Gå til innhold

Marrs dyrebok


Gjest Gaea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha! Hva da? :hoho:

Neh, bare..... Litt stress i siste perioden før jeg flytta hesten, slutta jo med konkurranse og startet med akademisk ridekunst. Alle på stallen (bare konkurransehester), inkludert treneren min, syntes jeg var litt idiot. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, bare..... Litt stress i siste perioden før jeg flytta hesten, slutta jo med konkurranse og startet med akademisk ridekunst. Alle på stallen (bare konkurransehester), inkludert treneren min, syntes jeg var litt idiot. :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan jeg skal få sove...... :snurt:

Det er egentlig ikke sånn at jeg er stressa. Ikke på samme måte som når jeg har dårlig tid og sånt. Det er mer som en indre uro; sånn som man (jeg) får etter en telefonsamtale med en fremmed, eller når man skal på jobbintervju, mer sånn. Tortur er det. Nesten.



..... Skulle ønske jeg ikke ble så engasjert i saker og ting. :sukk:

Unnskyld for skikkelig klagedagbok, men må jo få ut frustrasjon et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sove til slutt. Tenkt masse da, og kommet frem til at man må ha fryktelig lyst på tispe for å velge en halvt år gammel en som har blitt formet mye av andre fremfor C som starter med blanke ark og er etter gode foreldre. Eventuelt ha veldig lite lyst til å ha valp; jeg er i hvert fall helt motsatt, valpeperioden har jo utrolig mye å si for hvordan hunden blir til slutt. Forberedt på å ikke få valp nå.


Så. I stedet for å sitte inne og deppe hele dagen skal jeg og L gjøre masse gøy. :) Har bestemt meg for å begynne å trene inn rygging, lang tur i finværet blir det nok også. Kan ikke klage på kjølig, deilig luft og knallblå himmel. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme med å ha BC er at etter to økter på rundt tre minutter har vi en kommando på rygging. :nigo: Det er masse å jobbe med, han må klare det uten at jeg gjør like mye (må gå mot han hele veien nå), rygger skjevt i blant og kan jo jobbe med avstandene; men det er ikke snakk om et par steg han klarer nå altså, heller et par meter! Veldig fornøyd ettersom hans første reaksjon når han ikke forstår noe er å plante rumpa ned i bakken. Litt baktung voff. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hørt noe enda. Sendte sms for en halvtime siden også.


Antar at det betyr at de andre ville ha han, og da kan man selvsagt glemme normal folkeskikk og drite i å si fra. :balltre:


Ok da, fikk svar nå og hun har ikke hørt noe enda. :tongue: Skjønner ikke hvorfor hun egentlig kanskje vil gi han til noen som ikke er sikre på at de vil ha han, men men.

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valp i hus nå! Han er så nydelig. :hjerte:

:hoho:

"Valp i hus ila noen dager".. Noen timer senere .. "Valp i hus nå".. Og hvor er dette bildet? :nigo:

Gratulerer :strix::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

"Valp i hus ila noen dager".. Noen timer senere .. "Valp i hus nå".. Og hvor er dette bildet? :nigo:

Gratulerer :strix::hoppendeglad:

Haha, ja, kan noe skje fort så skjer det stort sett fort. :jepp:

Takk! Bilder kommer nok snart. :nigo:

Første natt unnagjort; gikk fint! Ut et par ganger, ellers rimelig stille og voffene delte seng i blant til og med. L er veldig tålmodig, må bare passe på at han ikke tar denne ''papparollen'' for seriøst - han skal jo fortsatt være min søte, lille, halvgærne bikkje. :rodmer: Så i dag har vi lekt litt, og B (nytt navn!) har hilst på ender, griser, kaniner og L's mamma og tante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin første dag til tross for litt dårlig vær. Har vært masse ute, lekt og hilst på folk og dyr. B og L fungerer så fint sammen, er så fornøyd. :biggrin: Lille B er så grei hittil, følger etter overalt, kommer når vi roper på han, ingen uhell inne i dag, lett å distrahere med leke om han biter på ting... Og sover masse! L sov ikke like mye som valp, og det merkes godt med mye våken valp altså...

Legger med noen bilder av min lille ''familie''. :rodmer: Veldig dårlig kvalitet, skal prøve å ta med noe annet enn mobil snart...

post-62812-0-29075600-1414788050_thumb.j

post-62812-0-52745200-1414788078_thumb.j


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åeh fine bilder :rodmer: Fine woffer og puser :rodmer:

Det er jeg heeelt enig i. :nigo:

Et av våre største problem er tydeligvis å få L til å forstå at B må ha en leke for å ikke bite på alt mulig annet, og nei - den er faktisk ikke kulere enn den du har (uansett hvilken det er). :roll: Han skjønner heller ikke at B kan få ha leke fordi han faktisk bare ligger og biter på den; det er ikke det samme å løpe rundt, knurre og kaste den opp i lufta annethvert sekund (det er ganske slitsomt å sitte ved siden av i lengden...). Tullehund. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg heeelt enig i. :nigo:

Et av våre største problem er tydeligvis å få L til å forstå at B må ha en leke for å ikke bite på alt mulig annet, og nei - den er faktisk ikke kulere enn den du har (uansett hvilken det er). :roll: Han skjønner heller ikke at B kan få ha leke fordi han faktisk bare ligger og biter på den; det er ikke det samme å løpe rundt, knurre og kaste den opp i lufta annethvert sekund (det er ganske slitsomt å sitte ved siden av i lengden...). Tullehund. :fnise:

Hehe kjenner til den :fnise:

Har du fryst ned kluter som han kan knaske på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Lenge siden sist. :nigo:


Jeg har rett og slett hatt mye å gjøre, synes jeg. Å være hundebarnevakt døgnet rundt er slitsomt! Men, angrer absolutt ikke. Lille B er helt herlig, blitt så glad i han allerede. Til tross for at han er svært vokal når han blir forlatt, er verdens største pyse og tror at alt i verden kan spises... :laugh:

Ellers har det ikke skjedd så mye. Jeg har bursdag på fredag da! Rundt tall, så det blir selskap på fredag, lørdag og søndag... Herlig med splitta familie. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen fantastiske dager. Elsker frost. :biggrin: Knallblå himmel, frisk luft, det glitrer av bakken... Og, det er ikke på langt nær like gjørmete i skogen!

Hvis det bare ikke hadde blitt så raskt mørkt hadde det vært helt perfekt, men siden det blir det er det fint om det kommer snø også da. Lyser opp litt.


Deler et par bilder jeg tok i går av dyra, synes de ble så fine. :rodmer:

post-62812-0-44036700-1417038502_thumb.j

post-62812-0-13933000-1417038557_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bursdagshelg overstått!

Veldig koselig, og veldig slitsomt. Masse kake, masse gaver. Masse frustrasjon over mine to søte små - en som overfaller alle mennesker i ren ekstase, en som synes selskap er skummelt (og tisser inne). :laugh:


Men jeg har fått masse fint, veldig fornøyd. Ønsket meg mye turklær, og fikk faktisk sånne superdyre og fine klær som jeg aldri hadde tatt med råd til å kjøpe selv (og ikke hadde forventet i det hele tatt). I dag har hundene fått nye refleksvester og i løpet av uka skal jeg kjøpe meg hodelykt med et gavekort jeg fikk, så da er vi snart klare for turer på kveldstid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått :strix:

Bra at dere har hatt en fin dag.. Gud for noen søte woffser du har :rodmer:

Vokser fort til gitt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...