Gå til innhold

Kristina Andersen og kroppen hennes...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men, selv om hensiktene dine ikke er onde- hvorfor må du starte en tråd om en annen persons vekt? Det er rett og slett ufint. Skjønte du ikke at det kom til å skli ut i kommentarer om hvor tykk hun var? Jeg synes det er greit å lure på hvorvidt hun lever nøyaktig slik hun skriver på bloggen, men man bør være varsom med å kommentere andres kropp og vekt :) Det er et ganske sårt tema for mange, og jeg kan tenke meg at Kristina har sett denne tråden og tenkt sitt.

Jo, innrømmer at det kanskje var litt korttenkt av meg. Jeg tenkte ikke på at dette ville føre til mobbing o.l.

Men det er jo en grunn til at det finnes forum som man kan ddiskutere ting man lurer på, er interessert i og sånt. Og siden jeg lurte på om det var flere som var enige med meg eller også syns det er litt rart at Kristina ikke ser ut som hun gjør, ville jeg bare skrive et innlegg her og høre andres meninger og om noen tenkte som meg. Men som sagt tenkte jeg ikke over at det ville bli sånn som dette..

Håper og tror ikke Kristina har kommet over denne tråden. Med mindre noen har tipset henne om tråden da.. eller hvis hun har googlet seg selv. Men tror ikke hun gjør det da hun helt sikkert er forberedt på at folk snakker om henne rundt omkring på nettet. En erfaren blogger som henne vet nok det. Får vi håpe. Denne tråden kan forresten stenges om mulig, for tråden er jo langt ifra hva jeg ville den skulle bli.

Anonymous poster hash: bcea0...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, bare slutt å les bloggen hennes da hvis dette plager deg sånn.

Jeg fatter ikke hvorfor noen er så opptatt av andres liv, vekt osv.

Ja, hun har en livsstilsblogg. Ja, jeg skjønner at man skal kunne diskutere dette. Men trådstarter og enkelte andres bidrag her blir bare dummere og dummere.

Og selvfølgelig er enhver blogg en slags fasade. På samme måte som vi setter opp en fasade på jobb, når vi treffer en nabo eller på Facebook. Vi forteller vel ikke om ALT og vi ønsker å fremstå som bedre enn det vi egentlig er. Noen overdriver dette og mister seg selv litt på veien. Men jeg skal gjerne se den som helt ærlig kan si at man aldri pynter litt på sannheten. Blottstiller man seg på nett, skjønner jeg at det kan være vanskelig å være helt ærlig. Særlig når man ser hva folk får seg til å skrive i kommentarfelt og i forum som dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Hva er det som feiler dere? Hvem er dere til å bestemme om man er tynn eller lubben\feit..??

Skjerp dere, folkens! Og voks opp. Er ikke rart folk får komplekser når man får hets og negative kommentarer. Så overfladiske folk skal være da...

Voks opp!! Fjortisalderen varer ikke i evig tid heller :rolleyes::scorpis:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, innrømmer at det kanskje var litt korttenkt av meg. Jeg tenkte ikke på at dette ville føre til mobbing o.l.

Men det er jo en grunn til at det finnes forum som man kan ddiskutere ting man lurer på, er interessert i og sånt. Og siden jeg lurte på om det var flere som var enige med meg eller også syns det er litt rart at Kristina ikke ser ut som hun gjør, ville jeg bare skrive et innlegg her og høre andres meninger og om noen tenkte som meg. Men som sagt tenkte jeg ikke over at det ville bli sånn som dette..

Håper og tror ikke Kristina har kommet over denne tråden. Med mindre noen har tipset henne om tråden da.. eller hvis hun har googlet seg selv. Men tror ikke hun gjør det da hun helt sikkert er forberedt på at folk snakker om henne rundt omkring på nettet. En erfaren blogger som henne vet nok det. Får vi håpe. Denne tråden kan forresten stenges om mulig, for tråden er jo langt ifra hva jeg ville den skulle bli.

Anonymous poster hash: bcea0...a39

Jeg skjønner :) Det er selvfølgelig lov å stille spm ved slikt! Men er nok vanskelig å holde en slik tråd sakelig, desverre. Mange dumme mennesker der ute! Selvom du ikke mente å være slem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Det er da ikke sikkert hun lyver om trening og kosthold? Ser mengdene med frukt, og størrelsene på salaten og sushien for eks. Det kan være nok til at hun ikke er blitt "tynn", litt for mye sunn mat, det er kalorier i sunn mat og frukt også.

Jeg synes hun ser helt nydelig ut, slank også. Kanskje ikke tynn, men slank, ikke lubben og 15kg overvektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady.In.Heels

Ut over at det er to forskjellige personer ser jeg ikke noen forskjell?

Anonymous poster hash: 14206...1d1

Nei, så heller ingen forskjell.

Anonymous poster hash: 149b9...ef7

Tynn er når man tydelig ser ribbein og andre knokler. Slank er mer fett/muskler på kroppen, men ikke så mye at det blir valker :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tråden er ryddet for avsporing.

Etter gjentatte ryddinger stenges tråden.

- Magnifique, moderator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...