Gå til innhold

Marrs dyrebok


Gjest Gaea

Anbefalte innlegg

Vi krysser fingre, tær og poter for at M kommer til et fantastisk hjem som kan gi det som trengs og betale veterinær regningene. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Håper alt står bra til med dere. :)

Heihei! Alt bra, men masse som skjer - hesten har fått et nytt (perfekt) hjem, flyttet for en uke siden... Går bra hittil. Jeg og kjæresten skal også flytte, om bare halvannen uke. :biggrin: Gleder meg så fælt, skogen her hugges nemlig ned for å lage næringspark... Ikke hele altså, men nesten halve faktisk. Nå har de kommet så nærme huset at det bråker dagen lang, og de sprenger så det rister i hele huset. Vil bort! Også flytter vi til samme sted som hesten, så det blir bare 20 min. med buss, og jeg kan hilse på og låne når jeg vil. :)

Hundene og jeg har meldt oss på unghundkurs som starter neste uke, litt nervøs... Minstemann har null konsentrasjon, og eldste er midt i hormonpøbelperioden. :tongue: B har også skadet seg på tur for en halv uke siden, prøv å holde to unghunder i total ro i 10 dager... Får trent litt da, men de blir jo ikke slitne. Må bare lide ut uka, hater å ha så rastløse og innpåslitne hunder!

Hvordan går det med deg og voff da? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Alt bra, men masse som skjer - hesten har fått et nytt (perfekt) hjem, flyttet for en uke siden... Går bra hittil. Jeg og kjæresten skal også flytte, om bare halvannen uke. :biggrin: Gleder meg så fælt, skogen her hugges nemlig ned for å lage næringspark... Ikke hele altså, men nesten halve faktisk. Nå har de kommet så nærme huset at det bråker dagen lang, og de sprenger så det rister i hele huset. Vil bort! Også flytter vi til samme sted som hesten, så det blir bare 20 min. med buss, og jeg kan hilse på og låne når jeg vil. :)

Hundene og jeg har meldt oss på unghundkurs som starter neste uke, litt nervøs... Minstemann har null konsentrasjon, og eldste er midt i hormonpøbelperioden. :tongue: B har også skadet seg på tur for en halv uke siden, prøv å holde to unghunder i total ro i 10 dager... Får trent litt da, men de blir jo ikke slitne. Må bare lide ut uka, hater å ha så rastløse og innpåslitne hunder!

Hvordan går det med deg og voff da? :biggrin:

Så bra at han fikk et perfekt hjem! :rodmer:

Åja ja, skjønner at det er kjipt når de river ned idyllen for å lage en næringspark.. Da tror jeg også at jeg hadde flyttet om økonomien tillot det. Bra at dere fant et sted som er nærme hesten da! :jepp:

Vil ikke tenke på det å holde bikkja i ro i 10 dager engang.. Enda en grunn for at jeg utsatte kastrering og tok en runde til med kjemisk, denne gang for 1 år :fnise:

Han her blir jo gal etter å ha tatt det med ro i kun èn dag.. Da skal alt tygges på å han går helt bananas.

Hvordan klarte lille boffen å skade seg? :( Det er vel ikke stor skade håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...