Gå til innhold

Kristina Andersen og kroppen hennes...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På disse bildene ser hun absolutt ikke feit ut!

Det bildet i bassenget har hun hvertfall redigert. Flisene i bassenget er "vridd"....

Anonymous poster hash: 68c05...1ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bildet i bassenget har hun hvertfall redigert. Flisene i bassenget er "vridd"....

Anonymous poster hash: 68c05...1ec

Fliser i basseng pleier å se vridd ut når du ser de gjennom vannet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fliser i basseng pleier å se vridd ut når du ser de gjennom vannet

Ikke en eller to flis. :P

Anonymous poster hash: d2aac...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir folk så gal av at noen skriver hun ikke er slank? Det er jo dere som gjør det til noe negativt når dere klikker over det?!



Anonymous poster hash: 7cc19...ebd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor blir folk så gal av at noen skriver hun ikke er slank? Det er jo dere som gjør det til noe negativt når dere klikker over det?!

Anonymous poster hash: 7cc19...ebd

Greia er vel at KA aldri har sagt at hun vil være slank? Kanskje hun trener og spiser slik for at hun liker kroppen sin som den er nå? Kanskje den kroppen hun har nå er slik definert som hun vil være?

Nei, hun er ikke en tynn jente. Men hun er ikke feit. Og hva er galt med det?

Anonymous poster hash: bbb38...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at KA aldri har sagt at hun vil være slank? Kanskje hun trener og spiser slik for at hun liker kroppen sin som den er nå? Kanskje den kroppen hun har nå er slik definert som hun vil være?

Nei, hun er ikke en tynn jente. Men hun er ikke feit. Og hva er galt med det?

Anonymous poster hash: bbb38...454

Jeg bare mener at det er mange i tråden som tydeligvis syns det er veldig ille å ikke være slank. Er jo ikke sikkert dem som skriver at hun ikke er slank ikke mener det som noe negativt, men det er dem som klikker som gjør det til noe neagtivt ved å reagere på det! Er bare det jeg mener..

Anonymous poster hash: 7cc19...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er vel at KA aldri har sagt at hun vil være slank? Kanskje hun trener og spiser slik for at hun liker kroppen sin som den er nå? Kanskje den kroppen hun har nå er slik definert som hun vil være?

Nei, hun er ikke en tynn jente. Men hun er ikke feit. Og hva er galt med det?

Anonymous poster hash: bbb38...454

Om hun hadde vært fornøyd, så hadde hun ikke redigert seg slankere.

Anonymous poster hash: 46d71...702

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://bloggfiler.no/kristinaandersen.blogg.no/images/1730243-12-1404975162084.jpg

Her er bildet av henne i bassenget. Synes det er feigt å redigere seg tynnere.

Anonymous poster hash: 46d71...702

Uff, nei, så utrolig pinlig. Også den dårlige redigeringen da.... :rodme:

Anonymous poster hash: 54a90...55d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så mystisk, jeg. Dere må tenke på at andre fitness-folk vanligvis har et strengt matregime. Jeg trener selv masse og er råsterk, men med et lite fettlag utenpå vises ikke det så veldig. Jeg er sunnere og sterkere enn de fleste bikinifitnessjentene, selv om de med første øyenkast ser mer trente ut.

Styrketrening forbrenner lite. Hun er glad i mat og å kose seg med å spise ute. Hun virker sosial og er mye på restaurant osv med venninner. Det er da mer koselig enn å nitelle kalorier alene hjemme, fordi man er redd for å skeie ut hvis man takker ja til noe sosialt (tro meg, MANGE fitnessfolk går aldri ut og spiser med andre, kjekt liv...).

Skal hun bli tynnere må hun ligge i underskudd. Når man ligger i underskudd blir man slapp på trening og øker lite på vektene. Kanskje hun heller vil bli sterkere, enn å sulte seg for å "se mer trent ut".

Jeg tror hun trener mye og riktig, men at hun spiser "for mye".



Anonymous poster hash: 56f24...a0f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina Andersen har absolutt hatt et ønske om å bli tynn. Hun har flere ganger i årenes løp annonsert at hun har fått seg PT og kostholdsplan og at hun skal "shredde". Så klarte hun ikke det, så da skulle hun GRO!!! og "ass to the ground"-quotes på Insta. Så klarte hun ikke det heller, så da ble hun "syk" og kunne ikke trene.

Anonymous poster hash: cddb9...03f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er da ikke tykk, hun? Og hun kan ha bedre kondis og være mer trent enn en som er tynn.

Se her : http://kristinaandersen.no/1404471816_bare_gy_for_meg.html

og her : http://kristinaandersen.no/1404976697_a_magical_summer_day.html

og her : http://kristinaandersen.no/1404200418_in_the_streets_of_lov.html

Ikke har hun dobbelthake, og ikke har hun bilringer. Hun har en stram og fin kropp. Hun har en kropp som ikke er spebygd, men selv om man er normalbygd eller kraftig bygd kan man være slank og stram og fin i kroppen.

Det er så mange forskjellige kroppstyper, og alle kan ikke være små og nette under 170 ...

Se nøye på det ene bildet hvor hun står i bikini i bassenget. Rundt den ene armen hennes har hun redigert bildet litt. Også litt ved skulderen. Why?

Anonymous poster hash: bcea0...a39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud dere høres ut som de nettmobberne på gurugossiper, la hun være, hvis man ikke liker en blogger så er det ingen som tvinger dere til å følge henne mer! Jeg har selv aldri hørt om denne jenta før, men tittet litt på bloggen hennes nå og hun ser virkelig kjempeflott ut, hun har kjempefin hud også som absolutt er et tegn på at man spiser sunt og tar vare på kroppen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper ikke hun noen gang kommer over denne tråden. So what om hun har litt ekstra, eller ikke er like tynn som enkelte andre bloggere? Leser ikke bloggen hennes, men et kjapt klikk innom og førsteinntrykket mitt er at hun virker som en søt jente som skriver gjennomførte innlegg og tar OK bloggbilder?

Og hun er da fortsatt ganske ung, så om hun kanskje prøver å finne ut hvem hun er og hva hun vil og samtidig blogger om det så det blir litt ekstra tydelig for alle rundt, hva så? Hun må jo kunne få prøve seg frem hun og? Og har sett i en tidligere tråd om henne at mange syns det virker som om hun "kopierer" en annen blogger eller tar etter en annen blogger - hva så? Tenk heller at det er et kompliment for den bloggeren hun kopierer da, det er jo tydelig at hun ser ganske opp til den bloggeren da?

Kjære vene, hvis man ikke liker henne eller bloggen hennes så holder man seg da vel unna? :) Så slipper hun å få lesere som kun er der for å jekke opp sitt eget ego i noen minutter, og leserne som ikke liker henne slipper det negative fokuset de får av å lese om noen de overhodet ikke liker? Win-win!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, håper ikke hun noen gang kommer over denne tråden. So what om hun har litt ekstra, eller ikke er like tynn som enkelte andre bloggere? Leser ikke bloggen hennes, men et kjapt klikk innom og førsteinntrykket mitt er at hun virker som en søt jente som skriver gjennomførte innlegg og tar OK bloggbilder?

Og hun er da fortsatt ganske ung, så om hun kanskje prøver å finne ut hvem hun er og hva hun vil og samtidig blogger om det så det blir litt ekstra tydelig for alle rundt, hva så? Hun må jo kunne få prøve seg frem hun og? Og har sett i en tidligere tråd om henne at mange syns det virker som om hun "kopierer" en annen blogger eller tar etter en annen blogger - hva så? Tenk heller at det er et kompliment for den bloggeren hun kopierer da, det er jo tydelig at hun ser ganske opp til den bloggeren da?

Kjære vene, hvis man ikke liker henne eller bloggen hennes så holder man seg da vel unna? :) Så slipper hun å få lesere som kun er der for å jekke opp sitt eget ego i noen minutter, og leserne som ikke liker henne slipper det negative fokuset de får av å lese om noen de overhodet ikke liker? Win-win!

Helt enig med deg ang kritikken som går på kropp og utseende, men av ren nysgjerrighet må jeg jo spørre: hadde du syntes det var greit hvis du som feks anerkjent kunstmaler fikk bildene dine så og si kopiert til enhver tid? At andre tjente gode penger på bare å slenge på et ekstra malingsstrek på ditt verk? Evt hvis du som hobbyfotpgraf la ut dine fantastiske bilder av mat og matinspirasjon på en blogg uten å tjene noe særlig på det, ble fradtjålet disse av en blogger som tjente store penger på oppskriftene sine? Litt satt på spissen, men synes det er så merkelig med alle dere på forumet her som tydeligvis ikke synes kopi og plagiat er så alvorlig....

Anonymous poster hash: 213c9...f53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

Hun trener mye og spiser mye, vil jeg anslå ut ifra bildene. Hun har nok muskler og det som er, men fett over der igjen - noe det ikke er noe galt i. Hvorvidt hun kan kategoriseres som slank eller lubben eller diger er i grunn irrelevant. Hun ser sunn og frisk ut, og det er ingenting galt i å ha en offentlig person som uten unnskyldninger og fokus på vekt er større enn idealet vi ellers får kjørt ned i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina har jo selv sagt i et blogginnlegg at hun har lagt på seg 7 kg den siste tiden. Ettersom jeg forstår, er hun igang med trening og sunnere kosthold nå.

Hun er ikke tjukk, men kraftig bygget. Jeg har fulgt bloggen helt siden starten, siden vi har noen felles venner. Hun har alltid vært kraftig, mer eller mindre, det er bare slik hun er. Vi kommer i ulike fasonger folkens! Ikke alle kan være tynne, ikke alle ønsker å være det heller. Hvis frk Andersen skulle blitt skikkelig tynn, måtte hun jo sultet seg. Ikke spesielt sunt, vil jeg påstå..

Anonymous poster hash: b299c...a76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg ang kritikken som går på kropp og utseende, men av ren nysgjerrighet må jeg jo spørre: hadde du syntes det var greit hvis du som feks anerkjent kunstmaler fikk bildene dine så og si kopiert til enhver tid? At andre tjente gode penger på bare å slenge på et ekstra malingsstrek på ditt verk? Evt hvis du som hobbyfotpgraf la ut dine fantastiske bilder av mat og matinspirasjon på en blogg uten å tjene noe særlig på det, ble fradtjålet disse av en blogger som tjente store penger på oppskriftene sine? Litt satt på spissen, men synes det er så merkelig med alle dere på forumet her som tydeligvis ikke synes kopi og plagiat er så alvorlig....

Anonymous poster hash: 213c9...f53

Veldig godt poeng, hadde ikke helt tenkt på det slik før. :) Jo, helt klart hadde jeg funnet det irriterende. Bare tenker at hvis Fotballfrue (som jeg har fått med meg veldig mange mener KA kopierer) irriterer seg over dette får det være hun som tar det opp med KA, evt. skriver et innlegg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...