cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #761 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nei søren....hvordan kan jeg få bildet større??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #762 Del Skrevet 8. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #763 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ble det større nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #764 Del Skrevet 8. oktober 2014 eller nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #765 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er sikkert få pixler på det som gjør at det blir så lite:) aner ikke hvordan man får det større:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 8. oktober 2014 #766 Del Skrevet 8. oktober 2014 Så fint bilde og babybump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. oktober 2014 #767 Del Skrevet 8. oktober 2014 Fin babys og babybump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #768 Del Skrevet 8. oktober 2014 Meningen med hele baby bilde var jo at dere skulle se tissefanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #769 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hvis dere ser med mobil og tar bilde av bildet kan dere forstørre og se. Egentlig ser jeg det klart på miniatyr bildet, Men nå vet jeg jo hva jeh skal se etter I dag er jeg helt skutt .... Så trøtt og sliten. Veldig sliten / vondt i ryggen. Ps gikk på vekta i stad! Angra på det ja! Hvordsn er det mulig ????? gått opp 6 kg !!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 8. oktober 2014 #770 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ser det ikke jeg... Men så koselig med bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #771 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ååååå noe så dumt ! Jaja .... Ei venninne av meg som er gravid og tre uker lenger enn meg fortalte at hun kjente antydninger til liv allerede i uke 5. Dette er hennes andre svangerskap. Er ikke det litt tidlig? Hun sa at dersom man drikker noe veldig kaldt eller syrlig så kan man kjenne aktivitet i magen. Hmmm Nei nå er det natta på meg. Er helt ferdig !!! Stakkars mannen - ikke mye selskap gan får når han kommer hjem fra jobb. Natta jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 8. oktober 2014 #772 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er ikke mulig Hun kjenner nok noe annet. Kanskje hun.kjenner at blæren fylles Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. oktober 2014 #773 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er vel litt tidlig;) er nok noe annet hun kjenner! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 8. oktober 2014 #774 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Tror nok GYN har rett om kjønnet altså, det der er jo en fot.... Desuten er det veldig lett å ta feil av en litt stor klitoris og en penis så tidlig. HEI forresten! Endret 8. oktober 2014 av Zoowagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #775 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei zoowagen og velkommen I dag har jeg våknet til en dritt dag! Dritt vær er det også! Formen er avhengig sv humøret i dag merker jeg! Denne mulige urinveisinfeksjonen irriterer meg. Er drt uvi eller er det sopp ? Er det ingen lege som bare kan sette meg på noe medisin som ikke er farlig men som ev fjerner begge deler!!! Synes ikke legen tar dette alvorlig nok! Har sendt en sms til lege i dsg for svar på dyrkningen skulle foreligge i dag - så håper å høre fra henne! Men finnes det ikke et antibiotikum som ikke skader fosteret men som kan fjerne sopp / uvi????? Må jo være bedre å prøve noe slikt enn at jeg skal bekymre meg og gå med dette ! Sorry / litt dårlig humør i dsg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. oktober 2014 #776 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ååååå noe så dumt ! Jaja .... Ei venninne av meg som er gravid og tre uker lenger enn meg fortalte at hun kjente antydninger til liv allerede i uke 5. Dette er hennes andre svangerskap. Er ikke det litt tidlig? Hun sa at dersom man drikker noe veldig kaldt eller syrlig så kan man kjenne aktivitet i magen. Hmmm Nei nå er det natta på meg. Er helt ferdig !!! Stakkars mannen - ikke mye selskap gan får når han kommer hjem fra jobb. Natta jenter Hehe, det er ALT for tidlig. Den har jo ikke begynt å bevege seg en gang. Selv de som påstår de kjenner noe når de er 10 uker på vei tar nok feil. Håper dagen din blir bedre etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. oktober 2014 #777 Del Skrevet 9. oktober 2014 Desverre finnes det ikke noe som fjerner både sopp og uvi:) mange får sopp av antibiotika da det også tar den naturlige bakteriefloraen i skjeden. Og når man er gravid så blir floraen endret uansett så man er mer utsatt for sopp.. jåpet du får svar i dag i allefall!! jobb i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #778 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jepp jobb i dag. Gleder meg vilt til fri i morgen. Kommer jo hjem fra jobb og er ikke tilsnAkkende pga trøtt og dundrende huepine. Så i morgen skal jeg sove uten vekkeklokke. Herregud - jeg husker ikke om jeg tok albyl e tabletten i dag 😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. oktober 2014 #779 Del Skrevet 9. oktober 2014 Uff. Sov lenge når du har fri!! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #780 Del Skrevet 9. oktober 2014 Om jeg skal !! Har også forespurt om forlengelse av sykemeldingen min. Tror 100 prosent jobb blir litt drastisk. Bedre litt enn kngenting tenker jeg! Tusen takk for medisinsk svar lillemeg90 👍 det var oppklarende! Ps om jeg har glemt albyl e i dag - eller jeg er usikker, var nok litt trøtt, skal jeg ta en etterpå ( risikere dobbeldose) eller vente til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå