tuuusen takk!!! :danse: Du hadde SÅ rett i dine antakelser :hjerte:

Jeg syyyns jeg ser en antydning til strek :) (Skjermen min er kjempeskitten, så sikkert derfor jeg ikke ser den like godt som Miore :fnise: )

Blir spennende å se de neste testene også :nigo:

:fnise: Den er som sagt litt sterkere i virkeligheten også. Viste den til mannen og han sa at det ikke var noen tvil! Gleder meg til morgendagens test!

Wow dette ser virkelig lovende it gratulerer!! :) :) :)

Hjertelig takk!

Så moro! :strix:

Jaaa!!!! Kjempegøy! Augustbabis håper jeg på <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den :hoppe:

:biggrin:

Jeg ser også noe :strix: så spennende :jepp:

Nå fikk jeg også lyst til å teste :hoho:

Såå bra!! Ja, vi er jo på samme sted, så hvorfor ikke teste? Det er aaaltfor lenge å vente til neste fredag! Håper julebordet ble bra!

Det er to streker der!! Drister meg til å si gratulerer og velkommen til terminklubben juli-august her på KG :klem:

Tusen takk Siyha!! :hjerte: Jeg sniker meg inn der etter hvert. Om en uke eller to eller tre, skal bare se at det der inne overlever de første kritiske par ukene! Var så trist å melde seg ut av terminklubben sist ser du (når jeg mista)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hva jeg gjør i morgen :fnise: men jeg har nada symptomer på verken det ene eller det andre. Har så lave forventninger som det går an tror jeg :hoho:

Irriterer meg mest over at jeg ikke har flere plastglass igjen her hjemme. Er en smule creepy å tisse i et kjøkkenglass :hoho:

Hva slags symptomer kjenner du på?

Jeg ville heller ikke melde meg inn i terminklubben sist før jeg fikk bekrefta liv. Og når det ikke var noe liv var jeg utrolig glad jeg aldri meldte meg inn i den klubben :) så skjønner tankegangen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se hva jeg gjør i morgen :fnise: men jeg har nada symptomer på verken det ene eller det andre. Har så lave forventninger som det går an tror jeg :hoho:

Irriterer meg mest over at jeg ikke har flere plastglass igjen her hjemme. Er en smule creepy å tisse i et kjøkkenglass :hoho:

Hva slags symptomer kjenner du på?

Jeg ville heller ikke melde meg inn i terminklubben sist før jeg fikk bekrefta liv. Og når det ikke var noe liv var jeg utrolig glad jeg aldri meldte meg inn i den klubben :) så skjønner tankegangen din :)

Haha!! Kjøkkenglass-tissing ja! Derfor jeg har kun kjøpt mid-stream tester (billige de også), så slipper man denne her jakten på egnede tisse-medier! :fnise:

Symptomene kjente jeg vel igjen umiddelbart på ca 3-4 DPO denne gang fra sist jeg var gravid, men turde ikke å få forhåpninger så tidlig. Det er den merkelige hodepinen der jeg kjenner det på oversiden av hvert øre. En hodepine jeg aldri har hatt utenom når jeg er gravid. Og utenom det er det skikkelig trøtt, veldig visuelle drømmer og ØMME pupper.

Gleder meg til å høre når du tester, krysser fingre for deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :hoppe:

:hoppendeglad: Jippi!!!

:gravid: Gratulerer :danse: :danse:

Tusen tusen takk :nigo:

Det går nok ikke opp for meg før jeg har tatt noen tester til og en digital test. Skal dra på apoteket i morgen og kjøpe inn. Hvem har så flaks at de treffer på PP1 første gang, så etter MA er det 1 mens, så fulltreff igjen? Kan nesten ikke tro det :overrasket: Fantastisk følelse har jeg nå!

Så har jeg og et nært familiemedlem (ikke mannen) bestilt oss en sydentur før jul, så ser utrolig frem til det. Må nok fortelle det tidlig, men det burde gå fint. Sist gang sa vi jo det ikke til noen, og det var helt greit å ikke ha noen å fortelle når jeg dessverre mistet, men hvis det skulle skje igjen denne gang.... Så kommer jeg nok til å trenge litt mer støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg klarer ikke å tisse skikkelig på de pinnene uten at det blir tiss OVER ALT :hoho: Må alltid tisse i en kopp :ler:

Finner vel på noe. Kanskje jeg stikker innom butikken i morgen og kjøper noen engangsglass og tisser i et på tirsdag :) Eller, tirsdag begynner jeg tidlig på jobb, så spørs om jeg rekker det :hoho:

JAja, vi får se :)

Må løpe. Et stk forkjøla og grinete 2 åring som nekta å sove en annen plass enn mammas fang eller dobbeltsenga. Og dobbeltsenga ble det :P Blir sikkert en fæl natt ettersom nevte 2 åring ALDRI sover stille :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Kanskje det er meg det er noe galt med, men jeg klarer ikke å tisse skikkelig på de pinnene uten at det blir tiss OVER ALT :hoho: Må alltid tisse i en kopp :ler:

Finner vel på noe. Kanskje jeg stikker innom butikken i morgen og kjøper noen engangsglass og tisser i et på tirsdag :) Eller, tirsdag begynner jeg tidlig på jobb, så spørs om jeg rekker det :hoho:

JAja, vi får se :)

Må løpe. Et stk forkjøla og grinete 2 åring som nekta å sove en annen plass enn mammas fang eller dobbeltsenga. Og dobbeltsenga ble det :P Blir sikkert en fæl natt ettersom nevte 2 åring ALDRI sover stille :bond:

Haha :fnise: Det er en kunst den der pinne-tissinga. Håper det gikk greit i natt og at dere fikk sovet godt hele gjengen.

Nå, har du handlet tisseglass?

GRATULERER :hoppe::nigo:

Tusen hjertelig!!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status i dag er 10 DPO og dumtidum - Jeg har blitt småkvalm :danse:

Ellers har jeg endelig levert min masteroppgave i dag morges, hello sivilingeniør! Utrolig lettelse var det. Etterpå gikk jeg og fikk en etterlengtet massasje før jeg har latet meg i sofaen hele ettermiddagen og har ikke tenkt å rikke på meg. Herlig liv akkurat nå!

Hjertelig takk for alle gratulasjoner her i dagboka. Det setter jeg stor pris på! Håper det er vår tur denne gangen. Skal iallefall bestille jordmor så snart som mulig etter at hjertet har begynt å slå, kjenner at jeg trenger å se det!

Ville også vise dere utviklingen på testene, stor forskjell fra 9 til 10 DPO:

post-74070-0-23360300-1417458043_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta ble helt jævlig :sjenert: nå er ungen enda mer forkjøla pluss feber.. Så lader opp på sofan til enda en fæl natt :( jaja.. Overlever som regel ;)

Tisseglass er kjøpt inn i dag :hoho:

Har du tatt flere tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg at det ble en hard natt ja, Kakaoen.. Heldigvis er det forbigående, men det er jo ikke alltid en trøst når det står på som værst! Så bra at tisseglass er på plass, da håper jeg på positive nyheter fra din kant i morgen tidlig. :Nikke:

Ja,synes også at forskjellen var veldig stor på de to dagene! Kommer til å ta en ny i morgen også. Vet at man ikke skal sammenligne på den måten, men MÅ jo bare gjøre det. Altfor nysgjerrig! Har også kjøpt en CB med uke-indikator som jeg planlegger å ta ganske snart. I følge appene og annen terminberegning så er jeg i uke 3, dag 6 i dag, så i morgen er det i gang med uke 4 :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine tester! :hoppe:

Gratulerer med innlevert masteroppgave :bolledeig: Den følelsen er deilig!

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk timing med levert diplom dagen etter positiv test :D Gratulerer med siv.ing! Petroleum, i og med du bor på vestlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...