Gå til innhold

Kristina Andersen og kroppen hennes...

Fremhevede innlegg

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Syns at KA har en meget flott kropp :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror folk har veldig ulike definisjoner på hva som er fedme og det å være lubben. Når du sier du er 168 og veier 86 kilo, så tilsvarer jo dette en BMI på over 30 - helseskadelig overvekt. Du skal være sinnsykt godt pakket med muskelmasse for ikke å være tykk, da. Så, såfremt du ikke er bodybuilder, så er du vel ganske stor?

Foretrekker når folk kaller en spade for en spade.

Anonymous poster hash: bab16...5ab

Når det blir snakk om vekt, så er det ingen som tror at jeg veier så mye som jeg gjør. Ikke en gang operasjonslegene som har operert brystene mine (off-topic) trodde på meg eller vekten da jeg veide meg, men som legene sa, så veier muskler mer enn fett, og med en kombinasjon av disse så blir vekten høy. Stor som i muskelstor? Nei, igrunn ikke. Jeg har "store" lår og er bredskuldret, men utenom det så er jeg bare kompakt :)

Anonymous poster hash: 912dc...52a

• Liker 1
Gjest günes79
Skrevet

Kristina har jo som mål å få en større rumpe, og hun trener for å bli sterk. Man ser jo på kroppen hennes at hun er fin og stram, magen er helt flat. Hvordan kan dere da kalle henne for chubby og feit som noen gjør?Ikke rart unge jenter får feil selvbilde hvis en jente som Kristina blir kalt for feit. Hun har en utrolig fin kropp og bra utstråling

• Liker 2
Skrevet

Også sitter vi å klager over at magasiner bruker modeller som ser anoretiske ut, men det er helt ok å si at en normalvektig person er feit når hun egentlig bare er normal.

Oh the irony.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kristina er verken slank eller lubben. Men hun er kraftig bygd. Hun ligger vel på normalen, men som TS skriver så stemmer kroppen overhodet ikke overens med det hun skriver at hun spiser og hvor mye hun trener.

Anonymous poster hash: 4a689...5c2

• Liker 1
Skrevet (endret)

http://youtu.be/4-tY6hmKcms

Perler for svin, kanskje, men...

Endret av evnukken
AnonymBruker
Skrevet

Det er direkte slemt å kommentere dette når vi som leser bloggen hennes fast vet at hun nylig har mistet morfaren sin. Hun har selv fortalt at hun ikke har klart å opprettholde kostholdet og treningen i denne tunge tiden så hvorfor spekulere i om hun har lagt på seg når hun har forklart dette med egne ord og er klar over det?!

Anonymous poster hash: 7143c...582

Gjest daisydaisy
Skrevet

Jenta ser sunn ut. Hun er verken for tykk, eller for tynn. Et veldig sunt ideal spør dere meg. Hun spiser sunt og lever et aktivt liv. Det i seg selv er jo veldig attraktivt, er det ikke? Eller må man se ut som en supermodell nå til dags, for at folk skal tro på at du lever sunt?

Skrevet

Dette er ikke ett innlegg hvor jeg prøver å være slem, men ett innlegg der jeg lurer på om flere lurer på det samme som meg.

Anonymous poster hash: bcea0...a39

Nei, jeg lurer ikke på det samme som deg, og det interesserer meg mindre hva slags kropp hun har, hva slags liv hun fører, hvor mye hun trener, hva hun spiser osv. Jeg lurer ikke på noen ting når det gjelder denne kvinnen.

Skrevet

Jeg fatter ikke at denne tråden får stå. Så flaut for KG.

• Liker 3
Skrevet

Så slemme dere er! :snurt:

Skrevet

Jeg fatter ikke at denne tråden får stå. Så flaut for KG.

Enig. Tenk å diskutere en annens kropp og livsførsel. Jeg blir helt matt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke å være slem mot noen. Jeg vil bare påpeke hva som er slank, fordi det virker som mange her har misforstått.

Bloggeren er flott hun. Sikkert sunn og alt det der, men ikke slank :)

Anonymous poster hash: dd5a4...fb7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke denne tråden stenges? Fyfaen for noe møl.

Anonymous poster hash: 13573...30a
  • Liker 2
Gjest constance90
Skrevet

Ikke rart det finnes spiseforstyrrelser.

Seriøst, la være med å diskutere kroppen til folk.

Skrevet

Steng denne tråden, dette er et møl uten like. Blir egentlig bare trist over å se at så mange unge mennesker er så kroppsfikserte, og at de attpåtil gidder å diskutere andres kropper på sosiale medier.

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke Kristina kommer over denne tråden. Det må jo gjøre vondt. Det er ikke rart folk får spiseforstyrrelser! Det kroppsfokuset som er i dag er KVALMENDE!! Syns Kristina er sterk, sunn og flott jeg :trene:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spør 50 forskjellige personer i 50 forskjellige aldre når man er "gammel" vil du få 50 forskjellige svar. Like absurd er det å spørre forskjellige mennesker hva de mener er "tykk"/"slank"/"tynn", osv. Vi har forskjellige oppfatninger og meninger. Dette er først og fremst basert på hvor vi står selv.

En som er anorektisk har jo et annet syn på hva tynn er enn en som er overvektig.

Det viktigste er at man føler seg fornøyd med seg selv og sin egen kropp. Er man ikke det burde man søke og få hjelp. Men vi må så absolutt slutte å fordømme noen for deres utseende. Det er like absurd som å dømme noen for deres alder. "Du er gammel, ha ha!", "æsj, hvorfor skriver hun blogg, hun er så gammel!".

Man har ingenting å bry seg med hvordan noen ser ut noe mer enn man har å bry seg med alderen til andre.

Anonymous poster hash: 14206...1d1
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener ikke å være slem mot noen. Jeg vil bare påpeke hva som er slank, fordi det virker som mange her har misforstått. Bloggeren er flott hun. Sikkert sunn og alt det der, men ikke slank :)Anonymous poster hash: dd5a4...fb7

Har det noe å si da? Om noen mener hun er slank? Eller at noen du mener er chubby mener andre er slank? Er det virkelig så farlig at noen mener noe annet enn deg? Hva er så forbaska viktig med å få frem (og at alke må være enige) at noen er slik eller sånn?

Anonymous poster hash: 3da09...cb3

Skrevet

Denne tråden og alle lignende bør stenges. Det er ikke greit å mobbe i det virkelige liv, så hvorfor er det greit på forum? Kvalmt!

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...