Gå til innhold

Kristina Andersen og kroppen hennes...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så Kristina i kristiansand for 2 uker siden, vil bare si at hun ser mye "fastere" ut i virkeligheten enn på bilder! Tror det har noe med hvordan hun poserer og hva slags klær hun tar på seg!

Edit: Må bare legge til at jeg ikke syntes hun ser lubben eller stor ut på bloggen! Sunn og frisk jente. :)

Endret av secret92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hmmm... Hva skjedde med verden? :klo:

gVBuzhA.jpg

Anonymous poster hash: 14206...1d1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hun der er ikke slank. Seriøøøøst!!! Jeg skjønner at dere skal skåne alt og alle men på tide å skjønne forskjell på kroppsfasonger. Hun er kjempe flott og søt selvfølgelig, men ikke SLANK!

Hun er ca 5-10 kg over vanlig vekt vil jeg si? Om man tenker ideelt sett og etter høyden hennes.

http://kristinaandersen.no/1405407986_on_my_way_out.html

Helt enig, Hun er ikke slank!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er heller ikke FEIT slik enkelte her påstår!

Hun er ikke feit nei, men i godt hold som man fint kaller det.

Anonymous poster hash: dd5a4...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Veldig godt poeng, hadde ikke helt tenkt på det slik før. :) Jo, helt klart hadde jeg funnet det irriterende. Bare tenker at hvis Fotballfrue (som jeg har fått med meg veldig mange mener KA kopierer) irriterer seg over dette får det være hun som tar det opp med KA, evt. skriver et innlegg om det.

Det kan jeg si meg enig i ;)

Anonymous poster hash: 213c9...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere trenger hjelp. Hva i allverden har skjedd med verden? Har alltid hatt lyst på barn, men ikke hvis man må vokse opp i en slik tilværelse. Kristina Andersen er ikke feit, ikke diger, ikke overvektig. Gjør oss alle en tjeneste dere som mener det, sult dere til dere dør! Da blir dere digge og vi slipper dere.. Vinn-Vinn situasjon

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Hun ser da sunn og frisk ut. Hun er jo ikke overvektig og ser ikke ut som hun har masse usunt fett på kroppen. Hun har en tettbygd og kompakt kropp noe som gjør at hun kan se noe større ut i visse antrekk som hun velger.

Det er faktisk mulig å trene masse og spise sunt uten at en er supertynn. Så lenge hun spiser mer enn hun forbrenner så holder hun seg slik hun er selv med masse trening. Synes hun fronter en sunn livsstil med trening på en sunn måte jeg.

Man må ikke se ut som en catwalkmodell for å være et akseptert bilde av en sunn, aktiv og frisk kropp.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Alles kropper er ulike og ser ulike ut selv med sunt kosthold og trening. Jeg ser ikke ut som fotballfrue etter all treninga jeg har gjort. Jeg har jo en helt annen kropp og får et helt annet resultat enn henne. Noen er "naturlig" litt "større" eller mer "formfulle" enn andre, uansett om de spiser omtrent det samme, etc.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tiaen

Denne tråden burde blitt stengt. Ærlig talt, skjerp dere. Ikke rart at mange sliter med kroppsbildet idag. Dette var flau lesing (Dere som mener hun er feit).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser da sunn og frisk ut. Hun er jo ikke overvektig og ser ikke ut som hun har masse usunt fett på kroppen. Hun har en tettbygd og kompakt kropp noe som gjør at hun kan se noe større ut i visse antrekk som hun velger.

Det er faktisk mulig å trene masse og spise sunt uten at en er supertynn. Så lenge hun spiser mer enn hun forbrenner så holder hun seg slik hun er selv med masse trening. Synes hun fronter en sunn livsstil med trening på en sunn måte jeg.

Man må ikke se ut som en catwalkmodell for å være et akseptert bilde av en sunn, aktiv og frisk kropp.

Enig. Må også si hun er veldig lite flink til å kle seg på en måte som fremhever kroppen hennes positivt. Hadde kommet til å se 15 kg tyngre ut jeg hvis jeg gikk i de klærne hun går i.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har litt ekstra fett på kroppen, samtidig som hun har endel muskler, noe som gjør at vekten hennes garantert er over BMI-en hun egentlig burde hatt. Men hun er da ikke FEIT! Jeg er 168cm, veier 86kg, har kjærlighetshåndtak og litt muffinmage, men jeg er ikke feit. Selv om BMI-en min sier det. Jeg løper 5km på 20 minutter, 10km på 45, så man kan fint vært "trent" selv om man har ekstra fett på kroppen :P

Anonymous poster hash: 912dc...52a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt, hva er det som får dere til å tro at det er greit å starte en mengde tråder om andres jenters kroppsfasong og vekt? Lene Orvik, Hedda, og Kristina Andersen, for å nevne noen. Trådstarter, hadde du likt om noen gjorde det med deg? Særlig at intensjonene dine var gode med å starte denne tråden. Hva så om Kristina sier hun trener sinnsykt mye, men at du ikke synes at det vises? Hvorvidt Kristina Andersen er tynn eller tykk er fullstendig uinteressant... Verre er det at noen faktisk synes dette er greit å starte en tråd om. Det er ikke rart det er kroppspress der ute, når slike tråder florerer... Denne tråden burde stenges!

Endret av Katten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun har litt ekstra fett på kroppen, samtidig som hun har endel muskler, noe som gjør at vekten hennes garantert er over BMI-en hun egentlig burde hatt. Men hun er da ikke FEIT! Jeg er 168cm, veier 86kg, har kjærlighetshåndtak og litt muffinmage, men jeg er ikke feit. Selv om BMI-en min sier det. Jeg løper 5km på 20 minutter, 10km på 45, så man kan fint vært "trent" selv om man har ekstra fett på kroppen :P

Anonymous poster hash: 912dc...52a

Jeg er veldig enig i at Kristina ikke er feit. Hun har en relativt kraftig kroppsbygning fra naturens side og legger trolig på seg fort, samtidig som hun er pakket med litt muskler. Rent subjektivt, så synes jeg hun er veldig fin, selv om hun er litt "stor". Hun kler det.

Jeg tror folk har veldig ulike definisjoner på hva som er fedme og det å være lubben. Når du sier du er 168 og veier 86 kilo, så tilsvarer jo dette en BMI på over 30 - helseskadelig overvekt. Du skal være sinnsykt godt pakket med muskelmasse for ikke å være tykk, da. Så, såfremt du ikke er bodybuilder, så er du vel ganske stor?

Foretrekker når folk kaller en spade for en spade.

Anonymous poster hash: bab16...5ab

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

"What you eat in private, you wear in public." Just sayin'.

Anonymous poster hash: a973e...669
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæ??? Hun er jo faktisk IKKE chubby! Hun er TRENT SLANK OG STRAM !! Sjalu eller?? Herregud..... nå må dere gi dere...

Anonymous poster hash: 22138...c49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig enig i at Kristina ikke er feit. Hun har en relativt kraftig kroppsbygning fra naturens side og legger trolig på seg fort, samtidig som hun er pakket med litt muskler. Rent subjektivt, så synes jeg hun er veldig fin, selv om hun er litt "stor". Hun kler det.Jeg tror folk har veldig ulike definisjoner på hva som er fedme og det å være lubben. Når du sier du er 168 og veier 86 kilo, så tilsvarer jo dette en BMI på over 30 - helseskadelig overvekt. Du skal være sinnsykt godt pakket med muskelmasse for ikke å være tykk, da. Så, såfremt du ikke er bodybuilder, så er du vel ganske stor?Foretrekker når folk kaller en spade for en spade. Anonymous poster hash: bab16...5ab

Da jeg veide 83kg (er forøvrig 160cm høy) brukte jeg str 36 i bukser, og da satt de greit i livet men var baggy i rumpe/lår. Jeg hadde veldig markerte kragebein, antydning til hule kinn (høye kinnbein så blir lett slik), og spiss hake. Strakk jeg hendene over hodet, syntes ribbeina mine.

Kroppen min er skapt slik at den veier mye selv om den ikke ser "feit" ut. Jeg har korte bein som lett får muskler, lang overkropp, bred ryggtavle. I tillegg har jeg store pupper men ikke antydning til midje. Har heller ikke særlig til hofter og liten rumpe. Jeg kommer aldri til å se ut som Fotballfrue, selv om vi hadde spist og trent helt identisk. Sånn er det bare, og det må bare være greit.

En spade er ikke alltid en spade. Det kan være en liten plastspade laget for barnehagehender og det kan være en tung sementspade. Hvert til sitt bruk.

Anonymous poster hash: 5b29a...d49

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hun er iallefall det jeg vil kalle fit. Det er ingen dvaskete deler på kroppen hennes.. Forøvrig synes jeg fortsatt det er en uting å diskutere andres kropp;spesielt når det er negativt ladet. Hva ville dere tenkt om det var deres datter som fikk høre slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...