Gjest Gaea Skrevet 5. september 2014 #21 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) . Endret 3. oktober 2014 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 3. oktober 2014 #22 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg liker hest og hund, og har drevet / driver på med det. Ny følger her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 3. oktober 2014 #23 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg liker hest og hund, og har drevet / driver på med det. Ny følger her Heisann! Så gøy. Har fått med meg at du også har valp! Morsom tid... Hvor gammel er han nå? Forresten, veldig fint at du minnet meg på at jeg har en dagbok, det hadde jeg visst glemt litt... Såh. Kan jo kort oppsummere nytt som har skjedd den siste tiden. M, altså Mr. Hest, ble ''halvveis friskmeldt'' for en liten stund siden. Fikk da lov til å begynne med litt bakkearbeid, i skritt; noe som egentlig er fint, fordi i forhold til andre AR-folk har jeg vært supersløv med bakkearbeid. Sånt går ikke an om man skal bli flink! Og så fikk han ny behandling i forigårs, da fikk jeg lov til å begynne å ri litt også. Så jeg red han for første gang på fire måneder i går, det var veldig, veldig gøy! Men... Jeg red han altså to ganger for fire måneder siden. Før det var han ute på helfôr i et halvt år, med kun turer i blant. Så han kan sånn ca... Ingenting lenger. Jeg satt der og bare haaaallo, indirekte tøyle - flytt deg. Flytt deg. FLYTT deg. FLYTT DEG! og litt annet smårusk. Filmet det også, og selv om han har gode bakbenssteg i den forstand at innvendig kommer godt frem og under tyngdepunktet, så er de stive, tar ikke i mot særlig med vekt. Med andre ord, et stykk hest gooodt på fremparten ja! For å ikke snakke om at jeg tydeligvis må gjennom kjære-deg-det-går-fint-å-ha-noe-på-hodet-fasen igjen. Han liker nemlig ikke kapsun, sidepull, bitt, you name it! Tar jo sjeldent i det, og når jeg gjør er det jo ikke særlig med press der, så man kan konkludere med at han har et særs følsomt hode. Slenger med et bilde av M, siden jeg sikkert ikke er fryktelig lett gjenkjennelig der. Dritdårlige bakben der, men - hesten har jo fått litt overlinje! Bare den siste måneden. Litt stolt av det faktisk, har vært flink og jobbet jevnt med han nå den siste tiden. Lille ponnitass trener jeg enda også. Hun er fantastisk, ikke så mye mer å si om den saken. Hun kan neeesten like mye som M allerede, fra bakken da, så jeg vurderer å begynne å ri henne litt snart... Hadde bare vært fint hvis barna til hun som eier henne ikke hadde sabotert treningsplanene mine ved å ta henne med ut på turer på grov grus, slik de gjør en gang i blant. Sårbent nå, ja. Jeg var forresten på kurs med ponni og M for noen uker siden!! Ett år siden sist. Helt fantastisk var det. Og nå har jeg fått plass på to til neste år. Hadde egentlig håpet på mer, men når det er så stor rift om de så blir det da sånn... Sikkert like greit for lommeboka da, verdens beste instruktør har nemlig innsett at det kanskje var på tide å ta seg like godt betalt som andre på samme nivå. L går det også superdupert med, men han har jeg allerede skrytt masse av i en annen tråd, så dropper det her tror jeg. Av sosiale greier har jeg vært i London for å besøke søsteren min. Hva gjorde vi der..? Vel, jeg var to ganger på Sainsbury's. Èn gang på Tesco. Èn gang mer i sentrum, der vi spiste burger og gikk på en H&M. Bakte muffins. Bakte (verdens mest kvalmende) kake - Victoria sponge. Så... Ikke så begivenhetsrik tur, men koselig lell. Jeg var også i en konfirmasjon en måneds tid siden. Har besøkt mamma en gang. På søndag får jeg besøk av en venninne. Kan konkludere med at jeg har vært kjempeflink sosialt sett i det siste og kan med god samvittighet ta en pause fremover. Jo, også en siste nyhet da! Som faktisk er litt spennende! Jeg får praksisplass nu. Etter laaang tid med å gjøre ikkeno, kremt, nettstudier. Skal dit på mandag, vet egentlig lite enda, så får se hva som skjer. Men tror jeg skal spørre om å få jobbe i butikk, om jeg kan velge. Selv om det sikkert er kjempekult å renovere gamle møbler så burde man kanskje spørre seg selv hvor praktisk den kunnskapen er i det lange løp... Prøver hardt å velge noe lurt for en gangs skyld, ikke min sterkeste side. Ups. Det ble visst ikke så kort likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 3. oktober 2014 #24 Del Skrevet 3. oktober 2014 Heisann! Så gøy. Har fått med meg at du også har valp! Morsom tid... Hvor gammel er han nå? Forresten, veldig fint at du minnet meg på at jeg har en dagbok, det hadde jeg visst glemt litt... Hehe stemmer det.. Han er nettopp blitt 9 mnd, blir vel 10 denne mnd.. Sucks å bli født ila de 3 siste dagene i mnd Din da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 3. oktober 2014 #25 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hehe stemmer det.. Han er nettopp blitt 9 mnd, blir vel 10 denne mnd.. Sucks å bli født ila de 3 siste dagene i mnd Din da? Hvilken rase er det? Han er snart 5 mnd. nå. En million ganger greiere enn min forrige var som valp, men venter i spenning på unghundperioden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 3. oktober 2014 #26 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvilken rase er det? Han er snart 5 mnd. nå. En million ganger greiere enn min forrige var som valp, men venter i spenning på unghundperioden... BC- retriever blanding Unghundperioden har kicket inn her, men samtidig har han dratt til seg andre unoter, som han skulle hatt i sin verste valpe periode Sånn som biting på sko, dyner, puter osv.. Gjorde aldri det før for noen uker siden Ellers er han perfecto da, selv om hørselen har blitt litt selektiv Hva hadde du forrige gang da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 4. oktober 2014 #27 Del Skrevet 4. oktober 2014 BC- retriever blanding Unghundperioden har kicket inn her, men samtidig har han dratt til seg andre unoter, som han skulle hatt i sin verste valpe periode Sånn som biting på sko, dyner, puter osv.. Gjorde aldri det før for noen uker siden Ellers er han perfecto da, selv om hørselen har blitt litt selektiv Hva hadde du forrige gang da? Ah, da er den vel litt samme type som min antar jeg. Neeeei..... Ikke si sånt da! Slapp billig unna forrige gang skjønner du, men hadde til gjengjeld en fæl valpeperiode. Nå blir det nok omvendt, kan jo ikke ha det fint og greit hele tiden vel? Akkurat selektiv hørsel kjenner jeg igjen, da... Alltid på det verste tidspunktet du kan tenke deg; i skogen der det ikke var så farlig gikk det alltid fint, men i f.eks. torshovsparken måtte jeg der i mot løpe rundt med godbiter og bånd mens hunden jaktet på kråker og overfalt hilste på mennesker. Jeg har hatt to whippeter. Den første hadde jeg på fôr, litt tilfeldig at det ble den rasen. Den neste deleide jeg (men han bodde bare hos meg da), fra samme oppdretter som første - egentlig bare fordi det var vanskelig å si nei når babybildene ble lagt ut og jeg ble spurt. Fortsatt veldig glad i rasen, men det passer ikke for meg, sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. oktober 2014 #28 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ah, da er den vel litt samme type som min antar jeg. Neeeei..... Ikke si sånt da! Slapp billig unna forrige gang skjønner du, men hadde til gjengjeld en fæl valpeperiode. Nå blir det nok omvendt, kan jo ikke ha det fint og greit hele tiden vel? Akkurat selektiv hørsel kjenner jeg igjen, da... Alltid på det verste tidspunktet du kan tenke deg; i skogen der det ikke var så farlig gikk det alltid fint, men i f.eks. torshovsparken måtte jeg der i mot løpe rundt med godbiter og bånd mens hunden jaktet på kråker og overfalt hilste på mennesker. Jeg har hatt to whippeter. Den første hadde jeg på fôr, litt tilfeldig at det ble den rasen. Den neste deleide jeg (men han bodde bare hos meg da), fra samme oppdretter som første - egentlig bare fordi det var vanskelig å si nei når babybildene ble lagt ut og jeg ble spurt. Fortsatt veldig glad i rasen, men det passer ikke for meg, sånn egentlig. Jeg hadde en relativ lett valpe periode også, ser jeg ut ifra det jeg leser her ang andre sin erfaring.. (første valp men hund nr 2), masse kos, lek og trening... Kosen var nå som så altså, veksling mellom "jaa kos" til "hahahaha jeg biter på deg åja gjorde vondt ops la meg ikke stoppe med det" Nå er det bare masse kos uten biting jeesus han er needy! nå bare biter han på ting han ikke skal bite på .. Bortsett fra bitingen og den der "Var dette kveldstur? La meg gå totalt bananas å ha full energi" <- hva med de 3 andre turene + muligheten til å gå løs, å gå bananas på? så er han perfekt.. Får akkurat 0,5 sek til å hive på meg dynen når det er leggetid også er han i armene mine også er det 30 mins kos før dagen starter.. å ellers når han krever det, som er ofte.. Ikke vært flink til å si nei der nei.. Whippeter er en herlig rase det, litt for "tynne" og korthåret for min del Dog er han her også litt for korthåret for min del, men han er myk og fluffy for det om Haha! Ja den selektive hørselen kicker merkelig nok inn på de verste tidspunkter Å jeg vet du har lyst å poste et bilde av valpesnusken din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 4. oktober 2014 #29 Del Skrevet 4. oktober 2014 Jeg hadde en relativ lett valpe periode også, ser jeg ut ifra det jeg leser her ang andre sin erfaring.. (første valp men hund nr 2), masse kos, lek og trening... Kosen var nå som så altså, veksling mellom "jaa kos" til "hahahaha jeg biter på deg åja gjorde vondt ops la meg ikke stoppe med det" Nå er det bare masse kos uten biting jeesus han er needy! nå bare biter han på ting han ikke skal bite på .. Bortsett fra bitingen og den der "Var dette kveldstur? La meg gå totalt bananas å ha full energi" <- hva med de 3 andre turene + muligheten til å gå løs, å gå bananas på? så er han perfekt.. Får akkurat 0,5 sek til å hive på meg dynen når det er leggetid også er han i armene mine også er det 30 mins kos før dagen starter.. å ellers når han krever det, som er ofte.. Ikke vært flink til å si nei der nei.. Whippeter er en herlig rase det, litt for "tynne" og korthåret for min del Dog er han her også litt for korthåret for min del, men han er myk og fluffy for det om Haha! Ja den selektive hørselen kicker merkelig nok inn på de verste tidspunkter Å jeg vet du har lyst å poste et bilde av valpesnusken din Man kan bli livredd for å få seg hund av å lese på nettet altså! Tror det er litt sånn som med fødsler og andre potensielt fæle ting. Jeg gleder meg så fælt til å kunne kose uten at den bitingen begynner! Det er ikke ille nå altså, skal ikke klage... Men plutselig så biter'n deg i nesa liksom. Det er så koselig med kosehunder! En av grunnene til at jeg liker whippeter så godt, de er skikkelige sofaputer. L ville bare ligge alene på gulvet han... Men jeg har manipulert frem en ny personlighet gjennom tvangskos og ved å stadig sette han i sofaen, så nå har han blitt ganske oppmerksomhetssyk han også - endelig! Jepp, de er spesielle. Jeg synes de er utrolig vakre og elegante, og man blir faktisk vant til mye! Jeg syntes alle andre dyr var alt for tjukke da jeg hadde whippet. Men det er liksom ikke stallhunder (vil helst ikke bli så skitne, ligge på hardt underlag, etc), i tillegg nærmest umulig å motivere (begge mine var kresne og ikke så fryktelig opptatt av leker)... Da står man igjen med å, tja, løpe om kapp som belønning? Har ikke prøvd det da, hadde nok blitt slitsomt i lengden. Hm, tja, ja.... Jeg er jo ikke så flink til å være anonym uansett, så hvorfor ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. oktober 2014 #30 Del Skrevet 4. oktober 2014 Man kan bli livredd for å få seg hund av å lese på nettet altså! Tror det er litt sånn som med fødsler og andre potensielt fæle ting. Jeg gleder meg så fælt til å kunne kose uten at den bitingen begynner! Det er ikke ille nå altså, skal ikke klage... Men plutselig så biter'n deg i nesa liksom. Det er så koselig med kosehunder! En av grunnene til at jeg liker whippeter så godt, de er skikkelige sofaputer. L ville bare ligge alene på gulvet han... Men jeg har manipulert frem en ny personlighet gjennom tvangskos og ved å stadig sette han i sofaen, så nå har han blitt ganske oppmerksomhetssyk han også - endelig! Jepp, de er spesielle. Jeg synes de er utrolig vakre og elegante, og man blir faktisk vant til mye! Jeg syntes alle andre dyr var alt for tjukke da jeg hadde whippet. Men det er liksom ikke stallhunder (vil helst ikke bli så skitne, ligge på hardt underlag, etc), i tillegg nærmest umulig å motivere (begge mine var kresne og ikke så fryktelig opptatt av leker)... Da står man igjen med å, tja, løpe om kapp som belønning? Har ikke prøvd det da, hadde nok blitt slitsomt i lengden. Hm, tja, ja.... Jeg er jo ikke så flink til å være anonym uansett, så hvorfor ikke. Ja man kan det, hadde ikke lest så mye på nettet ang andre sin erfaring med valper før jeg fikk en valp selv, der og da var han jo rene monstervalpen, å ble også kalt for det.. Men etter å ha lest andre sin erfaring så er han jo super enkel i forhold Var jo mange ganger jeg sa til han om han ikke gav seg så var det finn.no next altså Han var vanskelig, men enkel i forhold til mange andre Skjønner godt til at du gleder deg til kos uten biting Det er så herlige stunder det Han her har bete litt på dynekanten (som jeg i dag tidelig måtte sy sammen, fordi det var dun over alt! Håper det holder sammen for jeg kan ikke sy ) under kveldskosen før natten Hadde blitt slitsomt i lengden å løpe om kapp ja - men du har jo hester du kan sitte på å trave om kapp med disse whippetene Skjønn hund du har ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 4. oktober 2014 #31 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Ja man kan det, hadde ikke lest så mye på nettet ang andre sin erfaring med valper før jeg fikk en valp selv, der og da var han jo rene monstervalpen, å ble også kalt for det.. Men etter å ha lest andre sin erfaring så er han jo super enkel i forhold Var jo mange ganger jeg sa til han om han ikke gav seg så var det finn.no next altså Han var vanskelig, men enkel i forhold til mange andre Skjønner godt til at du gleder deg til kos uten biting Det er så herlige stunder det Han her har bete litt på dynekanten (som jeg i dag tidelig måtte sy sammen, fordi det var dun over alt! Håper det holder sammen for jeg kan ikke sy ) under kveldskosen før natten Hadde blitt slitsomt i lengden å løpe om kapp ja - men du har jo hester du kan sitte på å trave om kapp med disse whippetene Skjønn hund du har ja Åh, så gøy med ødelagte ting. Kan tro jeg var glad da L viste stor interesse for ledninger i starten... Men nå er han flink, selv om akkurat sokker fortsatt fascinerer. Kunne aldri holdt følge i trav! Hadde med bikkja på tur med ATV jeg, da holdt jeg greit følge. Da løp han i 35 km. timen og hadde fortsatt litt å gå på. Veldig gøy å se de løpe. Takk! Helt enig. Akkurat nå er jeg veldig glad. Var litt slapp i dag, men bestemte meg for å gjøre noe med M likevel. Var ikke i treningshumør, så da leide jeg han en liten tur... Fire måneder siden sist. Å løpe over jordene med en glad og lykkelig hund, samt en stolt og energisk hest... Helt stille rundt, fantastisk natur... Det er intet mindre enn lykke. M, som har så lav selvtillit og er skeptisk til det meste - han så ut som en forvokst araber, så stor og flott følte han seg. Helt herlig. Var også veldig koselig å se at hele resten av flokken stod klint inntil porten og humret i kor da vi kom tilbake, M har blitt skikkelig poppis. PS. Har ikke redigert bildene, bare gjort de litt mørkere - skyene var skikkelig kule i dag. Endret 4. oktober 2014 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. oktober 2014 #32 Del Skrevet 4. oktober 2014 Åh, så gøy med ødelagte ting. Kan tro jeg var glad da L viste stor interesse for ledninger i starten... Men nå er han flink, selv om akkurat sokker fortsatt fascinerer. Kunne aldri holdt følge i trav! Hadde med bikkja på tur med ATV jeg, da holdt jeg greit følge. Da løp han i 35 km. timen og hadde fortsatt litt å gå på. Veldig gøy å se de løpe. Takk! Helt enig. Såpass ja Kjappe dyr! Ledninger ja.. ble spist noen ladere her også.. Men det gav seg liksom med det.. til nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 6. oktober 2014 #33 Del Skrevet 6. oktober 2014 Såpass ja Kjappe dyr! Ledninger ja.. ble spist noen ladere her også.. Men det gav seg liksom med det.. til nå. Slutt med sånne kommentarer; når de har sluttet med noe dumt har de sluttet med det for alltid. I går fikk jeg besøk av venninnen min, det var så gøy! Savner å stå på samme stall. Trente og lekte litt med ponnitassen (og fikk masse tøffe bilder og film av at hun spurter etter, bukker og hopper rundt ). Trente litt med L og tok bilder, og tok med M en tur på jordet. Turte å prøve med bare halsring, han var så snill og grei! Hadde jeg gjort det da jeg fikk han hadde han vært borte innen ett minutt. Åh, har så mange fine bilder nå, får så lyst på fancy kamera selv! I dag begynte jeg på forberedende kurs før praksisplass. Dritkjedelig egentlig. Finnes det noe verre enn å sitte inne dagen lang og lese/fylle ut skjemaer..? Heldigvis bare to uker, så blir det praksis. Blir spennende å se hva jeg får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 6. oktober 2014 #34 Del Skrevet 6. oktober 2014 Slutt med sånne kommentarer; når de har sluttet med noe dumt har de sluttet med det for alltid. I'm just saying you know 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 11. oktober 2014 #35 Del Skrevet 11. oktober 2014 Har ikke skjedd så mye i det siste. Når det er litt sånn her (minus smilet) er det ikke så mye som frister... Siste dagene har gått med til absolutt ingenting faktisk. Så fort jeg ikke har noe jeg må gjøre er det vanskelig å få gjort noe som helst synes jeg. Sitter og tenker litt på hva vi kunne gjort for å få leiligheten finere og litt mer personlig. Er litt lei av at alt blir så halvveis... Kjøper inn et par ting som er fint, men kræsjer totalt med ting og tang som er her fra før av. Så tenkte at det kanskje kunne være greit å få samlet opp et par ønsker her, så jeg finner det igjen om jeg noen gang får gjort noe som helst. Stua blir nok førsteprioritet. Først og fremst vil jeg gjerne male - synes de fargene her er ganske fine.http://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/2930000681301791_Interior.aspxhttp://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/1100000023001791_Interior.aspx Har lyst til å få hjørneskapet og kjøkkenskapene (har åpen kjøkken/stue-løsning) i samme farge som stuebordet, ca. sånn her;http://www.jotun.com/no/no/b2c/colour-inspiration/colours/interior/9048-mokka-interior.aspx Så er nå problemet med det at både gulvet og kjøkkenet er i en j*vlig furufarge. Jeg liker furumøbler, men de må være litt lyse eller mørke, ikke sånn oransjgulaktig (vanskelig å forklare) som man ser i hytter i blant... Går fint an å beise gulvet også - eller andre ting - men... Da blir det plutselig mye jobb for et sted man bare leier altså! Men det er så stygt, virkelig. Teppe vil jeg ha. Har ikke funnet et passende, men tenker kanskje bonderødt eller grønnbrun farge. Som da vil matche gardinene. Elsker gardinene til det ene vinduet, på det andre har vi noen grønne i drittkvalitet sånn midlertidig. Vil ha nye, da i samme farge som beskrevet over (bare motsatt av hva enn teppet blir, hvis ikke blir det litt vel mye matching). Funnet et par greie puter til å ha i sofaen, burde jo se på ting som er litt billig. For øyeblikket har vi mørkeblå sofaputer som er fra den forrige sofaen, har ikke noe som helst annet blått i hele stua... http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60274006/ Den her vil matche lenestolen og det er litt grønt i gardinene. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/70281252/ Den her vil matche stuebordet litt (brunt) og sofaen (beige). Hakket mer spennende enn ensfarget. Jeg vil også ha nye taklamper. Hvordan de nye skulle vært vet jeg ikke enda, vet bare at de nåværende er forferdelige. Jeg vil ha trestoler med utskjæringer, ikke for mye og voldsomt, men ikke for kjedelig... Som jeg kan male bonderøde slik at de matcher bena på kjøkkenbordet. Ikke minst så vil jeg ha gamle møbler. Gammelt treverk, som må være litt slitt, men ikke for slitt... Rosemalte ting og tang (elsker det!), men det må være malt i riktige, dempede farger - ikke noe knæsjgreier her nei. Egentlig vil jeg bare bo i en gammeldags og forseggjort hytte året rundt. Tømmervegger, møbler med utskjæringer, håndmalte bilder og møbler, mørkt og lunt med masse lamper og levende lys, ikke ett eneste høymoderne, skinnende møbel eller en eneste hvit vegg i hele huset. Aaaah... *drømme seg bort*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 11. oktober 2014 #36 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det ble virkelig et langt innlegg om interiør, av alle ting. Tar det som et tegn på at jeg føler meg litt hjemme her jeg, har aldri brydd meg noe særlig tidligere - skulle jo ikke bo der så lenge uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 16. oktober 2014 #37 Del Skrevet 16. oktober 2014 Det snøøøør. Slapsete, ekkel snø da. Snart ut på tur med bikkja som dessverre ikke er enig i at det er mye bedre å holde seg inne på slike dager... M har fått seg nytt dekken da. Akkurat i tide til sånt vær. Så han er glad og fornøyd, mens jeg som gjerne skulle trent hest og ponni de kommende dagene ikke er fullt så fornøyd. Ønsker meg ridehus, takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 17. oktober 2014 #38 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har full medfølelse.. ikke snø her enda.. men det er kaldt... så.. close enough .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 17. oktober 2014 #39 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har full medfølelse.. ikke snø her enda.. men det er kaldt... så.. close enough .. Snøen ble borte raskt her, nå er det bare oversvømt i skogen. Startet dagen med tur med L, moren til L og lille J (jack russel). Men så kjapt at J ikke ville være med likevel - noe som sikkert var like greit, siden hun muligens hadde druknet. I dag har jeg ridd en tur med hesten, kjempedeilig! Ett år siden sist, eller noe sånt. Skal egentlig ikke så mye, men korte turer en gang i blant kan umulig skade så mye tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 17. oktober 2014 #40 Del Skrevet 17. oktober 2014 Snøen ble borte raskt her, nå er det bare oversvømt i skogen. Startet dagen med tur med L, moren til L og lille J (jack russel). Men så kjapt at J ikke ville være med likevel - noe som sikkert var like greit, siden hun muligens hadde druknet. I dag har jeg ridd en tur med hesten, kjempedeilig! Ett år siden sist, eller noe sånt. Skal egentlig ikke så mye, men korte turer en gang i blant kan umulig skade så mye tenker jeg... Like greit at den forsvant Forøvrig kan dere bare beholde den.. Den trenger ikke å komme her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå