Gå til innhold

Kristina Andersen og kroppen hennes...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er jo ikke slank, men hva så? Hvorfor klikker alle helt fordi noen skriver det? Det er jo dere som gjør det å ikke være tynn til noe negativt, når dere reagerer såpass negativt på at noen ikke er slank. Tenk litt på det..



Anonymous poster hash: 7cc19...ebd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Hun er overhodet ikke slank. Hun later som om hun spiser sunt og trener aktiv.. En av de gjør hun IKKE. Jeg trener ikke, og spiser sunt, så jeg er veldig slank. Hadde droppet 1/2 hadde jeg sikkert eset ut.

Hun ser sunn og frisk ut, men det er en grunn til at hun redigerer seg selv i det bassenget. Ingen med det "kostholdet" hun sier at hun har, hadde sett slik ut.

På normale mennesker hadde det vist resultater.



Anonymous poster hash: 711f1...737
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Har lurt på det samme selv.. Og dette er ikke for å være stygg på noe måte, mener ikke hun burde slanke seg, men hadde jeg trent like mye og spist like sunt som hun skryter på seg og IKKE sett bedre resultater så ville jeg revurdert heile greia.

Forstår ikke at hun ser så slank/trent på noen bilder, mens på andre firkantet og lubben. Kler hun seg feil??

Hun skriver om hvor mye og hvor hardt hun trener og hvor sunt hun spiser. Men jeg syns ikke kroppen hennes ser så trent ut? Hun ser sunn og fin ut, er ikke slik at jeg mener hun er feit osv. Men hun ser veldig formfull/lubben ut sammenlignet med de andre bloggerne som også blogger like mye om hvor mye de trener og hvor sunt de spiser. De er jo så mye slankere og man kan SE at all treningen og spisingen har gitt resultater. Men ikke på Kristina...

Dette er ikke ett innlegg hvor jeg prøver å være slem, men ett innlegg der jeg lurer på om flere lurer på det samme som meg.

Anonymous poster hash: bcea0...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten helt enig i at hun kler seg som om hun var slankere. Hun eier ikke peiling på snitt og smak.. Prøver seg fram med dyre klær og hva andre går kledd i. Det kler henne ikke..



Anonymous poster hash: 711f1...737
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, slapp av!! Yme snakker vel om responsen du har fått i tråden.

Men i dette innlegget røper du jo intensjonen din med tråden, så dette var vel ikke noe du "bare lurte på om andre lurte på det samme"..

Anonymous poster hash: 3da09...cb3

Ja, veldig enig!

Ingen tvil om at intensjonen med "mener ikke å være slem, altså"-innlegget som det TS startet med viste sitt sanne ansikt her.

På generell basis er jeg ganske sjokkert over hva folk klarer å trykke ut av seg i disse trådene. Når i tillegg morens vekt blir kommentert tenker jeg at folk ikke lenger bare er dumme, men også ganske onde.

Jeg har tidligere i kveld blitt fortalt at jeg er "kjent" for å kritisere enkelte type tråder som blir startet om kjendiser og bloggere. Og jeg skal jammen fortsette med det, synes ikke sånt som dette skal få stå uimotsagt.

Hvorfor slutter dere bare ikke å lese bloggen hennes? Hvorfor har dere behov for å slenge spydigheter mot en dere ikke synes blir tynn nok som følge av mat- og treningsmengde? Hva opprører dere sånn? - det er jo ikke akkurat som om hun plager dyr eller stjeler fra barn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo kjempeflott ut! Men hun er ikke så flink til å velge klær som viser det frem ser det ut til! Men at hun er overvektig er bare helt latterlig å si, hun ser skikkelig sunn ut, man ser at hun tar vare på seg selv. Og hvem synes det er fint at jenter har guttekropp med masse synlige muskler? Ikke alle jenter ønsker å se ut som de boler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt den tanken selv. Hvorfor får hun ikke mer resultater hvis hun trener så mye, og spiser sunt?

Jeg følger bloggen til KA (selv om det er en del ting med henne som irriterer meg), og har fulgt den i flere år. I det siste har hun jo selv sagt at hun har lagt på seg, trent for lite og spist for mye. Så hun er jo større nå enn hun var da hun trente 6 dager i uken..

KA har en kraftig bygd kropp, spesielt beina, og hun har vel egentlig litt eplefasong. Lett for å legge på seg antagelig. Men hun ser jo bra ut uansett, spør du meg!

Hun er nok typen som aldri blir en sylfide, og hvorfor skal hun egentlig det..

Jeg skjønner de som reagerer på at vi diskuterer kroppen hennes, men ærlig talt.. Hun ER jo kraftig?? Hvorfor kan man ikke si det?

Og en (rosa)blogger må forvente å bli diskutert. Hvis man ikke tåler det, kan man jo la vær å blogge, og heller studere eller få seg en mindre offentlig jobb.

Anonymous poster hash: b299c...a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt den tanken selv. Hvorfor får hun ikke mer resultater hvis hun trener så mye, og spiser sunt?

Jeg følger bloggen til KA (selv om det er en del ting med henne som irriterer meg), og har fulgt den i flere år. I det siste har hun jo selv sagt at hun har lagt på seg, trent for lite og spist for mye. Så hun er jo større nå enn hun var da hun trente 6 dager i uken..

KA har en kraftig bygd kropp, spesielt beina, og hun har vel egentlig litt eplefasong. Lett for å legge på seg antagelig. Men hun ser jo bra ut uansett, spør du meg!

Hun er nok typen som aldri blir en sylfide, og hvorfor skal hun egentlig det..

Jeg skjønner de som reagerer på at vi diskuterer kroppen hennes, men ærlig talt.. Hun ER jo kraftig?? Hvorfor kan man ikke si det?

Og en (rosa)blogger må forvente å bli diskutert. Hvis man ikke tåler det, kan man jo la vær å blogge, og heller studere eller få seg en mindre offentlig jobb.Anonymous poster hash: b299c...a76

Spørsmålet er vel hvorfor det er så viktig å påpeke at kroppen hennes er slik og sånn i det hele tatt. Hva er poenget? Hvorfor er folk så opphengt i om bloggere er slanke eller chubby eller hva det måtte være? Vi har da alle øyne, må det benevnes i en tråd også for å virkelig poengtere det? Nei, her ligger det nok noe mer bak. Noe grumsete som folk ikke vil innrømme.

Anonymous poster hash: 3da09...cb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man påpeker at Fotballfrue er altfor tynn så er "alle" enige og mobber henne, når noen her sier at Kristina er kraftig/chubs i forhold til hvor mye hun sier hun trener/spiser sunt, så er det helt feil..

Wow..

Anonymous poster hash: f2f1f...51c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for egen del kan jeg bare si at jeg også har tatt FF i forsvar mange ganger. Det har andre også gjort.

Etterhvert ble det så mange tråder om FF og så mye idioti og ondskapsfull sladring, at jeg ikke gadd lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske utrolig hvor mye hets Fotballfrue og Krissy får for å være tynne, mens man skal for alle midler skrike ut om hvor slank Kristina Andersen er, når hun i stedet helt åpenbart er overvektig. Altså BMIen er for høy. Sier ikke at hun ikke er flott eller at alle mennesker må være tynne, men hun er rett og slett ikke slank.

Og hvorfor skal man kunne kommentere negativt om enkelte? Begrunne det med at de er rosabloggere? Kristina Andersen er også en rosablogger, blogger om kosthold, klær og andre mer eller mindre overfladiske ting. Hadde hun blogget om noe seriøst så synes jeg ikke man skulle diskutere kroppen hennes fordi den ikke er av betydning. Men slik er det altså ikke.

Hvorfor er Kristina Andersen et forbilde? Jeg er helt overbevist om at BMIen hennes er over 25. Bare fordi andre kvinner skal føle seg bra så hyles det om at en overvektig er et flott forbilde, når trenden i dag går mot stadig flere overvektige. Hvorfor er hun et bedre forbilde enn de som er for tynne? Det er bare for at dere selv skal føle dere bedre, med mammakiloene, i de slappe joggebuksene, med godteriskåla og med støttemedlemskap på treningssenteret.



Anonymous poster hash: 3fc11...a36
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Det er ganske utrolig hvor mye hets Fotballfrue og Krissy får for å være tynne, mens man skal for alle midler skrike ut om hvor slank Kristina Andersen er, når hun i stedet helt åpenbart er overvektig. Altså BMIen er for høy. Sier ikke at hun ikke er flott eller at alle mennesker må være tynne, men hun er rett og slett ikke slank.

Og hvorfor skal man kunne kommentere negativt om enkelte? Begrunne det med at de er rosabloggere? Kristina Andersen er også en rosablogger, blogger om kosthold, klær og andre mer eller mindre overfladiske ting. Hadde hun blogget om noe seriøst så synes jeg ikke man skulle diskutere kroppen hennes fordi den ikke er av betydning. Men slik er det altså ikke.

Hvorfor er Kristina Andersen et forbilde? Jeg er helt overbevist om at BMIen hennes er over 25. Bare fordi andre kvinner skal føle seg bra så hyles det om at en overvektig er et flott forbilde, når trenden i dag går mot stadig flere overvektige. Hvorfor er hun et bedre forbilde enn de som er for tynne? Det er bare for at dere selv skal føle dere bedre, med mammakiloene, i de slappe joggebuksene, med godteriskåla og med støttemedlemskap på treningssenteret.

Anonymous poster hash: 3fc11...a36

Herregud, hun er da ikke overvektig. Hun er dårlig på å velge klær som passer fasongen sin

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel hvorfor det er så viktig å påpeke at kroppen hennes er slik og sånn i det hele tatt. Hva er poenget? Hvorfor er folk så opphengt i om bloggere er slanke eller chubby eller hva det måtte være? Vi har da alle øyne, må det benevnes i en tråd også for å virkelig poengtere det? Nei, her ligger det nok noe mer bak. Noe grumsete som folk ikke vil innrømme.

Anonymous poster hash: 3da09...cb3

Fordi mange får en slags tilfredstillelse av å sladre om andre?

Jeg gjør ihvertfall det 😂

De som har utseendet som fokus i bloggen sin, må forvente at utseendet også blir fokus når folk prater om dem.

Det er vel strengt tatt ikke så mye annet enkelte blogger handler om? Når man nesten utelukkende skriver om kropp, trening, kosthold, sminke, skjønnhetsbehandlinger, kan man ikke diskutere hva de mener om feks konflikten mellom Ukraina og Russland.

Og bloggere vil vel bli diskutert, all den tid de lever av å få oppmerksomhet og klikk på det de skriver om?

Anonymous poster hash: b299c...a76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trådstarter her.

Så jeg er helt tett i hodet fordi jeg ikke skjønner helt at hun trener så mye og spiser så sunt som hun selv sier hun gjør, og likevel ikke ser ut som om hun gjør det?

Alt jeg sier er: Hun er ikke tjukk eller noe, men hun er ikke slank eller fit. Kan si hun er normal-chubby på en sunn måte. Hun ser sunn ut også og hun er en fin jente. Har aldri sagt at siden hun er chubby så er hun stygg... Jeg bare ser ikke helt logikken her... en av venninnene hennes, Maren, som også har en egen blogg, trener masse og spiser sunt og det SER man på henne også. Men det gjør man ikke på Kristina, selv om hun sier at hun trener hele 6 dager i uka og spiser så forbaska sunt. Så hvor f blir av resultatene da? kanke hun heller bare være ærlig om hvor mye hun spiser da? Og at hun egentlig ikke trener så mye som hun sier... ikke rart leserne som sier "Ser ut som du har lagt på deg" sier det, for det SER jo ut som hun har lagt på seg... Hun var tjukkere før ja, og så gikk hun ned i vekt og var slank en stund og så begynte hun med styrketrening og sånt og nå ser hun litt større ut igjen, men på en sunnere måte enn sist gang da hun var stor.

Så det jeg tror nå er at hun spiser for mye, selv om det er sunn mat. I tillegg til at hun trener tung styrke så bygger hun muskler men samt. mister ikke fett og da blir det på en måte dobbelt opp. Og da ser hun litt større ut.

Jeg begynner egentlig å bli lei den bloggen og hun jenta, fordi det virker som hun pynter så jævlig på hvor mye hun trener og hvor sunt hun spiser når man for fanden ikke ser noen resultater her :) Det har ihvertfall ført til at jeg leser bloggen mindre og mindre.

Anonymous poster hash: bcea0...a39

Hvorfor i huleste starter du en tråd om henne da, hvis du er så lei henne?

Merkelig hvordan fotballfrue får pepper for å være ALTFOR tynn, hun har et nervrotisk forhold til mat og trening, æsj så fæl hun er osv her inne, mens KA er sååå tjukk, herregud tenk at hun e så svær når hun påstår å trene mye og spise sunt.. Hva får dere ut av å snakke om andre mennesker på den måten? Hva bryr det deg om KA er chubby, eller om hun hadde vært en xxs?

Anonymous poster hash: bbb38...454

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da aldri skrevet at hun vil forandre kroppen sin fysisk med kostholdet og treningen sin, hun skriver hun vil spise sunne ting e hverdagen og trene for å bli sterk. Hun har aldri skrevet hun vil bli tynn eller definert, eller at det er et mål - så hvorfor snakker dere om at hun ikke får resultater av kostholdet og treningen? Slik jeg har forstått det løfter hun både tungt og er frisk og rask. det er vel det viktigste?Jeg synes hun er et godt forbilde jeg.:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kristina er flott jeg. Men hun er ikke tynn. Hun er litt smålubben og årsaken er nok at hun spiser mer enn hun skriver om på bloggen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Hun har da aldri skrevet at hun vil forandre kroppen sin fysisk med kostholdet og treningen sin, hun skriver hun vil spise sunne ting e hverdagen og trene for å bli sterk. Hun har aldri skrevet hun vil bli tynn eller definert, eller at det er et mål - så hvorfor snakker dere om at hun ikke får resultater av kostholdet og treningen? Slik jeg har forstått det løfter hun både tungt og er frisk og rask. det er vel det viktigste?Jeg synes hun er et godt forbilde jeg. :)

Hun har flere ganger nevnt at hun har som mål å gå ned i fettprosent/bli mer definert. Jeg har ikke fulgt med på bloggen hennes på lenge, men et raskt søk viser at hun senest(?) i april skrev at målet hennes var blant annet å bli mer definert/markert og få rumpa til å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...