Gå til innhold

Marrs dyrebok


Gjest Gaea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahaha! Når får du an i hus? :fnise: De er søte de da.. :fnise:

Det er det da... Leveringsklare for noen dager siden. :fnise: Det er ikke sikkert enda altså, har bare snakket med oppdretter på mail, hun skal ringe i morgen og sikkert avtale besøk.

Krysser fingrene for at det går bra, men det kan nok bli litt hektisk en periode om det skjer. :laugh:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det da... Leveringsklare for noen dager siden. :fnise: Det er ikke sikkert enda altså, har bare snakket med oppdretter på mail, hun skal ringe i morgen og sikkert avtale besøk.

Krysser fingrene for at det går bra, men det kan nok bli litt hektisk en periode om det skjer. :laugh:

Men halloooo.... Hvem kan motstå det her da. :rodmer:

attachicon.gifterv.jpg

:fnise:

Men hvorfor bare være forvert å ikke bare ta det store steget å eie? :fnise: Bare si til typen at du er forvert men på papiret så eier du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Men hvorfor bare være forvert å ikke bare ta det store steget å eie? :fnise: Bare si til typen at du er forvert men på papiret så eier du :fnise:

Haha. :laugh:

Tja... To ting egentlig, det ene er at jeg ikke har 12.000 sånn her og nå - men det er egentlig ikke så farlig, var det bare penger det stod på så hadde jeg heller ventet. Det viktigste er vel at jeg synes det er en trygghet i å vite at det er noen klar til å ta han i mot dersom ting mot formodning skulle gått til helvete. :fnise: Tror det går bra altså, jeg er i alle fall fornøyd med hvordan valpene jeg har hatt hittil har utviklet seg, men det er nå litt spennende med to unge, krevende brukshunder, som attpåtil kan ha mye stress. :fnise: L tror jeg er ''safe'' ettersom han har vært avbalansert fra starten av; men det finnes mye dårlig blant både BC og terv dessverre...

Herregud, jeg er så spent at det ikke går an. Terv er jo egentlig drømmerasen min, hadde ikke L vokst opp hos naboene hadde jeg nok endt opp med en slik i stedet. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. :laugh:

Tja... To ting egentlig, det ene er at jeg ikke har 12.000 sånn her og nå - men det er egentlig ikke så farlig, var det bare penger det stod på så hadde jeg heller ventet. Det viktigste er vel at jeg synes det er en trygghet i å vite at det er noen klar til å ta han i mot dersom ting mot formodning skulle gått til helvete. :fnise: Tror det går bra altså, jeg er i alle fall fornøyd med hvordan valpene jeg har hatt hittil har utviklet seg, men det er nå litt spennende med to unge, krevende brukshunder, som attpåtil kan ha mye stress. :fnise: L tror jeg er ''safe'' ettersom han har vært avbalansert fra starten av; men det finnes mye dårlig blant både BC og terv dessverre...

Herregud, jeg er så spent at det ikke går an. Terv er jo egentlig drømmerasen min, hadde ikke L vokst opp hos naboene hadde jeg nok endt opp med en slik i stedet. :biggrin:

Du kan delbetale :nigo:

Tror det kommer til å gå bra, det kreves kanskje ekstra trening om de ikke går overens, men det tror jeg at de kommer til å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan delbetale :nigo:

Tror det kommer til å gå bra, det kreves kanskje ekstra trening om de ikke går overens, men det tror jeg at de kommer til å gjøre :)

Tja, kanskje. Kanskje jeg kjøper han ut etterhvert, kommer nok an på hvor mange kull hun evt. skulle hatt og om jeg gidder. Men jeg har vært fôrvert før jeg, var null problem det. :biggrin:

Ja, det vil nok gå bra. Hadde ikke turt om ikke L hadde vært så grei for tiden, men for alt jeg vet kan babyen være en sinnsykt slitsom valp samtidig som L blir vill og helt dust av hormoner. :daane:

Kjæresten ville også ha terv da, og da sa jeg at han vær så god får begynne å hjelpe til litt om han skal ha noe å si i rasevalg. :fnise: Regner ikke med det da, men hvis han faktisk gidder å gjøre hakket mer enn nå så hadde det vært fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje. Kanskje jeg kjøper han ut etterhvert, kommer nok an på hvor mange kull hun evt. skulle hatt og om jeg gidder. Men jeg har vært fôrvert før jeg, var null problem det. :biggrin:

Ja, det vil nok gå bra. Hadde ikke turt om ikke L hadde vært så grei for tiden, men for alt jeg vet kan babyen være en sinnsykt slitsom valp samtidig som L blir vill og helt dust av hormoner. :daane:

Kjæresten ville også ha terv da, og da sa jeg at han vær så god får begynne å hjelpe til litt om han skal ha noe å si i rasevalg. :fnise: Regner ikke med det da, men hvis han faktisk gidder å gjøre hakket mer enn nå så hadde det vært fantastisk!

Hehe mannfolk :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mannfolk :rolleyes::fnise:

Jeg vet, jeg vet... :fnise:

Og nå venter vi. Var og hilste på bolla i dag, han var så fin! Men det har vært noen og sett på han for to dager siden, som hun ikke har hørt fra enda - så hun skulle snakke med de også, og ringe meg i ettermiddag. Klarer ikke å venteeee... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt og venter, blir gal snart!!


Har ikke så alt for mye håp egentlig. Eller litt sånn 50/50; vet jo ikke hvordan de andre som har sett på han før. ''Problemet'' er kanskje at jeg ikke er så involvert i hundesporter enda, oppdretter vil jo gjerne at han skal bli brukt og kanskje få noe å vise til. Samt at L er såpass ung enda - noen synes det er galskap, andre synes det er fint, om noe slitsomt med jevnaldrende... Hm.


Men helt seriøst... Han var helt perfekt. Utrolig nydelig, aktiv og nysgjerrig; prøvde til og med å leke med L og boffe litt på han. Så søt. :hjerte: L var også flink når han hilste på valpene, var spent på det. Mest opptatt av en ball han fant... :fnise: Men han hilste pent på, hverken nappet/lekebet eller var litt voldsom som han kan bli med voksne hunder. Lettelse da, ja! Han har tydeligvis funnet ut at barn er man forsiktig med helt av seg selv, er utrolig mye roligere rundt menneskebarn enn voksne også, selv om jeg ikke har trent på det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeesus christ.


Fikk nettopp mail fra oppdretter. Den andre familien ville helst ha tispe, så selv om de likte C (som jeg kaller han fra og med nu) så skal de se på en halvt år gammel tispe i morgen. Får beskjed på kvelden.

:bond:

Kunne jeg ønske jeg bare kunne si; haaaallo, de er jo ikke enige om at de vil ha han engang, gi han til meeeeg, jeg vil ha han mer enn noe annet i hele verden og du aner ikke hvor glad jeg hadde blitt og seriøst bare gi han til meg!!!!

Regner med at de får han om de vil ha han, noe som gjør meg til andrevalg. Virker sånn, selv om jeg ikke vet det sikkert. Det er ganske kjipt, men på en måte greit nok og - besøket gikk jo fint, men jeg er ikke den flinkeste til å gi et supert førsteinntrykk og fortelle ordentlig om det jeg kan tilby. Kunne ønske jeg var flinkere til sånt nå. :( Ekstremt irriterende at noen som ikke er enige om de vil ha han eller ikke kanskje får han fremfor meg som har hatt tervegutt av den typen som drømmehund i evigheter...


Har ikke fungert ordentlig siden besøket, type sjekke tlf annenhvert minutt, bare vært stressa og vurdert å sove midt på dagen for å få tiden til å gå.... Så blir det sånn i morgen også, bare at jeg sikkert ikke ender opp med hund, for hvem kan motstå en sånn liten tass. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff er du andre valget :P De andre gir 12k for han, du ikke så mye :/ It's all about the money.

Nei nei, fôrvert det også. For alt jeg vet kan de være fantastiske og erfarne og det ene og det andre... Blæh er det uansett. :tongue: Men det er en grunn til at jeg aldri får jobb etter jobbintervju f.eks., blir så stressa og det er litt vanskelig å ha en ordentlig samtale. Siden hun ikke har sagt nei tror jeg ikke hun synes jeg er håpløs, men likevel da... Kjipt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei nei, fôrvert det også. For alt jeg vet kan de være fantastiske og erfarne og det ene og det andre... Blæh er det uansett. :tongue: Men det er en grunn til at jeg aldri får jobb etter jobbintervju f.eks., blir så stressa og det er litt vanskelig å ha en ordentlig samtale. Siden hun ikke har sagt nei tror jeg ikke hun synes jeg er håpløs, men likevel da... Kjipt. :)

Åh? Da er det teit at hun venter på at de skal svare siden du "huket" tak i han først :S Useriøst spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh? Da er det teit at hun venter på at de skal svare siden du "huket" tak i han først :S Useriøst spør du meg.

Nei, de var der først dessverre, dagen før oss. :( Altså, tror nok at hun helst vil at de skal ha han, siden hun venter og ser, men tror ikke hun har noe i mot at jeg har han heller. Som sagt litt kjipt å være andrevalg, men biter det i meg om det resulterer i at jeg kanskje får en fryktelig fin valp til slutt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de var der først dessverre, dagen før oss. :( Altså, tror nok at hun helst vil at de skal ha han, siden hun venter og ser, men tror ikke hun har noe i mot at jeg har han heller. Som sagt litt kjipt å være andrevalg, men biter det i meg om det resulterer i at jeg kanskje får en fryktelig fin valp til slutt. :jepp:

Aaah men da så! :/ Kanskje de driver med IPO eller noe siden de vil at de skal ha han.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aaah men da så! :/ Kanskje de driver med IPO eller noe siden de vil at de skal ha han.. :rolleyes:

Det er noe sånt jeg tenker også... Siden jeg kan tilby det meste (type mye tur og aktivitet, være mye ute og med på ting - på småbruk blir det liksom sånn at hundene er med på alt og ute sammen med oss) unntatt hundesport o.l. Vil jo prøve meg, men klarer nok ikke å skape en elitehund liksom. :laugh:

Ja, ja - det får gå som det går. Blir han vår så hadde det vært fantastisk, hvis ikke så finnes det faktisk andre belgere i landet. Krysser bare fingre og tær og alt jeg har at den tispen de skal se på i morgen er så fantastisk at de ikke klarer å motstå den. :tongue:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden... Skjønte at oppdretteren er i slekt med min gamle dressurtrener, uvanlig etternavn - men hun må være tvillingsøstra eller noe sånt. Fikk helt sjokk da jeg så henne og lurte litt på om dressurtreneren min hadde bytta fornavn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...