Frk.K Skrevet 17. januar 2015 #121 Del Skrevet 17. januar 2015 Vi krysser fingre, tær og poter for at M kommer til et fantastisk hjem som kan gi det som trengs og betale veterinær regningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 19. februar 2015 #122 Del Skrevet 19. februar 2015 Håper alt står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 19. februar 2015 #123 Del Skrevet 19. februar 2015 Håper alt står bra til med dere. Heihei! Alt bra, men masse som skjer - hesten har fått et nytt (perfekt) hjem, flyttet for en uke siden... Går bra hittil. Jeg og kjæresten skal også flytte, om bare halvannen uke. Gleder meg så fælt, skogen her hugges nemlig ned for å lage næringspark... Ikke hele altså, men nesten halve faktisk. Nå har de kommet så nærme huset at det bråker dagen lang, og de sprenger så det rister i hele huset. Vil bort! Også flytter vi til samme sted som hesten, så det blir bare 20 min. med buss, og jeg kan hilse på og låne når jeg vil. Hundene og jeg har meldt oss på unghundkurs som starter neste uke, litt nervøs... Minstemann har null konsentrasjon, og eldste er midt i hormonpøbelperioden. B har også skadet seg på tur for en halv uke siden, prøv å holde to unghunder i total ro i 10 dager... Får trent litt da, men de blir jo ikke slitne. Må bare lide ut uka, hater å ha så rastløse og innpåslitne hunder! Hvordan går det med deg og voff da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 19. februar 2015 #124 Del Skrevet 19. februar 2015 Heihei! Alt bra, men masse som skjer - hesten har fått et nytt (perfekt) hjem, flyttet for en uke siden... Går bra hittil. Jeg og kjæresten skal også flytte, om bare halvannen uke. Gleder meg så fælt, skogen her hugges nemlig ned for å lage næringspark... Ikke hele altså, men nesten halve faktisk. Nå har de kommet så nærme huset at det bråker dagen lang, og de sprenger så det rister i hele huset. Vil bort! Også flytter vi til samme sted som hesten, så det blir bare 20 min. med buss, og jeg kan hilse på og låne når jeg vil. Hundene og jeg har meldt oss på unghundkurs som starter neste uke, litt nervøs... Minstemann har null konsentrasjon, og eldste er midt i hormonpøbelperioden. B har også skadet seg på tur for en halv uke siden, prøv å holde to unghunder i total ro i 10 dager... Får trent litt da, men de blir jo ikke slitne. Må bare lide ut uka, hater å ha så rastløse og innpåslitne hunder! Hvordan går det med deg og voff da? Så bra at han fikk et perfekt hjem! Åja ja, skjønner at det er kjipt når de river ned idyllen for å lage en næringspark.. Da tror jeg også at jeg hadde flyttet om økonomien tillot det. Bra at dere fant et sted som er nærme hesten da! Vil ikke tenke på det å holde bikkja i ro i 10 dager engang.. Enda en grunn for at jeg utsatte kastrering og tok en runde til med kjemisk, denne gang for 1 år Han her blir jo gal etter å ha tatt det med ro i kun èn dag.. Da skal alt tygges på å han går helt bananas. Hvordan klarte lille boffen å skade seg? Det er vel ikke stor skade håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. april 2015 #125 Del Skrevet 6. april 2015 Håper alt står bra med dere og at dere har en fin fin påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå